וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל רמת גן בהרצליה, קאלה מחכה להפועל פתח תקוה

האורדונים ינסו לשמור על המאזן נטול ההפסדים גם מול מכבי הרצליה (16:00, ספורט 5 לייב). המלאבסים ברמלה מול קרית גת ושוערם לשעבר, אשקלון בעילוט מול אחי נצרת, לוד מחכה ליבנה

קאלה דרלשר שוער הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
מול קבוצתו הקודמת. קאלה דרשלר/ברני ארדוב

עירוני קרית גת - הפועל פתח תקוה (15:00)

המלאבסים צברו רק נקודה בשני המחזורים האחרונים, אבל חזרו לפסגה בשבוע שעבר וכעת יחפשו ניצחון ברמלה, שם עירוני קרית גת הפסידה את כל שלושת משחקי הליגה שלה עד כה. אמיר כהן, שנשאר בסופו של דבר בתפקיד המאמן וזכה בניצחון בטדי במחזור הקודם, יקווה לנקודות ראשונות ב"בית", כשהוא תלוי רבות ביכולתו של קאלה דרשלר, הפוגש את קבוצתו בעונה שעברה. ליאור אסולין יחזור מהרחקה להרכב הפועל פתח תקוה.

מכבי הרצליה - הפועל רמת גן (16:00, ספורט 5 לייב)

האורדונים נותרו הבלתי מנוצחים היחידים בליגה הלאומית, וינסו לשמור על המאזן גם אחרי הביקור בהרצליה, שם הפסידה 3:1 בעונה שעברה. ז'ורדן פושה כבש אז עבור מכבי הרצליה ויקווה לעשות זאת פעם נוספת. לפני כן, בשני ביקוריה הקודמים בהרצליה, הייתה זו הפועל רמת גן שניצחה עם שלישיות (1:3 באפריל 2012, 0:3 בינואר 2014).

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים עם ברוך דגו. יוסי ציפקיס
לא רגוע באשקלון. יובל נעים עם ברוך דגו/יוסי ציפקיס

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון (16:00)

לא שקט באשקלון. אחרי שני משחקים ללא ניצחון, יובל נעים ושחקניו יגיעו לעילוט ללא שי רביבו שהצטרף לרשימת הפצועים הארוכה, וגם ללא אוסיי מאוולי שטרם חתם לאחר שהמשא ומתן עמו פוצץ. אחי נצרת הפסידה ביבנה ביום שני וגם איבדה את תאיה באבלולה בגלל פציעה, אך עד היום הפסידה לאשקלון רק פעם אחת בבית מתוך שבעה משחקים.

בני לוד - מכבי יבנה (16:00)

הקבוצה של סלימאן אזברגה עדיין לא התגבשה וכעת תנסה ליצור רצף ראשון העונה, מול הקבוצה שהפתיעה אותה באצטדיון בלוד בעונה שעברה. מכבי יבנה, שחזרה לאצטדיון העירוני במחזור הקודם אחרי שלוש שנים וחצי בנס ציונה, מגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, שהיוו תשובה לשני ההפסדים במחזורי הפתיחה.

הפועל ראשון לציון - הפועל קטמון ירושלים (16:00)

אחרי ההפסד הדרמטי למ.ס. אשדוד, הקבוצה של אופיר חיים נשארת בבית במטרה לתקן את הרושם לעיני אוהדיה. הפועל ראשון לציון ניצחה את שלושת המפגשים האחרונים שלה מול הפועל קטמון (שניים בליגה ואחד בגביע) והירושלמים יקוו להשיג ניצחון בכורה באצטדיון הסופרלנד ולהתאושש בעצמם אחרי שני הפסדים רצופים של 1:0. לקטמון ההתקפה הגרועה בליגה עד כה (יחד עם האחות הפועל ירושלים) - רק שלושה שערי זכות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully