וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים לא רשמה את ברייסי רייט לליגת העל

13.10.2015 / 13:24

הגארד של האלופה, שעדיין לא חזר לישראל, טרם נרשם במשרדי האיגוד: "שחקן שלא יציג רצון מלא להישאר בקבוצה לא יישאר". שחקני הקבוצה ונשותיהם עוקבים אחר המצב הביטחוני בעיר

one

גארד הפועל ירושלים ברייסי רייט, השוהה בארה"ב, צפוי לחזור ביום חמישי לישראל. לוואלה ספורט נודע כי מכיוון שהשחקן לא היה צפוי לקחת חלק במשחק מול מכבי אשדוד, הקבוצה טרם רשמה את רייט עד כה באיגוד הכדורסל לליגה הישראלית. בירושלים שבים ומדגישים כי הם מצפים מכל שחקני הקבוצה להציג מוטיבציה מלאה בקבוצה. עם זאת, חוסר הוודאות והחשדנות לגביו נמשכת, כפי שפורסם בוואלה ספורט. בירושלים לא יכולים להבטיח כי השחקן, כמו כל שחקן אחר בקבוצה, יישאר בקבוצה אם לא יציג רצון מלא להישאר בקבוצה.

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
יישאר? רייט/קובי אליהו

כזכור, אתמול פרסמנו כי בירושלים "יש לא מעט חשדנות כלפי ברייסי רייט וגם לא מעט אכזבה", כך על פי גורם בקבוצה. חלק מהגורמים בקבוצה מבקשים לתת לו הזדמנות, אחרים סבורים כי יש לשחררו.

עוד בהפועל ירושלים: לא מעט משחקני הקבוצה שוחחו ביניהם בימים האחרונים על רקע המצב הביטחוני. רבים מבני המשפחה של השחקנים האמריקאים מודאגים מהמצב, ונמצאים בקשר רציף עם השחקנים ונשותיהם. גורם בהפועל ירושלים סיפר: "כמו כל אחד אחר במדינה, המצב הביטחוני מטריד הן את השחקנים הישראלים והן את האמריקאים, וכמו כל אחד במדינה, כולנו מחכים שהשקט יחזור".

ירושלים, שניצחה שלשום את משחק הפתיחה בליגת העל, יצאה אתמול לרוסיה לקראת המשחק הראשון במסגרת היורוקאפ מול ניז'ני נובגורוד שיתקיים ביום רביעי. הקבוצה זוכה לאבטחה קפדנית בשל המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully