וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון היסטורי לפרוזינונה, מאמן קארפי הוא המפוטר הראשון

עולה חדשה אחת חגגה ניצחון בכורה בסרייה A עם 0:2 על אמפולי מצמד של פדריקו דיוניזי, בעוד חברתה פיטרה את מאמנה פבריציו קסטורי אחרי שצבר רק שתי נקודות. 1:2 לאטאלנטה על סמפדוריה

פבריציו קסטורי מאמן קארפי. GettyImages
מסע הקסם תם. פבריציו קסטורי/GettyImages

פבריציו קסטורי, מאמנה של קארפי, הפך הערב (שני) למפוטר הראשון של עונת 2015/16 בסרייה A. אחרי שעשה היסטוריה עם המועדון הקטן והעלה אותו לראשונה בהיסטוריה לליגה האיטלקית הבכירה, קסטורי בן ה-61 גילה עד כמה גדולים ההבדלים בין הליגות כשלא הצליח להשיג ניצחון בששת מחזורי הפתיחה. קארפי צברה שתי נקודות בלבד וספגה לא פחות מ-15 שערים - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

התבוסה 5:1 באולימפיקו מול רומא, הייתה הופעת הפרידה של המאמן הוותיק, אותו יחליף ג'וזפה סאנינו, שלא עבד מאז פוטר מקטאניה בדצמבר 2014 אחרי שלושה חודשים בלבד. בעבר עבד סאנינו בן ה-58 גם בסיינה, פאלרמו, קייבו ו-ווטפורד האנגלית.

פדריקו דיוניזי שחקן פרוזינונה חוגג. GettyImages
רשם את שמו בספרי ההיסטוריה של פרוזינונה. פדריקו דיוניזי/GettyImages

פרוזינונה - אמפולי 0:2

בניגוד לקארפי, שעדיין מחכה לניצחון הראשון שלה בסרייה A, פרוזינונה עשתה את ההיסטוריה שלה הערב מול אמפולי. אחרי נקודה אחת בחמשת המחזורים הקודמים, היה זה פדריקו דיוניזי שהבקיע צמד בדקות 58 ו-71 ונתן את האות לחגיגות ראשונות של אוהדי פרוזינונה בליגה הבכירה.

אטאלנטה - סמפדוריה 1:2

המארחת לא הפסידה מאז המחזור הראשון וכעת עקפה את יריבתה ועלתה למקום השמיני עם 11 נקודות. כבר בדקה השישית עלתה אטאלנטה ליתרון, כשהבלם הפיני ניקלאס מויסאנדר כבש לשערו הוא. התוצאה נותרה בעינה עד תוספת הזמן, אז הובקעו שני שערים נוספים. תחילה הקפטן חרמן דניס הכפיל את התוצאה עבור אטאלנטה בדקה ה-91 אחרי דאבל פס עם מקסי מוראלס, ובדקה ה-94 רוברטו סוריאנו צימק עבור סמפדוריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully