וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר סיימה ב-1:1 בחוץ מול פאלרמו

הנראזורי סגרו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון על אף שכבר הובילו בזכות שער של איבן פרישיץ' (60), אלברטו ג'ילארדינו איזן כעבור שש דקות. ג'ייסון מוריו הורחק בדקה ה-79 אחרי צהוב שני

המחזור התשיעי בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם ניצחונה של אמפולי 0:2 על גנואה. בולוניה השיגה 1:2 דרמטי על קארפי והורידה את יריבתה למקום האחרון. אינטר סגרה את משחקי שבת עם 1:1 בחוץ מול פאלרמו.

אלברטו ג'ילארדינו שחקן פאלרמו. GettyImages
הצליח לכבוש ולסדר נקודה לפאלרמו. ג'ילארדינו/GettyImages

פאלרמו - אינטר 1:1

הנראזורי סגרו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון. מי זוכר עכשיו שהיא פתחה את העונה עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים והוליכה את הטבלה האיטלקית עד שהובסה 4:1 על ידי פיורנטינה? אינטר סיימה ב-1:1 בחוץ מול פאלרמו ועלתה למקום השני עם 18 נקודות, כמו פיורנטינה ואחת יותר מרומא, כשלשתיים הללו יש משחק חסר. פאלרמו במקום ה-11 נכון לעכשיו עם 11 נקודות.

איבן פרישיץ' כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-60 כשדחק מול שער ריק אחרי מסירת רוחב יפה של ג'ונתן ביאביאני וקבע 0:1. שש דקות לאחר מכן הצליחו הוורודים להשיג את השוויון וזה היה לא אחר מאשר אלברטו ג'ילארדינו. החלוץ הוותיק הגיע ראשון לבעיטה שהלכה לרוחב השער ודחק מקרוב פנימה את ה-1:1. ג'ייסון מוריו מאינטר ספג כרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-79 לאחר עבירה סמוך לעבירה.

משחקים נוספים

אמפולי - גנואה 0:2
לאמפולי: ראדה קרוניץ' (44), פיוטר זילינסקי (57)

קארפי - בולוניה 2:1
לקארפי: גאטנו לטיציה (24). לבולוניה: דניאלה גסטאלדלו (47), אדם מאסינה (90+3)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully