וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סלאח כבש והורחק מול פיורנטינה, רומא במקום הראשון

האקס המצרי הוביל את הג'אלורוסי ל-1:2 בפירנצה ולפסגת הליגה האיטלקית. נאפולי שנייה אחרי 0:1 על קייבו. מילאן השיגה 1:2 על ססואולו עם שוער בן 16, ניצחונות גם ליובנטוס ולאציו

לואיז אדריאנו שחקן מילאן. GettyImages
שער קריטי. לואיז אדריאנו חוגג/GettyImages

רומא עלתה הערב (ראשון) לפסגת הליגה האיטלקית בזכות ניצחון 1:2 על המוליכה ערב המחזור, פיורנטינה, כשמי שכבש את הראשון הוא לא אחר מאשר האקס מוחמד סלאח, שגם הורחק. מילאן ויובנטוס, שתיים מהמאכזבות של פתיחת העונה בליגה האיטלקית, השיגו ניצחונות חשובים שירגיעו אותן מעט. לואיז אדריאנו הציל את סינישה מיכאילוביץ' עם שער דרמטי ב-1:2 הביתי על ססואולו, כשהאלופה גברה 0:2 בטורינו על אטאלנטה. גם לאציו, סמפדוריה ואודינזה במנצחות.

פיורנטינה - רומא 2:1

הג'אלורוסי נקמו בפיורנטינה על ההדחה מהליגה האירופית ומהגביע בעונה שעברה, הנחילו למארחת הפסד שלישי תוך שבוע ועלו לפסגת הסרייה A. מוחמד סלאח חזר לארטמיו פרנקי למפגש מול הקבוצה במדיה כיכב בחצי השני של העונה שעברה, וכמה סמלי שהוא היה הראשון שכבש לרשת פיורנטינה במשחק ביתי העונה. המצרי עשה זאת כבר בדקה השישית, כשקיבל כדור ממיראלם פיאניץ' וסובב מקצה הרחבה בשמאל אל הרשת. ז'רביניו דהר ממחצית המגרש בדקה ה-34 כדי להכפיל את התוצאה, ופאולו סוזה לא מצא תשובות עד שסלאח קלקל את הערב האישי המוצלח שלו עם הרחקה בצהוב שני בדקה ה-87, וחומה בבקאר רק צימק בסיום תוספת הזמן.

מוחמד סלאח שחקן רומא לאחר שכבש מול פיורנטינה. רויטרס
כבש, התנצל והורחק. מוחמד סלאח/רויטרס

קייבו - נאפולי 1:0

ניצחון שישי ברציפות לנאפולי בכל המסגרות והפרס: עלייה עד למקום השני בסרייה א'. גונסאלו היגואין כבש את השער היחיד בדקה ה-59 והקבוצה של מאוריציו סארי צברה שלוש נקודות נגד יריבה עקשנית. נאפולי ממשיכה להיראות טוב והיא חזק במאבק האליפות.

מילאן - ססואולו 1:2

השער שהציל את סינישה מיכאילוביץ'? הרוסונרי הסתבכו מול יריבה ששיחקה ב-10 שחקנים, עד שהמחליף לואיז אדריאנו הושיע בדקה ה-86 וקטע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. ססואולו איבדה את השוער אנדראה קונסילי בכרטיס אדום בדקה ה-29 אחרי שגרם לפנדל, וקרלוס באקה ניצל זאת כדי לסדר למילאן יתרון. אלא שהמארחת לא השכילה להגדיל את יתרונה ובדקה ה-53 היה זה דומניקו ברארדי שהעניש אותה עם כדור חופשי אומנותי ברגל שמאל מ-25 מטרים, לרשת של הילד בן ה-16.5 ג'אנלואיג'י דונארומה, בהופעת הבכורה שלו בליגה. דונארומה, אגב, הפך לשחקן השני הכי צעיר בתולדות מילאן, אחרי פאולו מאלדיני שערך את הבכורה בגיל 16 ו-208 ימים. לשמחתו, הוא ציין את המאורע עם ניצחון, הודות לנגיחה הדרמטית של לואיז אדריאנו.

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן. Claudio Villa, GettyImages
השחקן השני הכי צעיר בתולדות מילאן. ג'אנלואיג'י דונארומה/GettyImages, Claudio Villa

יובנטוס - אטאלנטה 0:2

אחרי שבוע שכלל שתי תוצאות תיקו מאופסות, האלופה חזרה לכבוש והתקדמה קצת במעלה הטבלה, למקום ה-12. מריו מנדז'וקיץ' פתח בליגה לראשונה זה חודש והציג את שיתוף הפעולה המוצלח עם פאולו דיבאלה. הקרואטי כבש שער בכורה בליגה בדקה ה-49, באדיבות חברו שכבש בעצמו את הראשון בדקה ה-28. פול פוגבה פספס הזדמנות לשלישי כשהחטיא פנדל בדקה ה-79, שש דקות אחרי הרחקתו של הברזילאי האורח רפאל טולוי.

מריו מנדז'וקיץ' עם פאולו דיבאלה שחקני יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
חיבור מוצלח. מריו מנדז'וקיץ' עם פאולו דיבאלה/GettyImages, Valerio Pennicino

לאציו - טורינו 0:3

גם הקבוצה השנייה של רומא ניצחה והצטרפה לצמרת הצפופה. טורינו חיפשה ניצחון ראשון על לאציו באולימפיקו מאז נובמבר 1993, אבל נכנעה לשער של סנאד לוליץ' הבוסני בדקה ה-40 ולשער נוסף של פליפה אנדרסון הברזילאי בדקה ה-70 - שניהם אחרי אסיסטים של מירוסלב קלוזה. הברזילאי עוד הספיק להשלים צמד אישי בתוספת הזמן.

שחקני לאציו חוגגים עם סנאד לוליץ' (במרכז). Paolo Bruno, GettyImages
בקלות. שחקני לאציו חוגגים/GettyImages, Paolo Bruno

משחקים נוספים:

סמפדוריה - ורונה 1:4
לסמפדוריה: לואיס מוריאל (11), ארווין זוקאנוביץ' (28), רוברטו סוריאנו (45), אדר (54). לוורונה: ארתור יוניצה (75)

אודינזה - פרוזינונה 0:1
לאודינזה: פרנצ'סקו לודי (20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully