וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה על שחרורו של ברייסי רייט: "הודה כי הפר חוזה"

17.10.2015 / 9:38

כצפוי, האדומים הודיעו על שחרורו של האמריקאי, שיצא לנהל מו"מ עם קבוצה סינית ללא אישור: "צעדיו של השחקן מהווים מעילה חמורה באמון ומראים חוסר מחויבות להפועל ירושלים, לחבריו ולאוהדים"

one

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל ירושלים לניז'ני נובגורוד

הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (שבת) על שחרורו של הגארד ברייסי רייט, שביקש להמריא לארה"ב מסיבות אישיות, אך במקום זאת יצא לסין על מנת לנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת. כזכור, כבר בתחילת השבוע השתכנעו בקבוצה כי יש לשחרר את רייט, לאחר שהייתה לא מעט חשדנות כלפיו. ביום חמישי, עם הגעתו לישראל, זומן ברייסי רייט לשיחה עם גיא הראל.

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
קיבל הודעה על סיום דרכו. ברייסי רייט/יוסי ציפקיס

כל חשיפות וואלה! ספורט בפרשת ברייסי רייט

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
ייאלץ להסתדר בלעדיו. פרנקו/קובי אליהו

ההודעה הרשמית של הפועל ירושלים: "לאחר שהפר חוזה באופן בוטה, הפועל ירושלים שחררה את ברייסי רייט לאלתר. רייט נתפס כשהוא משקר לראשי הקבוצה כשביקש באופן חריג לצאת לשבוע לטפל בעניינים אישיים בארה"ב, ונענה בחיוב מתוך רצון להתחשב בו. לאחר יציאתו מהארץ ולאחר שהציג כרטיס טיסה לארה"ב (שהתברר כפיקטיבי), גילו בקבוצה כי השחקן שיקר באשר לנסיבות ויעד נסיעתו, והמריא מנתב"ג ישירות לסין על מנת לנהל מו"מ עם גוואנדונג וזאת בניגוד גמור לאמור בחוזהו בקבוצה ולתקנון האיגוד. לאחר שהבין כי ראשי הקבוצה יודעים את כל הפרטים באשר לנסיעתו, אישר השחקן את כל פרטי הנסיעה והודה בסעיפים של הפרת חוזה".

עוד נכתב בהודעה: "ביום חמישי בערב הודיעה הקבוצה כי השחקן מושעה, ואמש הוציאה לסוכנו מכתב רשמי על שחרורו. יש לציין כי ההחלטה לאפשר לשחקן להשתחרר לשבוע לטפל בענייניו הפרטיים ערב פתיחת העונה הינו צעד חריג, תוך שחרורו משני משחקים בעלי חשיבות גבוהה לקבוצה, במיוחד בהתחשב בכך שהדבר נעשה לאחר השלמת הסגל ולאחר שנעשו התאמות בבנייה על מנת לגרום לשחקן להרגיש טוב יותר במסגרת המקצועית. צעדיו של השחקן מהווים מעילה חמורה באמון ומראים חוסר מחויבות של השחקן לקבוצה, לחבריו, ולאוהדיה הרבים. ההנהלה מביעה צער עמוק שלכך התגלגלו הדברים".

את תגובתו של רייט לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully