וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: פתיחת העונה הכי גרועה של מאמן במכבי חיפה

19.10.2015 / 13:30

רוני לוי כשל ועקף את ראובן עטר בדרך לסיפתח האומלל ביותר של הירוקים. ובמקום בו אף שחקן לא מצליח ואף מאמן לא מצליח, אולי הגיע הזמן שהאשם האמיתי יודה במחדליו? מה אתה אומר, שחר?

אדריאן הרבשטיין

בעונת 1951/52 מכבי חיפה רשמה ניצחון אחד ושישה הפסדים. ממועד הקמת הליגה הלאומית, 1955, ולפי הארכיון של רון עמיקם – לא היתה למכבי חיפה פתיחת עונה גרועה יותר מזו הנוכחית.

אחרי שבעה משחקים של לוי, הירוקים עם 24% הצלחה ושני שערים בלבד. התקציב, אגב, מתקרב לתלת ספרתי. זוכרים כמה נוראית היתה הפתיחה של ראובן עטר? זו יותר. לא להאמין.

לפי הדיווחים, נראה שעתידו של לוי יוכרע לאחר המשחק הקרוב. המאמן נכשל בכל דקה העונה, אבל זו סתם תהיה עוד החלטה קפריזית של מועדון קפריזי, שבשנים האחרונות שומר על הישגיות רק ביציעים. מאז עזיבתו של אלישע לוי, שחר מינה, פיטר, נפרד, החליף - ובסופו של דבר, הכול אותו דבר. סליחה - הכול אפילו גרוע יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שישה מאמנים, אחראי אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו העונה הרביעית ברציפות שביולי הכרמל מתמלא בפנטזיות, ובאוקטובר הים קרוב מתמיד. בארבע העונות האחרונות, אותן פתחו ארבעה מאמנים שונים, הירוקים רחוקים מהצמרת בין 11 ל-13 נקודות! המיקום בטבלה, לא משנה המאמן, נע בין המקום התשיעי לאחרון. אגב, מאז האליפות האחרונה, המאמנים עם אחוזי ההצלחה הכי טובים בירוק הם אריק בנאדו, אלישע לוי ומרקו בלבול. שלושתם לא הצליחו לקבל ארכה נוספת, והומרו על ידי מאמנים שצברו כישלונות גדולים משלהם. ומה עכשיו? עכו? התוצאה מול עכו היא שתקבע לאן פניה של מכבי חיפה? קפריזה, כבר אמנו?

במקום בו אף שחקן לא מצליח ואף מאמן לא מצליח, בדרך כלל האשמה נדבקת בבחור שהביא אותם. אז מה אתה אומר, בוס - לא הגיע הזמן להודות בזה?

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הכי מאכזב שיש. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully