וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מבקרים את ההרכב של יוקאנוביץ': "היה זלזול, ההגנה לא טובה"

במכבי תל אביב זיהו את הבעיות עוד לפני ההפסד לבית"ר ירושלים ("לא באנו מוכנים, אפשר היה להרגיש את זה"), ומבקרים את ההחלטות של יוקאנוביץ': "יש עומס מטורף, ושחקנים רעבים לא שיחקו". בן בסט: "קרתה פאשלה, האשמה היא עלינו". מצית נזרקה לכר הדשא, הקבוצה תעמוד לדין

צילום ועריכה: קובי אליהו

על פניו נראה כי במכבי תל אביב מנסים לא להתרגש יוצר מדי מהפסד אמש (שני) לבית"ר ירושלים (4:2), אולם מתחת לפני השטח יש כבר דאגה אמיתית בשורות האלופה, בעיקר מהעובדה שהקבוצה לא יודעת איך לנתב בין הליגה לליגת האלופות. ייתכן כי הזלזול בליגה המקומית, שהוכרזה כמטרה העיקרית של הקבוצה שוב ושוב, פגע באלופה אתמול, דבר שעוד עלול לעלות לה ביוקר בעוד משחקים העונה.

"ההפסד הזה היה באוויר", טען אחד השחקנים אחרי המשחק. "לא באנו מוכנים. היה זלזול מסויים כי יש הרבה משחקים ולפעמים קשה לשמור על אותה רמת מתח. שילמנו על זה ביוקר. לפי האימונים השבוע אפשר היה להרגיש שאנחנו לא רעננים לקראת המשחק".

בית"ר ירושלים ניצחה 2:4 בחוץ את מכבי תל אביב, שלושער נהדר לרוקאביציה

בית"ר ירושלים חגגה את ה-2:4: "זלזלו בנו ואנחנו לא אוהבים את זה"

כשאלי טביב עושה בית ספר למיליונים של ג'ורדי קרויף: על ההשפלה של מכבי תל אביב מול בית"ר

זהבי: "מרגיש מובך". מצעד ההשפלות הכי גדולות בעידן ג'ורדי קרויף

שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן מאוכזב. ברני ארדוב
יכולת חלשה של יותר מדי שחקנים. אלברמן/ברני ארדוב

הביקורות אתמול במחנה הצהוב התחלקה בין ההגנה החלשה, לשוער הצעיר פרדראג ראיקוביץ' לבין המאמן סלבישה יוקאנוביץ'. נתחיל דווקא עם האחרון. זה לא סוד שבקבוצה לפעמים לעתים קרובות השחקנים נדהמים מההתבטאויות של המאמן. אולם אמש דווקא חלק מהשחקנים האשימו את האיש על הקווים באי היכולת שלו לזהות את העייפות בקבוצה ובזה שיש שחקנים רעבים בסגל שלא מקבלים כמעט או בכלל דקות העונה. "יש עומס מטורף על חלק מהשחקנים", טענו בצהוב. "ובמקום לבחור שחקנים רעבים כמו שלומי אזולאי לדוגמה, אז שוב אותם שחקנים משחקים. לכולם היו ברור שהמעידה תגיע".

"זו הייתה ההופעה הכי מביכה שלנו מבחינה הגנתית השנה", אמר יוקאנוביץ במסיבת העיתונאים לאחר המשחק אתמול. "עשינו הרבה מאוד טעויות בהגנה. ציפיתי למשחק שונה מזה שהיה בפורטוגל ולכן עשיתי שינויים בהגנה. שם שיחקתי עם שלושה בלמים והחלטתי לתת לאחד מהם לנוח. זה לא משנה, עשינו טעויות קשות ושילמנו עליהן מחיר מאוד יקר. אני רוצה להתנצל בפני האוהדים שלנו על היכולת שלנו. אנחנו עדיין בפסגה בטבלה ואנחנו משחקים גם בליגת האלופות.

"כדורגל זה עבודה לגברים אמיתיים ואם יש לנו בעיות אז אני מצפה שנדע לצאת מהן. זה קורה בכדורגל הרבה ואנחנו צריכים לדעת לצאת מזה. יש לנו דרבי בעוד כמה ימים ובו נצטרך להראות אם אנחנו באמת קבוצה טובה או שאנחנו נתחיל להתבכיין ולקטר על דברים מסביב. אני המאמן של מכבי תל אביב והיינו די עלובים הערב אבל מצפה שנדע להשתפר ובקרוב מאוד נצטרך להראות את זה. זו באחריותי המלאה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בית"ר ניקיטה רוקאביציה מול שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
"השאירו אותו לבד מול חלוץ בכל הגולים, זה הרבה מעבר לשוער המשחק הזה". ראיקוביץ'/ברני ארדוב

את מירב התלונות כמובן קיבלה ההגנה של מכבי תל אביב והשוער הסרבי הצעיר. "ההגנה שלנו לא טובה מתחילת העונה", אמר אחד השחקנים של האלופה, "אפשר לראות את זה בכל משחק ולא משנה מי משחק". שחקן אחר התייחס לראיקוביץ': "הוא מאבד את הביטחון ורואים שקשה לו. הוא שחקן צעיר שפעם ראשונה יצא מסרביה, יצטרכו סבלנות איתו למרות שזה נראה רע. זה גם לא פייר, השאירו אותו לבד מול חלוץ בכל הגולים, זה הרבה מעבר לשוער המשחק הזה".

יוקאנוביץ' עצמו אמר על ראיקוביץ': "הייתי חלק מההחלטה להביא אותו, יחד עם אנשי המועדון. אנחנו מצפים ממנו לעבודה טובה יותר. הוא לא אשם בשערים, אך הוא גם לא עושה מספיק כרגע. יש לכם מספיק סיבות להאשים את השחקנים, אך אני האחריות העיקרית. מאמין שנתקן בקרוב".

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. ברני ארדוב
שחקנים רעבים נשארו בחוץ? יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

גם עדן בן בסט, שנכנס בתחילת המחצית השנייה ושוב הציג יכולת לא מספקת, נשמע מאוכזב. "במשחק בית, להפסיד כמו שהפסדנו היום, זה לא מתאים", אמר בן בסט בסיום, "אני מקווה שזה משהו חד פעמי שלא יחזור על עצמו. קרתה פאשלה, וזה לא משהו שייחלנו לו, אבל כדורגל מתפתח לפעמים לא כמו שאתה רוצה והפנים קדימה. עם כל הכבוד לאירופה שזה כיף, נוצץ וחוויה בלתי נשכחת לשחקנים, הלחם שלנו הוא הליגה. מפה אנחנו מגיעים לאירופה".

בן בסט נשאל על זלזול, ואמר: "אני חושב שאנחנו מתייחסים ברצינות ויש לנו סגל שחקנים טוב מאוד, וכל הרכב שיעלה יכול להתמודד בצורה הכי טובה בליגה ואירופה. זה לא תירוץ. באנו מוכנים והמאמן עלה עם ההרכב הכי חזק שהוא חושב וזה לא עבד. זה קורה בכדורגל. אני לא מקבל שום תירוצים. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה ולא ניצחנו, והאשמה היא עלינו. אנחנו הולכים על הכל (ליגה וליגת האלופות), זו המטרה של מכבי תל אביב, ללכת על כל התארים. קרתה מעידה ואני מקווה שהיא חד פעמית. אירופה לא תהווה לנו תירוץ כי יש לנו סגל מספיק חזק ושחקנים מספיק טובים להתומדד בכל מפעל אפשרי".

מבחינה אישית הוסיף החלוץ: "אני לא מסתגל לשבת על הספסל. אני רוצה לשחק. לא יודע מה אומרים או מי אומר, לי אף פעם לא מספיק. אני רוצה כמה שיותר לשחק ולהיות בורג משמעותי ולא לשבת על הספסל. נכון שיש חלוץ פצוע, יש עוד חלוצים טובים ושחקנים טובים, כולם רוצים לשחק, לא רק עדן בן בסט. התחרות היא בריאה לכולם. אני רוצה לשחק ואני לא שמח שאני יושב על הספסל. חלוץ בנוי מביטחון וממומנטום חיובי וזה משהו שנבנה".

תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים. הדיון יתקיים מחר (רביעי, 16:00). ההעמדה לדין היא בעקבות זריקת מצית בדקה ה-51 מכיוון שער 10-11 לעבר שופט הרחבה מנשה משיח.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"קרתה מעידה ואני מקווה שהיא חד פעמית. אירופה לא תהווה לנו תירוץ כי יש לנו סגל מספיק חזק". בן בסט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully