וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קארפי השיגה ניצחון היסטורי - 1:2 על טורינו

העולה הקטנטנה, שצברה רק שתי נקודות בששת המחזורים הראשונים ופיטרה מאמן, חגגה עם המאמן החדש ג'וזפה סאנינו את הניצחון הראשון בתולדותיה בליגה הבכירה. 1:1 בין קייבו ו-ורונה בדרבי

שחקני קארפי חוגגים. GettyImages
חגיגה גדולה. שחקני קארפי/GettyImages

רגע היסטורי הערב (שבת) בסרייה A, כאשר קארפי הקטנטנה השיגה ניצחון ראשון אי פעם בליגה הבכירה עם 1:2 במודנה על טורינו מהצמרת. בהמשך ייערך הדרבי של ורונה, בו קייבו תארח את הלאס ורונה.

קארפי - טורינו 1:2

שלושה ימים אחרי פיטוריו של פבריציו קסטורי, המאמן שהיה חתום על העלייה הסנסציונית, קארפי הצליחה להשיג את הניצחון הראשון בתולדותיה בליגה הבכירה. המאמן החדש ג'וזפה סאנינו קיבל בבכורה שלו יריבה קשה בדמות טורינו שרצה בצמרת, אבל קסם חילופי המאמנים עבד. בדקה ה-55 בעט גבריאל סילבה לקורה השמאלית והכדור ניתז משם לגב של דניאלה פאדלי ונכנס פנימה. בדקה ה-72 הגיע השני, כשמרקו בוריילו הקפיץ לרחבה וריידר מאטוס נגח בעוצמה אל הרשת. מקסי לופס צימק בפנדל בדקה ה-75, אך לא מנע הפסד שני העונה מטורינו.

קייבו - ורונה 1:1

הדרבי של העיר ורונה הסתיים בחלוקת נקודות (1:1), בפעם השנייה ברציפות. ורונה, שהגיעה למשחק עם שלוש נקודות בלבד אחרי שישה מחזורים וללא ניצחון העונה, עלתה ראשונה ליתרון, כשארוס פיסאנו נגח לרשת בדקה ה-70 מעמדת נבדל ברורה. בדקה ה-83 לוקאס קסטרו הסתנן לרחבה ונגח גם הוא לרשת, וקבע את תוצאת המשחק - 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully