וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון הפתיעה את הפועל פתח תקוה 0:1

העולה החדשה, שהפסידה בארבעת המחזורים האחרונים, ניצחה את השנייה ערב המחזור בזכות שערו הראשון העונה של ברוכיאן (60). אורי פסו הורחק (84). הרצליה - עפולה 0:0, אחי נצרת - הפועל ר"ג 0:1, ראשל"צ - יבנה 2:0

אבירם ברוכיאן שחקן הפועל קטמון. אדריאן הרבשטיין
שבר את הבצורת. אבירם ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

המחזור השמיני בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים: הפועל קטמון רשמה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים דווקא על השנייה ערב המחזור, הפועל פתח תקוה, 0:1. מכבי הרצליה והפועל עפולה נפרדו ב-0:0, אחי נצרת ניצחה את הפועל רמת גן 0:1 ויבנה גברה בחוץ על ראשון לציון 0:2.

הפועל קטמון - הפועל פתח תקוה 0:1

שתי הקבוצות נראו רע מאוד במחצית הראשונה, וכמעט שלא סיכנו את השער, למעט בעיטה של אנדריי לונגו מפתח תקוה בתוספת הזמן שנעצרה על ידי אוהד סיידוף. במחצית השניה השתלטה פתח תקוה על הקצב ונכנסה מספר פעמים לרחבה, אך לא סיכנה באופן ממשי את השער. בדקה ה-60 עלתה קטמון ליתרון בניגוד למהלך המשחק, לאחר ששוער פתח תקוה אוראל כהן הדף בצורה אומללה כדור שהרים ניסים אזרזר מאגף שמאל, ואבירם ברוכיאן דחק מקרוב. זה היה השער הראשון של ברוכיאן העונה.

פתח תקוה החלה ללחוץ, ובדקה ה-69 יכול היה עמירן שקלים להשוות, אך בעיטה שלו הורחקה מקו השער על ידי יוגב לרמן. כעבור שתי דקות נגח מתן בלטקסה כדור לשער החשוף, אך הוא פספס את השוויון בסנטימטרים ספורים. שתי דקות נוספות חלפו, ואוהד סיידוף שוב הציל את קטמון עם הדיפה מהקו. המומנטום נעצר, ובדקה ה-84 איבדה פתח תקוה את אורי פסו, שהכשיל את משה בן לולו סמוך לקו מחצית המגרש, אך היה האחרון בדרכו לשער.

אחי נצרת - הפועל רמת גן 0:1

אחרי שפתחה את העונה בצורה לא יציבה ובחמשת המחזורים האחרונים היא הפסידה וניצחה לסירוגין, הקבוצה של ג'ימי טורק חזרה לנצח ועשתה זאת מול האורדונים שרושמים משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. בניגוד לעונה שעברה, אז הקבוצות נפגשו שלוש פעמים וסיפקו 16 שערים, הפעם שער אחד של מוחמד חטיב בדקה ה-46 עשה את ההבדל. לידור כהן הורחק משורות הפועל רמת גן בדקת הסיום.

שחקן העבר רפעת טורק. ברני ארדוב
ניצח את רמת גן. ג'ימי טורק/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - מכבי יבנה 2:0

בפעם הרביעית ברציפות, מכבי יבנה יצאה עם שלוש נקודות מהמפגש מול הפועל ראשון לציון. המארחת הייתה עדיפה, אבל החמיצה מול ניל אברבנל ונענשה בדקה ה-51. אסף כהן, אקס ראשון לציון, העביר כדור רוחב ומירוסלב אנטונוב כבש מקרוב. גם מיכאל זנדברג נכנס להופעת בכורה אצל הכתומים, אבל לא הצליח לעזור. בדקה ה-85 העניק לירן ליאני פנדל גבולי ליבנה, אך אנטונוב נעצר אצל תום אלמדון. עוד דקה עברה והחלוץ הבולגרי תיקן, כשסידר שער קל למחליף עמית לוגסי, במגרש בו כבש גם את שער הבכורה שלו לפני שתי עונות. יבנה חלפה על פני ראשון לציון והתקרבה לצמרת.

מכבי הרצליה - הפועל עפולה 0:0

הרצליה פתחה את המחזור במקום השלישי ויכולה הייתה להיצמד לשני המקומות הראשונים לפחות עד סיום המחזור, אך היא לא ניצלה את ההרחקה של נתנאל גולדמן מעפולה כבר בדקה ה-32, והמשחק הסתיים ללא שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully