וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמות לא משחקים. חן עזרא יצטרך להוכיח את עצמו מחדש"

28.9.2015 / 19:30

קשר מכבי חיפה עשוי שלא לפתוח גם מול הפועל רעננה. כוננות לקראת המשחק: "חשוב שמעבר לאיך שהקבוצה נראית יגיעו גם תוצאות. בסוף הקהל יאבד סבלנות"

one

במכבי חיפה יגבירו מחר (שלישי) את קצב ההכנות לקראת המפגש מול הפועל רעננה, אבל במועדון מבינים שמעידה נוספת עשויה לגרום לזעזוע מקצועי רחב. "אף אחד, גם לא השחקנים עצמם, לא ירשה לעצמו לצאת מהמשחק הזה בלי שלוש נקודות. המצב לא טוב, ולמרות המחמאות מרוני לוי גם הוא יודע שהקהל יאבד את הסבלנות בקרוב", אמר גורם במועדון. "כמובן שאף אחד לא חושב לגרום לזעזוע בשורות הצוות המקצועי, אבל חשוב מאוד שמעבר לאיך שהקבוצה נראית יבואו גם התוצאות".

לוי עצמו שוקל לבצע שינויים לקראת המשחק הקרוב. טאלב טואטחה יפתח בצד שמאל, ויוסי בניון עשוי לחזור להרכב. "רוני הפנים שאסור לשמות לשחק על המגרש. אם חן עזרא שוב לא יפתח, ויכול להיות זה מה שיקרה, הוא יצטרך להתרגל למצב החדש הזה ולהוכיח את עצמו מחדש, גם באימונים", אמרו בקבוצה. אלון תורג'מן צפוי לרדת לספסל.

אלוי ערך אסיפה בה אמר לשחקנים: "אני מודע לכך שאנחנו בתקופה לא טובה. למרות כל מה שאומרים, אהבתי את הביחד שלנו. אנחנו ביחד, עוד נעשה תוצאות יותר טובות ונגיע להישגים טובים. להיכן שלא תלכו אנשים יקטלו אתכם, אז תהיו חזקים כי יש גם תקופות כאלה בכדורגל. אני מצפה שתרימו את הראש. רק בעבודה קשה נצא מהמצב הזה".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוחח עם השחקנים. רוני לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully