וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "אסור להפסיד יותר בבית". בניון: "נעבור את זה"

20.10.2015 / 11:45

נשיא מכבי חיפה הגיע לאימון ונתן את רשות הדיבור לקפטן, שכטר וקינן. פסיכולוג ישוחח עם השחקנים. במועדון החליטו כי אם לא יהיה שיפור ניכר ביכולת של חלק מהשחקנים, הם יעזבו בקיץ

אדריאן הרבשטיין

בצל ההפסד בקרית שמונה שהשאיר את הקבוצה במקום האחרון, שחקני מכבי חיפה יחזרו היום להתאמן לקראת המשחק מול הפועל עכו שעשוי להיות גורלי מאוד עבור המאמן רוני לוי. כפי שפורסם אתמול, בחיפה מגבים את לוי שכבר שוחח עם נשיא המועדון יעקב שחר, אך אם המאמן יפסיד לעכו הוא יציע את התפטרותו. שחר סיפר לסובבים אותו כי הוא מגבה את המאמן ולא מתכוון לפטר אותו גם במקרה של הפסד לעכו, אבל אם הקבוצה לא תנצח, לוי עשוי לעזוב בעצמו.

שחר עצמו ביקר באימון הבוקר, ביקש מהשחקנים להתעלם מידיעות בנושא המאמן, ואמר להם: " לא באתי לערוף ראשים. אני יודע שאתם משקיעים באימונים וחשוב לי ביחד אתכם למצוא את הדרך כיצד יוצאים מהמצב אליו נקלענו. חשוב להיות מרוכזים, לפרגן אחד לשני, אני מאמין שהשינוי יבוא".

במהלך השיחה, כשפנה שחר לשחקנים, שלושה ביקשו את רשות הדיבור. אלה היו יוסי בניון, דקל קינן ואיתי שכטר. בניון אמר לשחר: "יש פה הכל, את כל התנאים שאנחנו צריכים. אנחנו גם מתאמנים טוב, ואני לא יודע למה זה לא הולך. נעבור את זה ביחד". אחר כך פנה שחר לשחקנים ואמר להם: "אני מבקש, אסור לנו להפסיד יותר בבית". שכטר וקינן השמיעו דברים דומים.

המאמן הקרין באימון היום את המשחק האחרון וניח אותו. הוא מתכוון לשוחח עם השחקנים, אך הפעם ינסה לעודד אותם בתקווה שזה ישפיע על הביטחון העצמי שלהם. בימים הקרובים יערכו שחקני הקבוצה שיחות עם פסיכולוג שלוי עובד איתו. מספר שחקנים נכנסו לשיחות אישיות בשבועות האחרונים, אך בצוות המקצועי מזהים גם "משבר מנטלי עמוק" ומנסים לעזור לשחקנים לצאת ממנו.

במועדון החליטו כי אם לא יהיה שיפור ניכר ביכולת של חלק מהשחקנים, הם יעזבו בקיץ הבא. חן עזרא טרם חידש חוזה ולא ברור האם זה יקרה ביכולת הנוכחית שלו ושחקנים כמו איתי שכטר ואלון תורג'מן עשויים גם הם לשלם מחיר. ניקולה דרינצ'יץ' עשוי לעזוב כבר בינואר אם לא יגלה שיפור.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. יוסי ציפקיס
ישים דגש על הנעת הכדור. רוני לוי/יוסי ציפקיס

בצוות המקצועי מזהים בעיה חמורה בהנעת הכדור ולוי ישים על כך את הדגש באימונים השבוע. אחד השחקנים אמר: "עבדנו על זה בכל האימונים בשבוע שעבר, וזה לא עזר. כנראה שיש בעיות מעבר לתרגול הטקטי. חלק מהשחקנים פשוט איבדו את האמונה ולא מאמינים בעצמם, חלק פשוט איבדו את הביטחון העצמי. לא יכול להיות שזאת היכולת האמיתית של הסגל הזה".

דקל קינן הופתע מאוד שלא פתח בהרכב במשחק בקרית שמונה. קינן תורגל בהרכב לאורך כל השבוע ונראה היה שיפתח לאור העובדה שאוראל דגני לא ערך אימון מלא, אולם בבית המלון הקריא המאמן את ההרכב הפותח ושינה את החלטתו. חן עזרא עשוי לרדת שוב לספסל מול הפועל עכו משום שאלירן עטר צפוי להיות כשיר. ההערכה היא שגליינור פלט יפתח לראשונה בהרכב. את מקומו של איתי שכטר בסגל יתפוס כנראה שחר הירש. אייל משומר ייבדק היום ונראה שלא ייטול חלק בהתמודדות. אם זה יקרה – דגני יוסט לעמדת המגן וקינן יפתח כבלם.

בעקבות פרשת הוואצאפ שפורסמה בוואלה ספורט, בה התבטאו מספר שחקנים נגד ערבים במסגרת דיון על המצב הביטחוני בישראל, מספר שחקנים הביעו את כעסם על הדלפת תוכן השיחות. החלוץ אלירן עטר עזב את הקבוצה בטענה שאינו מעוניין להיות חבר בה וכעת הוא השחקן היחיד שלא נמצא בתוכה. אחד השחקנים, שכתב חלק מהציטוטים שהתפרסמו כאן בשבוע שעבר, התבטא בעניין בחדר ההלבשה כשאמר השבוע: "כבר אי אפשר לכתוב שום דבר בקבוצה מבלי שיודלף החוצה?".

עוד באותו נושא

סיפור בדקה: פתיחת העונה הכי גרועה של מאמן במכבי חיפה

לכתבה המלאה

(עדכון ראשון: 8:31)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully