וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום נמצא מחוסר הכרה בבית בושת, מאושפז במצב קריטי

כדורסלן העבר הובהל לבית חולים בנבאדה אחרי שהתמוטט בבית בושת אחרי ש"חגג במשך ימים" עם ויאגרה ואלכוהול. שתי נשים סיפרו שכשמצאו אותו "יצאו לו דברים נוראים מהפה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הכדורסלן לשעבר למאר אודום אושפז בבית חולים לאחר שנמצא מחוסר הכרה בבית בושת בנבאדה. אודום, 35, כוכב הלייקרס לשעבר, הובהל לבית החולים בנבאדה באמצע הלילה. כוחות הפינוי ניסו להעבירו מבית הבושת "the Love Ranch" לבית החולים בלאס וגאס, אבל בגלל גובהו (2.10) הוא לא נכנס למסוק, והועבר לבית חולים אחר באמבולנס. באתר TMZ, שחשף לראשונה את הסיפור, דווח כי הוא עדיין מונשם ובמצב קריטי. עוד נטען כי "הוא חגג במשך ימים", בטרם התמוטט.

המומחים הזהירו: הוא עלול למות! סיפור חייו של למאר אודום נחשף, ומסביר הכל

כל הדיווחים בוואלה על למאר אודום

למאר אודום במדי לוס אנג'לס לייקרס ב-2006. Lisa Blumenfeld, GettyImages
עצוב. אודום/GettyImages, Lisa Blumenfeld

שיחת החירום הגיעה מריצ'רד האנטר, הדובר של דניס הוף, שמחזיק בבית הבושת שבו נמצא אודום ובבתי בושת אחרים. הוף, כמו אודום, כיכב גם הוא לאחרונה בתוכנית ריאליטי. הוף סיפר שמאז שבת האחרונה אודום היה בביתו שצמוד לבית הבושת. "הוא רצה להתרחק מכולם, רצה לעשות חיים", סיפר.

כמו כן סיפר ששתי נשים שעובודת במקום מצאו אותו מחוסר הכרה, אחרי שלא ראו אותו מהבוקר. הן נכנסו לחדר ה-VIP שלו ומצאו אותו שוכב על פניו, והחלו לצרוח כשראו אותו לראשונה. כשהפכו אותו, "יצאו לו מהפה דברים נוראים", כדבריו. עוד הוסיף שלקח כמות של כדורי ויאגרה ("לא גדולה") וששתה בקבוק קוניאק, אך לדבריו לא ידע אם השתמש בסמים. כמו כן נטעו כי "חגג" לבדו, בלי פמליה או חברים, ודווח כי קלואי קרדשיאן (אשתו לשעבר), קים קרדשיאן וקנדל ג'נר נמצאות בבית החולים ליד מיטתו.

"התקשרנו למוקד החירום", סיפר הוף, "ושם אמרו לנו מה לעשות: להפוך אותו על צדו השמאלי. היו שם דברים נוראים שיצאו לו מהפה, הוא הקיא, גם קצת דם".

אודום זכה בשתי אליפויות במדי הלייקרס (2009 ו-2010), כש-2013 הייתה עונתו האחרונה, אבל מאז סבל מחיים סוערים וחסרי יציבות, כשבין השאר כיכב בסדרת הריאליטי "הקרדשיאנס", שם היה בן זוגה של קלואי קרדשיאן. "זה שוק אמיתי", אמר הוף, "זה נורא איך שהעסק שלנו משבש אנשים. הנה בחור שרק רצה לבלות בפרטיות, זה פשוט טרגי".

עוד באותו נושא

עד הסוף למאר: קריירת ה-NBA המרוסקת של למאר אודום

לכתבה המלאה
למאר אודום עם קלואי קרדשיאן. Chris Pizzello, AP
האחיות קרדשיאן בדרך אליו. אודום/AP, Chris Pizzello

מאמן הליקרס ביירון סקוט הביע תמיכה באודום אחרי ההפסד של קבוצתו הלילה 107:100 לסקרמנטו במשחק קדם העונה. "מחשבותינו ודאגותינו ותפילותינו נתונות עכשיו ללמאר ולמשפחתו. זה לא משהו שרוצים לשמוע, לפני משחק או בכלל", אמר סקוט, "מקווים שיהיה בסדר". קובי בריאנט, כוכב הקבוצה וחברו של אודום, נפצע במהלך המשחק ועזב את האולם על מנת לנסוע לבקר אותו בבית החולים. מטה וורלד פיס, עוד שחקן לייקרס ששיחק בעבר עם אודום, אמר ש"אני אפילו לא יודע מה להגיד, שום מילה שאגיד עכשיו לא תישמע הגיונית, אני פשוט לא יודע מה להגיד".

אחרי שאודום עזב את הליגה, הוא סבל משורה ארוכה של בעיות אישיות וחיים סוערים, חלקם לעיני המצלמה בתוכנית הריאליטי "הקרדשיאנס". בין השאר נעצר על נהיגה בשיכרות, והיה מעורב בקטטות פומביות. בפברואר 2014 חתם בלבוראל קוצ'ה הספרדית, אבל חזר אחרי חודשיים לארה"ב בגלל פציעה בגב. באותה עונה חתם בניקס, אבל לא הופיע למשחק האחרון ונופה.

אודום הושעה מה-NBA בעונת 2000/01 אחרי שהפר את חוקי הסמים פעמיים תוך שמונה חודשים. במהלך עונת 2010/11 בן דוד שלו, שהיה קרוב אליו במיוחד, נהרג, ואודום היה מעורב בתאונת דרכים שגרמה למותו של אדם בניו יורק. הוא נולד ב-6 בנובמבר 1979 בניו יורק, וחונך על ידי סבתו, אחרי שאמו מתה כשהיה בן 12. אביו היה מכור לסמים. ב-2006 בנו בן ה-6 חודשים מת בשנתו. יש לו בת ובן מנשים קודמות.

ברחבי ה-NBA מתפללים לשלומו של אודום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully