וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברניאק: "4-5 קבוצות ישראליות יכולות להתמודד גם בבונדסליגה"

"הפן הכלכלי? אני לא יכול להתלונן". "היו לי הצעות מגרמניה, אנגליה וצרפת, אבל הליגה כאן לא כל כך גרועה". "משוכנע שמכבי חיפה עוד תטפס בטבלה". "כשראיתי שלבנדובסקי לא פותח מול וולפסבורג, החלטתי לא לראות את המשחק". קשר מכבי חיפה בראיון מסקרן לתקשורת הפולנית

one

כשלודוביק אוברניאק הגיע למכבי חיפה, הוא בוודאי לא חשב שאחרי חמישה מחזורים קבוצתו תהיה במקום האחרון עם שתי נקודות ואפס שערי זכות. למרות פתיחת העונה הנוראית, הקשר הפולני לא מתכוון להרים ידיים. להיפך. בראיון לתקשורת הפולנית סיפר אוברניאק על החיים בארץ, ההסתגלות, הכדורגל המקומי, מדוע בחר בישראל, העתיד וכמובן החמישייה של רוברט לבנדובסקי.

לודוביק אוברניאק מול אובידיו הובאן. קובי אליהו
מרוצה מהבחירה. לודוביק אוברניאק/קובי אליהו

לודוביק, מדוע בחרת דווקא בישראל? לא היו הצעות אחרות?

"היו לי הצעות רבות. מצרפת, בלגיה, גרמניה אנגליה, יוון, יפן וכמה מדינות ערביות. אך הן לא היו רלוונטיות, בעיקר אם מסתכלים על הצד הכלכלי. השמועות על סוג של התקף לב בזמן ששיחקתי בטורקיה ממש לא עזרו לי. למרות שאלו היו שמועות בלבד, כמה מועדונים החליטו שלא להמשיך עימי את המגעים. זה פגע בי מאוד".

וההחלטה להגיע לישראל? האם מדובר בחשיבה כלכלית בלבד?

"אני לא יכול להתלונן על השכר שאני מקבל. בנוסף, האצטדיון של מכבי חיפה נהדר, במיוחד כשמדובר בקבוצה ששואפת להגיע רחוק. מדובר באחד המועדונים הכי מצליחים בישראל, ששיחק בעבר גם בליגת האלופות".

פתחתם את העונה בצורה רעה. אתם נמצאים במקום האחרון בטבלה.

"זו רק ההתחלה; רק הצטרפתי לקבוצה. אני בטוח שעוד נטפס במעלה הטבלה. הליגה בישראל לא כל כך גרועה, אך לטעמי חסרה לה קצת תשומת לב מהתקשורת. לפי דעתי, ארבע או חמש קבוצות היו יכולות להתמודד בבונדסליגה או בליגה הצרפתית הבכירה, ואני לא צוחק. למה החלטתי להגיע לכאן? כי אני סקרן. אני רוצה לראות עולם וכמה שיותר ולהכיר תרבויות שונות. בישראל יש המון דברים מעניינים שניתן לראות ולחקור. בתור אדם נוצרי, יש לי הזדמנות לראות לכמה מקומות חשובים עבור הדת. זה יתרון גדול מאוד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"ה-9 הטוב בעולם". רוברט לבנדובסקי/רויטרס

אתה חושב שתייצג שוב את נבחרת פולין?

"בוודאי שאשמח לייצג שוב את פולין, אבל זה לא תלוי רק בי. בוורדר ברמן לא כל כך הייתה לי הזדמנות להראות שאני בכושר, כי בקושי שיחקתי. אני יודע שאם אשחק טוב במכבי חיפה, אוכל לקבל הזדמנות נוספת בנבחרת".

תגובתך על החמישייה של רוברט לבנדובסקי?

"נכנסתי לאינטרט כדי לבדוק אם רוברט משחק, וכשראיתי שהוא על הספסל, החלטתי שלא לראות את המשחק. לא עניין אותי לצפות בו ברגע שהבנתי שהוא לא יהיה על המגרש. מאוחר יותר כשבדקתי את התוצאה פשוט לא האמנתי. מה שהוא עשה מרשים יותר מהביצועים של כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי. הם מעולם לא כבשו חמישייה כל כך מהירה. רוברט הפך לחלוץ "9" הטוב בעולם. הוא מתאים מאוד לפריס סן ז'רמן, שם יוכל לשמש כיורשו של זלאטן איברהימוביץ'. אנחנו חברים טובים מאוד, ואני שמח בשבילו".

יש לך תוכניות ליום שאחרי הכדורגל?

"אני יודע שלא אשב רגל על רגל. אני חושב על קריירה בתור פרשן ספורט, ואולי אעשה קורס מאמנים. יש לי גם חברים המחזיקים בעסקים שונים, ולכן האופציות שלי רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully