וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייט ביקש העלאה ונדחה, בירושלים חוששים מרמת המוטביציה שלו

2.10.2015 / 16:19

בהנהלה לא אהבו את הבקשה של הגארד והבהירו לו שעליו לעמוד בחוזה עליו הוא חתום. רייט: "היו שיחות, הגענו להסכמה, ויש לנו יחסי עבודה טובים". כ-2,000 אוהדים באירוע פתיחת העונה

ניב אהרונסון

בהפועל ירושלים מודאגים מרמת המוטיבציה של ברייסי רייט, שמתחיל את עונתו השלישית בבירה. לוואלה ספורט נודע כי הגארד האמריקאי ביקש במהלך הקיץ מראשי המועדון שדרוג בשכרו, אולם אלו לא אהבו את הבקשה והבהירו לו כי יש לו "חוזה ועליו לעמוד בתנאים". גם בעונה שעברה הלינו באלופה לגבי התנהלותו של השחקן, ורייט אף ספג השעיה - מה שיצר לא מעט משקעים בין הצדדים.

בשיחה עם וואלה ספורט נשאל רייט על בחירתו לשוב לירושלים גם בקיץ הנוכחי, למרות שבסיום העונה שעברה סירב להתחייב על כך. האמריקאי השיב: "אני עדיין תחת חוזה. אני חושב שאם לא הייתי רוצה לחזור ולא הייתי שלם עם עצמי - לא הייתי חוזר. היו לנו שיחות, הגענו להסכמה, ויש לנו יחסי עבודה טובים".

על כך שיש בקבוצה הרבה שחקנים דומיננטיים, אמר הגארד: "סיטואציה כזו, של קבוצה עם שחקנים עם הרבה כישרון, יכולה ללכת לשני הכיוונים. אני חושב שיש לנו שחקנים עם מספיק ניסיון והבנה. הרוב כאן הם לא שחקנים בתחילת שנות ה-20 שלהם שמנסים לבנות את השם שלהם. יש בקבוצה לא מעט שחקנים בני 30 שהמטרה שלהם היא לשמר את היכולת שלהם וליהנות מזמן המשחק שנותר להם בקריירה".

קפטן הפועל ירושלים, יותם הלפרין, הפנינג אוהדים. אורן בן חקון,
הלפרין עם האוהדים/אורן בן חקון

הפועל ירושלים ערכה היום במתחם התחנה בעיר הבירה את הפנינג פתיחת העונה המסורתי. באירוע השתתפו יותר מ-2,000 אוהדים שזכו להתחכך בשחקנים, להצטלם איתם ולקחת חלק בהפעלות שונות. הקפטן יותם הלפרין הודה לאוהדים על התמיכה שלהם בעונה האחרונה ומאמן הקבוצה, דני פרנקו, אמר: "היה קשה להשיג את תואר האליפות ויהיה קשה עוד יותר להגן עליו . מצפים לנו המון אתגרים העונה".

ג'וש דאנקן הוסיף: "לנצח ולזכות באליפות זו תמיד המטרה, אנחנו בשלב של אימונים במטרה להשתפר ואם נעשה זאת נצליח. ההפסדים בגביע ווינר? כמובן שכשאתה מתחרה אתה רוצה לזכות, אבל צריך להניח לזה ולהתקדם. אלו משחקי קדם עונה והם לא מצביעים על המשך העונה".

מחר תקיים הפועל ירושלים משחק אימון נוסף מול מכבי חיפה וביום שלישי היא תפגוש את הפועל אילת. אתמול האלופה הפסידה 78:71 לעירוני נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully