וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "יוקאנוביץ' קצת שונה, אבל אנחנו מקבלים גם מאמנים שונים"

24.9.2015 / 10:30

קשר מכבי תל אביב על הסרבי: "אם הוא מחליט להגיד מה שהוא רוצה, זה בסדר". יוקאנוביץ': "אומר מה שאני חושב, לא אכפת לי אם לא מרוצים מכך". הדיון המשמעתי של בן חיים יתקיים כמתוכנן

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

מכבי תל אביב כינסה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים הקבועה שלה לקראת משחקי ליגה, כשהפעם הטרבליסטית התכוננה לאחד מהמשחקים הקלאסיים שיש לכדורגל הישראלי להציע, נגד מכבי חיפה בחוץ ביום שבת.

מכבי רוצה לחזור למסלול הניצחונות אחרי תיקו ושני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. הצהובים לא הפסידו למכבי חיפה ב-11 המשחקים האחרונים בין הקבוצות והם יעשו הכול כדי לעלות את המספר ל-12.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
קצת שונה. סלבישה יוקאנוביץ'/קובי אליהו

"זה הקלאסיקו של הכדורגל הישראלי", הודה סלבישה יוקאנוביץ'. "מכבי חיפה היא קבוצה טובה עם מאמן מצוין. היא פתחה את העונה בצורה מעט מבולבלת, אך זו קבוצה מסודרת שעדיין מנסה למצוא את הדרך הנכונה. נצטרך לשנות את המצב הקיים, כדי לא לחזור על מה שקרה במחזור הקודם".

הסרבי הוסיף: "לא הצגנו יכולת כפי שמצפים מאיתנו כשפגשנו את הפועל רעננה, ונקווה לשנות זאת מול מכבי חיפה. הנענו כדור אבל בסופו של דבר השחקן היחידי ברחבה היה ערן זהבי. לא תקפנו מספיק. הליגה בישראל מעניינת אותי יותר מאשר ליגת האלופות, ואמרתי את זה כבר כמה פעמים. מבחינתנו, המשחק הזה יכול להוות את נקודת המפנה".

עוד אמר יוקאנוביץ': "שיחקנו שישה-שבעה משחקים יותר מכל קבוצה אחרת בישראל לפני שליגת העל יצאה לדרך. זה לא קל. אנחנו עדיין בהתחלה ואני בטוח שנשתפר ככל שיעברו השבועות. אנסה לעשות שינויים לקראת מכבי חיפה, אך בכל מקרה כל שחקני הסגל צריכים להבין איפה הם נמצאים. אנחנו תמיד תחת לחץ ותמיד פייבוריטים בליגה".

"אני אומר מה שאני חושב", הוסיף המאמן. "אני יכול להגיד מה שרוצים לשמוע, אבל אני מנסה להגיד את האמת. אם מישהו לא מרוצה מכך, לא אכפת לי. אם השחקנים חושבים שאני מבקר אותם בלי סיבה, הם מבולבלים. כמובן שהמשחק מול מכבי חיפה חשוב יותר מהמשחק מול דינמו קייב. איגייבור? יש לו בעיה בברך ונצטרך לבדוק מה מצבו לפני שניתן לו לשחק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"פתיחת העונה שלנו טובה". ערן זהבי/קובי אליהו

"שמעתי שמדברים על ההפסדים שלנו, אבל אסור לשכוח שבדרך גם העפלנו לליגת האלופות", הודה ערן זהבי. "פתיחת העונה שלנו טובה, השגנו את התוצאות שרצינו. ברור שיש מה לתקן ולשפר, אבל לא צריך להגזים. אני לא חושב שההפסד מול הפועל רעננה ישפיע עלינו לקראת מכבי חיפה. זה משחק שונה לגמרי".

הקשר דיבר על יוקאנוביץ': "הוא המאמן, ואם הוא מחליט להגיד מה שהוא רוצה זה בסדר. הוא שונה, אבל אנחנו מקבלים גם מאמנים שונים. הוא שונה באישיות ובתפיסה התקשורתית שלו".

ערן זהבי באימון מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אם הוא מחליט להגיד מה שהוא רוצה, זה בסדר". ערן זהבי באימון/קובי אליהו

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה היום את בקשתה של מכבי תל אביב לדחות את הדיון בעניינו של טל בן חיים. לפיכך, הבלם יעמוד לדין הערב בשעה 17:00 והוא עשוי להיות מורחק.

כזכור, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף החליט ביום שני להעמיד את בן חיים לדין משמעתי בעקבות שידור המשחק בין מכבי תל אביב להפועל רעננה במהלכו נראה הבלם פוגע בשניר שוקר ללא התערבות שופט המשחק ארז פפיר. במכבי תל אביב ביקשו לדחות את הדיון שנקבע להיום בטענה כי הסמיכות ליום הכיפורים פגעה בהכנות של המועדון לקראת הצגת טיעוני ההגנה.

יש שלושה מקרי עבר בהם עמדו שחקנים לדין משמעתי על סמך צילומי הטלוויזיה. הראשון והמפורסם מכולם הוא המקרה בו אייל ברקוביץ' הועמד לדין אחרי שמשך במבושיו של איציק זוהר. השני והאחרון שבהם הוא העמדתו של קרלוס גרסיה לדין בעקבות אירועי הדרבי שפוצץ בעונה שעברה. במקרה השלישי היה מעורב שחקנה של מ.ס. אשדוד יא יא פטי שירק על חלוץ מכבי חיפה ולדימיר דבאלישווילי ונצפה בשידור הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully