וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דה רוסי כבש במשחקו ה-500, רומא ניצחה 1:3 את אמפולי

אחד הסמלים הגדולים של הג'אלורוסי רשם ציון דרך משמעותי ועשה זאת עם שער ראשון העונה. מיראלם פיאניץ' בישל לו וכבש בכדור חופשי, מוחמד סלאח הוסיף. טורינו ומילאן נפרדו ב-1:1

דניאלה דה רוסי שחקן רומא חוגג שער במשחקו ה-500. רויטרס
סמל אמיתי. דניאלה דה רוסי/רויטרס

המחזור השמיני בליגה האיטלקית נפתח עם החגיגה הפרטית של דניאלה דה רוסי, שכבש בהופעתו ה-500 במדי רומא והוביל את הקבוצה לניצחון 1:3 על אמפולי ולמקום השני באופן זמני. טורינו ומילאן נפרדו ב-1:1.

רומא - אמפולי 1:3

סטאדיו אולימפיקו לבש חג לכבוד משחקו ה-500 בכל המסגרות של דניאלה דה רוסי, שענד את סרט הקפטן ובאופן סמלי גם מצא את הרשת. אחרי מחצית מאופסת, הבוסני מיראלם פיאניץ' סובב כדור חופשי אומנותי לרשת בדקה ה-56 ובחלוף שלוש דקות הגביה כדור קרן לראשו של דה רוסי, שהבקיע מול האקס לוקאש סקורופסקי והשתולל משמחה ביום חגו. מוחמד סלאח נעץ את השלישי בדקה ה-69 וציין את שערו הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים, אחרי אסיסט של ז'רביניו. אמפולי רק צימקה בדקה ה-75 עם שער של מרסל בוכל, שחקן נבחרת ליכטנשטיין. אדין דז'קו לא שותף בגלל פציעה.

seperator

טורינו - מילאן 1:1

הרוסונרי אומנם עצרו את רצף ההפסדים, אבל ממשיכים להציג יכולת לא מספיק טובה ולמרות שעלו ליתרון בדקה ה-63 משער מקרוב של קרלוס באקה, הם ספגו עשר דקות לאחר מכן, כאשר דניאלה באסלי איזן עם בעיטה מתוך הרחבה. אחרי שמונה משחקים, למילאנזים יש רק עשר נקודות, טורינו עלתה ל-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully