וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו קייב - מכבי תל אביב: יוקאנוביץ' נוטה לשמור על ההרכב

28.9.2015 / 18:26

פרט לבלם טל בן חיים שיחזור מהרחקה, מאמן הצהובים צפוי להמשיך מול דינמו קייב בליגת האלופות (21:45, ספ' 5 ו-HD) עם פרץ, ורמוט וריקן כמגן שמאלי. קיים סיכוי כי יפתח עם בן בסט ואז ריקן יוסט לקישור. צפו במשדר לקראת המשחק מאולפן וואלה!NEWS

מחזור 2מחצית29/09/2015
מכבי תל אביב
    0
      דינמו קייב
      מערכת וואלה!

      בוידאו: משדר מיוחד לקראת המשחק

      אחרי התבוסה 4:0 על ידי צ'לסי במחזור הראשון של בית ז' בליגת האלופות, תנסה מכבי תל אביב להשיג נקודות ראשונות בקמפיין כשתארח מחר את דינמו קייב (21:45, ספורט 5 ו-HD). הצהובים מגיעים מעודדים לאחר שעצרו רצף של שני משחקים ללא ניצחון בליגת העל עם 0:2 מול מכבי חיפה בשבת, במשחק שנערך באצטדיון העירוני בחיפה, בו יתקיים גם המפגש מול אלופת אוקראינה.

      מעט יותר מ-24 שעות לפני המשחק התייצבו מאמן הצהובים סלבישה יוקאנוביץ' והקפטן ערן זהבי למסיבת העיתונאים הרשמית והמסורתית לקראת המשחק. מי שישפוט במשחק יהיה דויד פרננדס בורבלאן הספרדי, ששפט במשחק של מכבי תל אביב מול פ.צ. בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית לפני שתי עונות. אותו משחק, שנערך בבלומפילד, הסתיים ב-0:0.

      המאמן יוקאנוביץ' מתלבט בין שימור ההרכב מיום שבת (למעט חזרתו של הבלם טל בן חיים על חשבון קרלוס גרסיה) לבין שינוי שיכלול הזזת שחקנים: הג'וקר עדן בן בסט ייכנס להרכב על חשבון טל בן חיים, אבי ריקן יוסט לקישור במקום ניקולה מיטרוביץ', ובמקרה כזה יובל שפונגין או עומרי בן הרוש יאיישו את עמדת המגן השמאלי. בכל מקרה, דור פרץ וגילי ורמוט צפויים להמשיך בין ה-11.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
      סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב (משמאל) עם ערן זהבי. אבי כהן
      מחפשים נקודות ראשונות. יוקאנוביץ' וזהבי/אבי כהן

      מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' דיבר ראשון והודיע שנוסא איגייבור ודיאן ראדוניץ' ייעדרו מהמשחק. "אנחנו צריכים להיות מוכנים לרמה הזאת של התחרות. אנחנו צריכים להיות תחרותיים יותר טוב, מרוכזים יותר, ממה שהיינו בסטמפורד ברידג'", הודה המאמן, "ה-4:0 מול צ'לסי הוא היסטוריה, מצפה שנשיג תוצאה טובה יותר. אנחנו צריכים לכבד את עצמנו.

      "כל משחק הוא משחק אחר. אני משווה את זה לדברים אחרים, קבוצות אחרות, שחקנים אחרים, מאמן אחר, אנחנו צריכים להיות תחרותיים ומלצוא דרך להשיג תוצאה שתהיה טובה עבורנו". יוקאנוביץ' התייחס למשחק ולתוצאה שתושג בו: "תיקו תוצאה טובה? תלוי במשחק שיתפתח, תלוי בהרבה דברים. אני מאמין שאנחנו צריכים לעלות למגרש במנטליות המתאימה, במשחקים קורים הרבה דברים. זה משחק טוב עבורנו, השגנו ביטחון. זו לא שאלה של שחקן כזה או אחר, גל או ערן, אלא כל הקבוצה. זה רגע גדול עבורנו, נגיע למשחק וננסה לעשות את הטוב ביותר מבחינתנו.

      "יש לנו הזדמנות טובה מחר לעשות צעד גדול עבורנו. הגעתי לכאן, אני בטוח שהקבוצה שלי הגיעה בשביל זה. אנחנו צריכים לכבד את עצמנו כדי שיכבדו אותנו, מחר יכול להיות יום חשוב מאוד עבורנו. המחויבות שלנו היא להגיע למשחק במטרה לנצח".

      המאמן סלבישה יוקאנוביץ' בתדרוך/אבי כהן

      זהבי אמר: "המעבר מליגת האלופות לליגה שלנו הוא גם מנטלי, ההפסד לרעננה יכול לקרות פעם בהרבה מאוד משחקים כי בסך הכל שלטנו, ספגנו משני מצבים שלא היינו מכונים אליהם כל כך. אני חושב שאנחנו בדרך טובה, כרגע אנחנו מתעסקים במשחק הקרוב שזה דינמו קייב. משחק מאוד קשה מול קבוצה ברמה גבוהה מאוד, ננסה לעשות את המיטב במשחקים האלה. אם מחכים לראות את זהבי ששיחק נגד באזל, אני אותו שחקן. זה שלא הבקעתי 2-3 משחקים עושים מזה טרגידה, זו לא המטרה שלי. המטרה היא לעזור לקבוצה כמה שיותר, בשערים, בבישולים, בתנועה שתפתח לשחקנים אחרים שטחים. אנחנו בסך הכל בדרך טובה.

      "אנחנו לא מתבלבלים, אנחנו נותנים כבוד מאוד גדול ליריבה שלנו, כמובן שאנחנו רוצים להוציא נקודות, גם אם צ'לסי היו מגיעים זו הייתה המטרה שלנו. בסך הכל אנחנו באים ורוצים ליהנות מהמסגרת להוכיח ששיש לנו מה לתת פה ולהתמודד ברמות האלה. לא סימנו משחק ספציפי], ברור שהסיכויים עולים כשאנחנו משחקים בבית ויש איצטדיון מלא בצהוב וזה ייתן לנו פוש. הם קבוצה מצוינת ונצטרך לעבוד קשה כדי להוציא נקודות.

      "כל קבוצה אני מכבד אותה ואת מה שהיא עשתה, אני חושב שכל קבוצה צריך להתכונן אליו כמו שצריך במטרה לבוא ולעשות הכי טוב שאנחנו יכולים, לבוא ולהבטיח תוצאה או להגיד את המשחק הזה אני מסמן כדי להוציא נקודות זה לא נכון ולא הדרך שלנו, רוצים להסתכל ממשחק למשחק כמו שעשינו לאורך הרבה מאוד זמן, ככה נמשיך להתנהל, מקווה מאוד שנוכל לתת לקהל ליהנות ולהוציא נקודות שזה הכי חשוב".

      מאמן דינמו קייב סרגיי רברוב. AP
      סרגיי רברוב באימון/AP

      מאמן דינמו קייב, סרגיי רברוב, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ניתחנו הרבה משחקים של מכבי, לא רק את זה מול צ'לסי. אנחנו צריכים לתקוף הרבה לכיוון הרחבה, זה המפתח. צ'לסי עשתה את זה טוב, גם אנחנו צריכים לעשות את זה. אני אוהב מאוד את זהבי, הוא לא רק מבקיע אבל רואים שהוא חשוב לקבוצה. אני לא יכול לומר שהייתי לוקח אותו לקייב כי זה לא רלוונטי. ברור שאני רוצה לנצח, אבל תלוי איך יתפתח המשחק.

      "הקבוצה ההיא שיחקה טכני, היום זו קבוצה חדשה לגמרי שעלתה לליגת האלופות בזכות, השחקנים טובים והקבוצה טובה. בפורטו יושבים על הספסל שחקנים שאין במכבי אבל הבסיס טוב, רואים שההתקפה טובה מאוד, ניתחנו את זה. אנחנו לא עוסקים עכשיו בשאלה מי יפתח, שובקובסקי יושב כאן כי הוא סמל ומגיע לו".

      השוער אלכסנדר שובקובסקי אמר: "זה לא טורניר רגיל, אבל עבורי המשחק הזה חשוב כמו כל משחק. אנחנו משחקים מול קבוצות רבות, גם מכבי, אלה מפגשים שונים ממה שהיו לפני ארבע שנים - מכבי הייתה שונה, אנחנו היינו שונים. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לנצח עכשיו. אנחנו לא מסתכלים על משחק ספציפי, אלא מנתחים את כל הקבוצה. אנחנו לא חושבים על שלוש נקודות, רק לעלות ולנצח".

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דויד פרננדס בורבלאן (ספרד)
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 27104

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully