וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "תבינו, המצב לא טוב. צריכים להילחם על החיים שלנו"

21.10.2015 / 8:11

מאמן מכבי חיפה שוחח עם שחקנים לפני האימון אתמול. שחקנים מדברים על המצב בחדר ההלבשה: "אי אפשר להפיל הכל על שחקן אחד או שניים". גורם במועדון: "היחס של שחר לא מגיע להם"

one

"אנחנו צריכים להיות יותר ביחד. תבינו, המצב לא טוב. אנחנו צריכים להילחם על החיים שלנו". כך אמר מאמן מכבי חיפה רוני לוי באימון אתמול (שלישי) לשחקני הקבוצה במהלך העלייה לכר הדשא בכפר גלים. לוי, כך טענו השחקנים, נראה עצבני לפני האימון. "ובצדק, אפשר להבין אותו", אמר אחד מהם. "יש כאן שחקנים שאני לא מבין איך לא רואים שהם הולכים על המגרש. לא אני, ולא אף אחד אחר בקבוצה בשיא הכושר, אבל אצל שחקנים מסוימים זה בולט יותר".

חלק מהביקורת הופנתה בנוגע להנעת הכדור של הקבוצה. לוי עבד במהלך השבוע לא מעט על הנעת הכדור, אבל במשחק השחקנים לא תפקדו. "מה זה אומר עלינו, שכל השבוע עובדים על משהו אחד ולא מיישמים אותו במגרש? או שכלום לא נכנס למוח, או ששחקנים פשוט לא ברמה המתאימה למועדון גדול", אמר אחד מהם.

זה מנהל מקצועי? יוסי בניון הפך לאייל ברקוביץ'

המספרים: פתיחת העונה הכי גרועה של מאמן במכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, עם השוער ולדימיר סטויקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
"מה זה אומר עלינו, שכל השבוע עובדים על משהו אחד ולא מיישמים אותו במגרש?"/אדריאן הרבשטיין

חלק מהשחקנים דיברו אתמול על העובדה שלאחרונה הם סופגים ביקורת מוגזמת מכלי התקשורת. "אי אפשר להפיל הכל על שחקן אחד או שניים", נאמר בחדר ההלבשה בהקשר הזה. "אולי כדאי שהתקשורת תבין שכל הקבוצה לא טובה? שאי אפשר להפיל את המצב על שחקן אחד?".

שניים מהשחקנים היותר מתוסכלים מהמצב הם חן עזרא ואיתי שכטר. הראשון לא מצליח לפרוץ מתחילת העונה, השני שותף בשלושה משבעה משחקים, הורחק באחרון ומתחיל להרגיש שעוד עונה מתבזבזת. בחיפה, אגב, גוננו אתמול על החלוץ. העובדה שלא עמד לוועדת משמעת בהתאחדות לכדורגל על פגיעה ללא כדור, הם אומרים, מעידה על כך שבבית הדין לא באמת סבורים שההרחקה מוצדקת.

עוד באותו נושא

שחר לשחקנים: "אסור להפסיד יותר בבית". בניון: "נעבור את זה"

לכתבה המלאה
סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אף אחד כאן לא נקי מטעויות"/אדריאן הרבשטיין

הדברים של יעקב שחר חלחלו היטב לשחקנים אתמול, אך במועדון היה מי שאמר ש"לא מגיע להם היחס הזה, אסור להתייחס לשחקנים בכפפות של משי". ההחלטה הזאת מיושמת גם בדרג המקצועי. רוני לוי החליט לנסות ולסייע לשחקנים בצד המנטלי. השחקנים ישוחחו עם פסיכולוג. ייערכו שיחות אישיות וקבוצתיות, במטרה לעזור לקבוצה לצאת מהמצב הזה. "אף אחד כאן לא נקי מטעויות, אבל צריך לדעת איך לצמצם את אלה שנגרמות מחוסר ביטחון", הסבירו במועדון. לוי ייאלץ להסתדר ללא המגנים שלו - אייל משומר שסובל מקרע בגיד וייעדר כחודשיים וטאלב טואטחה. סאן מנחם ואוראל דגני צפויים לפתוח כמגנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully