וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הפסידה 2:1 לנאפולי, רומא הביסה 1:5 את קארפי

אינסינייה והיגואין סידרו לפרטנופי ניצחון יוקרתי והותירו את האלופה במרחק שתי נקודות מהקו האדום. מנולאס, פיאניץ', ז'רביניו, סלאח ודין כבשו לג'אלורוסי מול העולה החדשה, שעדיין לא ניצחה העונה

המחזור השישי בליגה האיטלקית יצא לדרך היום עם משחקיהן של הגדולות כשבמוקד עמד הפסדה של יובנטוס, 2:1 בחוץ מול נאפולי. עוד לפני כן, רומא פרקה תסכול על קארפי עם 1:5 קליל באולימפיקו ועלתה למקום הרביעי.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי חוגג. AP
כמה שהוא התגעגע לזה. אינסינייה חוגג על חשבון יובנטוס/AP

נאפולי - יובנטוס 1:2

אחרי הניצחון המרשים על מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, יובנטוס קיוותה לצאת לדרך חדשה גם בליגה, אך אחרי התיקו המביש בבית מול פרוזינונה העולה החדשה, הגברת הזקנה נותרה תקועה על חמש נקודות אחרי הקרב הקשה בסאו פאולו. נאפולי, שמאכזבת בעצמה העונה עלתה ליתרון בדקה ה-26 אחרי חילופי מסירות בין היגואין לאינסינייה, שבעט כדור שטוח לרשת והכניע את בופון. היגואין הלוהט הכפיל עם בעיטה חזקה בדקה ה-62, ומריו למינה צימק כעבור דקה, אך האלופה יצאה גם מהמשחק הזה בידיים ריקות. נאפולי עלתה למקום העשירי בעקבות הניצחון הזה ויובנטוס? היא רחוקה רק שתי נקודות מקו האדום, מדהים.

אלברו מוראטה יובנטוס. AP
עלה כמחליף, אבל לא עזר. אלברו מוראטה/AP

רומא - קארפי 1:5

אחרי שצברה נקודה אחת בשני משחקים בשבוע שעבר, רומא הוציאה את העצבים על העולה החדשה קארפי, שתחפש את הניצחון ההיסטורי שלה במקום אחר. הבלם קוסטאס מנולאס כבש בדקה ה-24, מיראלם פיאניץ' הבקיע בכדור חופשי בדקה ה-28 וז'רביניו השלים את הבליץ בחלוף עוד שלוש דקות. מרקו בוריילו צימק מול קבוצתו לשעבר בדקה ה-34, אבל מוחמד סלאח ענה עם הרביעי בדקה ה-51 ולוקא דין חגג שער בכורה בסרייה A עם נגיחה בדקה ה-68.

מיראלם פיאניץ' (מימין) עם מוחמד סלאח שחקני רומא. GettyImages
קל מדי. מיראלם פיאניץ' עם מוחמד סלאח/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully