וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה שלישית עם 1:2 על בית"ר ת"א/רמלה, ניצחון לנצרת עילית

הקבוצה של חיים שאבו התקרבה לצמרת בזכות שערים של טאנו ופושה. בלומשטיין השווה זמנית. ההתאוששות של הקבוצה של טלקר המשיכה עם 1:2 על הפועל ר"ג. 0:0 בין מכבי יבנה למכבי קרית גת

חיים שאבו מאמן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
מטפס במעלה הטבלה. חיים שאבו/ברני ארדוב

שלושה משחקים התקיימו היום (שני) במסגרת המחזור השביעי בליגה הלאומית. במרכז, מכבי הרצליה עלתה למקום השלישי לאחר 1:2 על בית"ר תל אביב/רמלה, הפועל נצרת עילית השיגה ניצחון שני ברציפות ויצאה מהמקום האחרון עם 1:2 על הפועל רמת גן ומכבי יבנה נפרדה ב-0:0 ביתי מול מכבי קרית גת.

אופיר עמרם שחקן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
עונה טובה. אופיר עמרם/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב/רמלה - מכבי הרצליה 2:1

הקבוצה של חיים שאבו עלתה למקום השלישי בטבלה, מרחק שלוש נקודות מהמוליכות מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקוה. קווין טאנו (29) כבש ראשון לזכות האורחת, אך גיל בלומשטיין השווה בדקה ה-36. ג'ורדן פושה כבש בדקה ה-68 וקבע את תוצאת המשחק. הקבוצה של פטריסיו סייג נותרה בחלק התחתון של הטבלה, מרחק נקודה אחת בלבד מהמקום האחרון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עופר טלקר מאמן מכבי הרצליה. נמרוד סונדרס
מסע התאוששות. טלקר/נמרוד סונדרס

הפועל רמת גן - הפועל נצרת עילית 2:1

ההתאוששות המדהימה של עופר טלקר וקבוצתו ממשיכה ולאחר ארבעה הפסדים במחזור הפתיחה, השיגה 7 נקודות בשלושת המחזורים האחרונים. יבגני ברקמן העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-11 וקרלוס רוס הכפיל בדקה ה-22. ניקולאס פלצ'וק צימק בדקה ה-30, אך האורדונים לא הצליחו לחזור למשחק למרות הרחקה של ערן מלכין בדקה ה-59.

יוסי זוזוט מאמן מכבי יבנה. ברני ארדוב
תוצאה מאכזבת. זוזוט/ברני ארדוב

מכבי יבנה - עירוני קרית גת 0:0

כ-1,500 צופים הגיעו לאצטדיון המשופץ ביבנה וסבלו קצת מגשם במחצית הראשונה, אבל בעיקר מהיכולת החלשה של שתי הקבוצות. קרית גת הסתגרה היטב וכמעט עקצה בדקה ה-40, כשדניאל סלומון נגח מקרוב למשקוף. המחצית השנייה הייתה כולה של מכבי יבנה, אבל גם היא נעצרה במשקוף עם החמצה של מירוסלב אנטונוב בדקה ה-81 והוסיפה החטאה גדולה של יוסי אופיר בתוספת הזמן. קרית גת ממשיכה לאסוף נקודות רק במשחקי חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully