וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 76:91 את מכבי אשדוד

האלופה אמנם גמגמה במשחקי ההכנה ובמחצית הראשונה נגד החבורה של צביקה שרף, אבל התעוררות מאוחרת של שחקניה סידרו לה ניצחון ראשון העונה. 22 נקודות של דונטה סמית' ו-18 של יותם הלפרין עשו את ההבדל

one

כנראה שכשהיא באמת רוצה, הפועל ירושלים פשוט קבוצה מפחידה. הקבוצה של דני פרנקו אמנם גמגמה במשחקי ההכנה שלה והפסידה בחמישה משחקים (לעומת ניצחון אחד) והערב היא לא ממש הופיעה במחצית הראשונה נגד מכבי אשדוד, אבל התעוררות מרשימה במחצית השנייה הראתה מעט לגבי היכולת ובעיקר הפוטנציאל הטמון בה ב-76:91.

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
שמו מאחור את קדם העונה. דונטה סמית' בדרך לסל/יוסי ציפקיס

אשדוד הייתה רעבה יותר ברבע הראשון ופשוט עשתה כמעט כל מה שהיא רוצה בדרך ל-15:23, אבל בדיוק בסיומו היא הפסיקה לשחק. 13:23 ברבע השני איזן את הסיפור וירושלים התחילה ללחוץ על הגז ברבע השלישי ובהמשך סיפקה ריצה נאה גם ברבע האחרון. דונטה סמית' עם 22 נקודות רשם לעצמו משחק מרשים ראשון השנה כשלצד הנקודות הוא הוסיף שמונה ריבאונדים. זה היה גם הערב של יותם הלפרין שצלף ארבע פעמים מחוץ לקשת וסיים עם 18 נקודות. אשדוד קיבלה תפוקה בעיקר מאייזאה סוואן ודיאנטה גארט (17 נקודות כל אחד), אבל פרט אליהם קשה היה להתרשם מהקבוצה הדרומית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (ימין) עם דיאור פישר. יוסי ציפקיס
לא פתחו טוב את המשחק, התעוררו בהמשך. הלפרין ופישר/יוסי ציפקיס
ליאור אליהו, טוני גפני, ג'וש דאנקן שחקני הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
חזרו לעניינים ברבע השני. שחקני ירושלים מודאגים/יוסי ציפקיס

רבע 1

מכבי אשדוד עלתה בטירוף למשחק והצליחה להביך את ההגנה של ירושלים פעם אחר פעם. דיאור פישר קלע את שתי הנקודות הראשונות של ירושלים, אבל אשדוד ברחה ל-2:9. יותם הלפרין החטיא שלוש פעמים וצ'רלס תומאס הכתיב את הקצב בצד של אשדוד. הקבוצה של צביקה שרף הלכה גם על זריקות מבחוץ ובאה על שכרה שלוש פעמים ברבע הראשון וראתה את היתרון עולה ל-14:23. ירושלים ניסתה לקזז מעט והורידה ל-25:18 בסוף הרבע הראשון.

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול יהונתן שולדבראנד שחקן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
שולדבראנד מנסה לעצור את דונטה סמית'/יוסי ציפקיס
טוני גפני שחקן הפועל ירושלים מול יונתן שולדבראנד שחקן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
ואת טוני גפני/יוסי ציפקיס

רבע 2

דיאנטה גארט קלע חמש נקודות בפתיחת הרבע השני, אבל ירושלים ניסתה למזער נזקים וקיבלה שלשה מיותם הלפרין ושתיים מליאור אליהו. טוני גפני יחד עם אי ג'יי רולנד שקלע שלשה נתנו אוויר לירושלים, והשלה של הלפרין באמצע הרבע יצרה שוויון 37:37 לראשונה במשחק. דווקא הקאמבק הזה עורר את אשדוד מבין שתי הקבוצות, כשגארט החזיר לחמש וירושלים חזרה לרדוף, אבל נשארה בטווח סביר ופיגור 48:45 בהפסקה.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
לא מבין. ליאור אליהו/יוסי ציפקיס
צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
לא נח לרגע. צביקה שרף/יוסי ציפקיס

רבע 3

ירושלים נראתה יותר נחושה בפתיחת הרבע השלישי, וכבר במהלך הראשון סמית' דאג לשתי נקודות. יחד עם שתיים של אליהו, ירושלים נטלה את ההובלה לראשונה במשחק. בדקות האלה אשדוד קיבלה בעיקר תפוקה מגארט שצלף שלשה והשאיר אוויר לאשדוד. סוואן חיקה את גארט עם שלשה, אבל גם ירושלים הפציצה מחוץ לקשת, כשאליהו צלף שוב. שום דבר לא הלך לאשדוד בדקות האלה, וסמית' ניצל את זה עד תום כדי להגדיל את ההפרש עבור הירושלמים לתשע. בסוף הרבע השלישי התוצאה עמדה על 61:68 לפרנקו.

אייזאה סוואן שחקן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
היה טוב במחצית הראשונה. סוואן/יוסי ציפקיס
דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
אחראי על ההתעוררות. דונטה סמית'/יוסי ציפקיס

רבע 4

בר טימור הפציץ משלוש והחזיר את ההפרש לדו ספרתי כבר בפתיחת הרבע האחרון. אשדוד אמנם רצתה, אבל דווקא אז הזריקות של שולדבראנד לא נכנסו. רולנד סיפק תרומה גם בסיומה של התקפה מתפרצת יפה וירושלים המשיכה להכתיב את הקצב. פישר נכנס גם הוא לרשימת הקלעים ואיתו ירושלים השלימה ריצת 6:24 אחרי שרולנד הוסיף שלשה קצת יותר מארבע דקות לסיום. אשדוד הבינה שאין לה ממש סיכוי לחזור, ומכאן קיבלנו גארבג' טיים מתמשך עד ל-76:91 בסיום.

seperator

סטטיסטיקה

להפועל ירושלים: דונטה סמית' 22 נקודות (8 ריבאונדים, 5 איבודים), יותם הלפרין 18, אי ג'יי רולנד 14, ליאור אליהו 12, בר טימור 9, טוני גפני 7 (8 ריבאונדים), דיאור פישר 5, רפי מנקו ואיגור מאיור 2 כל אחד.

למכבי אשדוד: אייזאה סוואן ודיאנטה גארט (6 אסיסטים) 17 כל אחד, מיקל גלאדנס 14 (17 ריבאונדים), צ'רלס תומאס 12, יונתן שולדבראנד 10, אור סולומון 4, נאור שרון ו-ווילי וורקמן 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully