וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בירושלים דוחפים לשחרורו של ברייסי רייט: "יש חשדנות כלפיו"

12.10.2015 / 8:50

למרות הניצחון על אשדוד, האלופה עסוקה בחילוקי הדעות בנוגע לטיפול בגארד שנמצא בארה"ב: "אם הוא לא כאן עכשיו, איך נסמוך עליו ברגעים החשובים?". רולנד: "אשתפר ככל שהקבוצה תשתפר"

one

שביעות רצון נרשמה בהפועל ירושלים לאחר הניצחון 76:91 אמש (ראשון) על מכבי אשדוד. ירושלים התקשתה במחצית הראשונה, אך ברחה במחצית השנייה הודות לדקות נהדרות של דונטה סמית', יותם הלפרין ובר טימור. למרות הניצחון, מי שנמצא במוקד הוא דווקא מי שנעדר מהמשחק, ברייסי רייט.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, בין הצדדים התחדשה המתיחות, לאחר שביקש לעלות את משכורתו. "יש לא מעט חשדנות כלפי ברייסי רייט וגם לא מעט אכזבה", מודה גורם בקבוצה. הדעות חלוקות לגבי התנהלותו של ברייסי רייט. בירושלים אמנם הוחלט לתת לו הזדמנות, אולם יש בקבוצה המחזיקים בדעה תקיפה יותר, וסבורים כי רייט לא צריך להמשיך בהפועל ירושלים. "אם ברייסי לא יהיה כאן לפתיחת הליגה והיורוקאפ איך אפשר יהיה לבטוח בו כשהוא על הפרקט במשחקים חשובים?", תהה הגורם.

ברייסי רייט הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא רגוע בירושלים. רייט/ברני ארדוב

בקרב השחקנים ניסו שלא לעסוק יותר מדי בסוגיות שמחוץ למגרש. יותם הלפרין אמר על הניצחון: "היה מאוד חשוב לנו לפתוח את העונה עם ניצחון, אבל מצפה לנו דרך כל כך ארוכה, וחשוב לנו לנסות לנצח את המשחקים, בטח בבית שלנו. המשחק מול אשדוד הוא משחק תחילת עונה ולכן ההבדל בין שתי המחציות. בשני הרבעים הראשונים ציפינו שהשטף המשחק יהיה פחות טוב ואולי שהכדורים ייכנסו פחות, אבל ככל שהמשחק התקדם היינו אגרסיביים יותר, מה שתרם לניצחון המשחק".

אי. ג'יי רולנד הוסיף: "משחקי קדם העונה לא הלכו כפי שרצינו, אבל היה לנו חשוב להתחיל את המשחקים הרשמיים ברגל ימין. אני שמח שהשגנו ניצחון. אנחנו צריכים לשחק באגרסיביות שהצגנו במחצית הראשונה, הרי הכל מתחיל מההגנה, כך נצטרך לבוא גם במשחק היורוקאפ ביום רביעי. לאט לאט נוכל להיות מתואמים יותר , גם אני באופן אישי צריך להתרגל לשחקנים על הפרקט. המאמן דני פרנקו תמיד אומר לי להיות יותר אגרסיבי, ככל שנתקדם כקבוצה גם אני באופן אישי אתקדם".

בירושלים יחלו בהכנות למשחק היורוקאפ מול ניז'ני נובגורוד ביום רביעי הקרוב. על המשחק הוסיף רולנד: "משחקים ביורוקאפ בשלבים המוקדמים של העונה מאופיינים בכך שהמשחק בדרך כלל לא יפה לעין. הקבוצה שתשחק חזק ותתאים את עצמה - היא זו שתנצח. יש לנו סיכוי במשחק הזה, גם אם אנחנו לא מוציאים לחלוטין לפועל את מה שצריך".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 76:91 את מכבי אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully