וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף הניצחון, דראפיץ' מתעקש: "אני דורש שנשחק יותר טוב"

26.10.2015 / 23:06

מאמן בית"ר ירושלים לא יצא מגדרו אחרי ה-2:4 המרשים בבלומפילד: "רוצה שנניע כדור ונהיה יותר דומיננטיים". רוקאביציה: "היה לי יום טוב, אבל הכי חשוב שניצחנו. כולם שיחקו טוב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים השלימה הערב (שני) את אחת מהפתעות העונה, כשהשפילה את מכבי תל אביב עם 2:4 ענק בבלומפילד. ניקיטה רוקאביצה כיכב עם שלושער נהדר (18, 45, 58), כשגם לידור כהן השתתף בחגיגה (65). צמד של ערן זהבי, שעוד העלה את הצהובים ל-1:2, ממש לא הספיק מול תצוגת התכלית של הקבוצה מהבירה.

"לא באנו עם הרבה ביטחון למשחק אחרי ההפסד לבאר שבע, בו לא היינו טובים", הודה סלובודאן דראפיץ' בסיום. "רצינו לסגור את מכבי תל אביב. ידענו שמכבי תל אביב תפעיל עלינו לחץ, אבל שנוכל לצאת למתפרצות וזה מה שעשינו. אני לוקח רק שלוש נקודות. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, דורשים מבית"ר ירושלים לשחק הרבה יותר טוב. אני דורש שנניע כדור ונהיה דומיננטיים יותר, אבל היום אני שמח מהניצחון. זה בסך הכול שלוש נקודות, מבחינה מוראלית זה בסדר גמור, אבל אם לא ננצח את הפועל רעננה בשבוע הבא אצלנו בבית, זה כאילו שלא עשינו כלום".

כובש השלושער ניקיטה רוקאביציה אמר: "היום היה יום טוב עבורי, אבל הכי חשוב שניצחנו. כולם שיחקו היטב. השחקנים עבדו קשה אחד בשביל השני. יכולתי לכבוש עוד כמה שערים, זה השלושער הראשון שלי אי פעם, אז זה מיוחד בשבילי, אבל הכי חשוב שניצחנו. בעצם אני חלוץ. כשהגעתי לגרמניה שמו אותי באגף, אבל באופן טבעי אני חלוץ. היום שיחקתי כחלוץ ואני שמח מאוד. כל משחק הוא מיוחד בשבילי וכל שער הוא חשוב. אם תרמתי למשחק, אני מרוצה. מכבי תל אביב קבוצה טובה עם שחקנים טובים, אבל היום זה יום מוצלח עבורנו".

שחקן בית"ר ירושלים ניקיטה רוקאביציה חוגג. ברני ארדוב
שלושער ראשון בקריירה. רוקאביציה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully