וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקנים: "לאן שלא תלכו יקטלו אתכם, אבל תהיו חזקים"

27.9.2015 / 6:33

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה בעקבות המצב הקשה: "אנחנו בתקופה לא טובה". שחר בהודעה: "משוכנע שנעבור את המכשולים". שחקני ההגנה: "מחזיקים 80 דקות, אבל לא כובשים"

one

אחרי משחק טוב בבאר שבע, במכבי חיפה שמרו על אופטימיות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, אלא שהקבוצה שוב הפסידה (2:0), ובקרב השחקנים יש כבר מי שמזהה את הנקודות שהובילו להפסד. "יש כאן כמה שחקנים שנכנסו השבוע לחדר ההלבשה ושידרו ביטחון כאילו ניצחנו בבאר שבע, ואנחנו לא. כולם יודעים טוב מאוד מי הם. כמו הביטחון שהם שידרו, ככה בדיוק, רק הפוך, הם שיחקו היום", אמר אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה אתמול.

רוני לוי ערך אסיפה היום ואמר לשחקנים: "אני מודע לכך שאנחנו בתקופה לא טובה. למרות כל מה שאומרים, אהבתי את הביחד שלנו. אנחנו ביחד, עוד נעשה תוצאות יותר טובות ונגיע להישגים טובים. להיכן שלא תלכו אנשים יקטלו אתכם, אז תהיו חזקים כי יש גם תקופות כאלה בכדורגל. אני מצפה שתרימו את הראש. רק בעבודה קשה נצא מהמצב הזה".

נשיא המועדון יעקב שחר התייחס למצב הקבוצה באתר הרשמי של מכבי חיפה: "התמיכה של הקהל שלנו, אני לא רואה זאת כמובן מאליו. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מהם, שתומכים בנו ומלווים אותנו. אני משוכנע שביחד נעבור את המכשולים בתקופה זו".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אובר ביטחון מצד השחקנים? רוני לוי/ברני ארדוב

הבעיה של רוני לוי, שנשמע מרוצה מהיכולת שהפגינו השחקנים בחלקים גדולים מהמשחק, נמצאת כמובן בהתקפה. הקבוצה עדיין לא כבשה אחרי חמישה משחקי ליגה. שחקן אחר בקבוצה סיפר אתמול: "אתה מחזיק מעמד 70 דקות, 80 דקות, ההגנה עומדת טוב, אבל כמה אפשר להחזיק מול קבוצה שמגיעה לעוד מצב ועוד אחד? יש לנו בעיה בהגעה למצבים, כולם רואים את זה. אלו שני דברים שהולכים יחד. אם אתה לא מבקיע ואין לך ביטחון, אתה גם סופג בסוף. עם כל הכבוד ליציבות, רוני צריך למצוא פתרון לבעיות בחלק הקדמי. תורג'מן לא ניצל את מה שצריך, שכטר בקושי הגיע למצב, אבל הטענות לא רק אליהם. צריכים להגיע ליותר מצבים במשחק. ארבעה חודשים היו לרוני לוי כדי למצוא חלוץ, אז למי אפשר לבוא בטענות עכשיו?".

אפרופו החלוץ, איתי שכטר שספג לא מעט ביקורת בשבועות האחרונים אמר השבוע לחבריו בחדר ההלבשה: "אנשים שואלים כמה קרדיט אני מקבל. עד המשחק בבאר שבע, לא קרה שפתחתי בהרכב פעמיים ברציפות". רוני לוי הגיב: "הגענו למספיק הזדמנויות בשני המשחקים האחרונים. אני מבין את האכזבה של כולם אבל הקבוצה בדרך הנכונה. אני מאוכזב מההחמצות, מחוסר ניצול המצבים, אבל לא מהגישה של השחקנים. כשהולך קשה יש חוסר ביטחון וחוסר שקט. לא נכון מבחינתי לנקוב בשמות, כולם צריכים להבקיע, מהמגן ועד החלוץ. הקבוצה במצב קשה, אבל יש שיפור משמעותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מארק ואליינטה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
במגננה. ואליינטה ומשומר/ברני ארדוב

גם דרינצ'יץ' אכזב. "אמרו שהגיע לכאן בגלל שהוא אמן בבעיטות חופשיות וקרנות. בינתיים הוא לא עובר את השחקן הראשון", אמרו על הסרבי. "אפשר להיות מרוצים מהדרך, מהשיטה, מהמשמעת. הקבוצה הזאת צריכה להביא כבר נקודות. אי אפשר להמשיך ככה". חן עזרא נראה מאוכזב לאחר שלא שותף אתמול. חלק מהשחקנים חושבים שהחילוף של שובל גוזלן הגיע מאוחר מדי. מי שסחט מחמאות הוא שוב ולדימיר סטויקוביץ'. במועדון מרוצים גם מאופיר קריאף, שאתמול הגיע למצבים יותר מכל שחקן אחר בקבוצה. סאן מנחם עשה אתמול מספר טעויות ולכן זכה לעידוד מחבריו במהלך המשחק ולאחריו. גם אלון תורג'מן לא הרשים והוא צפוי לחזור לספסל במשחק הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully