וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לאשדוד והפועל פתח תקוה, שפתחו פער בפסגת הלאומית

הקבוצה מעיר הנמל מוסיפה להוליך אחרי 0:2 על הפועל קטמון בחוץ. קורצקי ושחקניו גברו 0:1 על הפועל ראשון לציון. שלושער למתיאס מרטין ב-0:4 של הפועל עפולה על הפועל ירושלים

בצל דחיית המשחק בין הפועל אשקלון לבני לוד בגלל המצב הביטחוני הרגיש, התקיימו היום (שישי) ארבעה משחקים במחזור השביעי בליגה הלאומית. הכותרת היא ניצחונות נוספים לשתי היורדות מליגת העל, מ.ס אשדוד והפועל פתח תקוה. תוצאת היום שייכת להפועל עפולה, שהביסה את הפועל ירושלים 0:4.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים/מגד גוזני

הפועל קטמון - מ.ס. אשדוד 2:0

ניצחון חשוב לקבוצה מעיר הנמל, שממשיכה לעשות קולות של חזרה מהירה לליגת העל. ניב זריהן כבש אחרי 72 דקות של כדורגל טוב והעלה את מוליכת הטבלה ליתרון. יהודה חוטה ספג צהוב שני בדקה ה-79, קטמון נשארה ב-10 שחקנים ודין דוד הנהדר הכפיל את התוצאה בדקה ה-90. שער רביעי העונה לחלוץ הצעיר, שנכנס כמחליף והצטיין.

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 0:1

ניצחון שני ברציפות להפועל פתח תקוה, והפעם במשחק צמרת חשוב. הקבוצה של מנחם קורצקי נהנתה משער של ברנקו מיכאלוביץ' בדקה ה-18 כדי לרשום ניצחון 0:1 שלישי העונה בליגה. תומר ששונקר מראשון לציון ואפרים טאקה מפתח תקוה, הורחקו בדקה ה-90. הקבוצה ממלאבס לא מבריקה בחלק הקדמי, אבל הגנת הברזל שלה שוב עשתה את העבודה והיא נותרה עם שלוש ספיגות בלבד העונה.

הפועל עפולה - הפועל ירושלים 0:4

חגיגה גדולה של עפולה ובעיקר של מתיאס מרטין, שכבש שלושער. כשהקבוצה מהעמק נבנתה בצורה יומרנית בקיץ, תצוגות כאלו הן בדיוק מה שציפו לראות שם. היום גיא דיין כבש כבר בדקה ה-3 ומרטין הוסיף צמד עד המחצית (17 ו-43). הארגנטינאי השלים שלושער בדקה ה-63 ובסיום ניצחון שני העונה לעפולה.

הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 1:2

שערים של דניאל הייבר (31) וננמקה אוזור (60) עשו את העבודה עבור הקבוצה מהשרון, כשלאונל לוסיאנו (57) רק משווה לזמן קצר. אמג'ד סלימאן האורח הורחק בדקה ה-85 ובסיום אחי נצרת עם הפסד שלישי העונה. רמת השרון התרחקה - לפחות זמנית - מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully