וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חוזר הניגון: מכבי חיפה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים

29.9.2015 / 10:00

כתשעה חודשים לאחר ההתפרעויות מול מכבי תל אביב והפועל באר שבע, בעקבותיהן בית הדין החליט לממש עונש על תנאי וסגר יציעים, הירוקים שוב יגיעו לבית הדין בשל האירועים בהפסד לאלופה

one

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, הגיש כתב אישום נגד מכבי חיפה בגין התפרעות אוהדים במהלך ההפסד שלה מול מכבי תל אביב. מכבי חיפה תעמוד לדין בעקבות השלכת כוסות שתייה ומצת של אוהדיה לעבר כר הדשא. בדו"ח השיפוט של אלי חכמון נכתב ש"בדקה ה-3 למשחק נזרקה כוס שתייה לכר הדשא מהיציע הצפוני שאוכלס באוהדי חיפה. בדקה ה-90 נזרק מצת מהיציע של אוהדי חיפה לעבר שחקן מכבי תל אביב שהיה סמוך לאזור דגל הקרן. עם כיבוש השער השני לזכות מכבי תל אביב בדקה ה-93 נזרקה כוס שתייה לעבר שחקני מכבי תל אביב שחגגו בסמוך ליציע אוהדי חיפה".

בחודש ינואר האחרון החליט בית הדין להאשים את הקבוצה בעבירה של התפרעות אוהדים וגזר עליה עונש של שני משחקי רדיוס על תנאי, בעקבות התפרעות במשחק מול מכבי תל אביב. אז השליכו האוהדים קרטון שתייה ומוטות בעקבות הרחקת דקל קינן, ובהמשך שקית גרעינים על הקוון וכוס שתייה נוספת, מצתים ומטבע על שופט הרחבה.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
ימים לא קלים. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

אולם פחות מחודש אחר כך, בעקבות התפרעות אוהדים מול הפועל באר שבע (זריקת מצתים ומטבעות), החליט בית הדין לממש את העונש שניתן לה על תנאי ופסק על רדיוס למשחק אחד (עם קהל, מול אשדוד), בנוסף לעונש סגירת היציע הצפוני התחתון שהוטל עליה בעקבות ההתפרעות מול מכבי תל אביב. בנוסף, נגזר עליה קנס של 50 אלף שקל.

מכבי חיפה תחדש את ההכנות לקראת המשחק מול רעננה, כשבמועדון יודעים שהפסד נוסף יובל לזעזוע גדול במערכת. אתמול התבטאו במועדון כי אין כוונה לבצע את הזעזוע בגזרת הצוות המקצועי, אך במועדון מצפים מהמאמן רוני לוי שיוביל את הקבוצה לניצחון ראשון. חן עזרא עשוי לפתוח משחק שני על הספסל, כשיוסי בניון נמצא בתמונת ההרכב. טאלב טואטחה יפתח בכל מקרה במקום מנחם סאן, שלא הסתדר עם גילי ורמוט במשחק מול מכבי תל אביב. עדיין לא ברור האם איתי שכטר יפתח, או שלוי יעדיף שחקן אחר בהתקפה. שחר הירש עשוי לחזור לסגל לאחר שהחלים מפציעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחר הירש מכבי חיפה. קובי אליהו
ישוב לסגל? שחר הירש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully