וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: עסקת ראיקוביץ' עלתה למכבי תל אביב יותר מ-3 מיליון יורו

בסרביה נטען כי דרישה של פיני זהבי לעמלה מוגדלת כמעט והביאה לפיצוץ העסקה, אך לבסוף הנהלת הצהובים הסכימה להגדיל את סכום ההעברה ששולם לכוכב האדום בלגרד עבור השוער בן ה-19

one

בסרביה מדווחים כי מכבי תל אביב שילמה על פרדראג ראיקוביץ' יותר מ-3 מיליון היורו שעליהם סוכם בתחילה, לאחר שהסוכן פיני זהבי, שהיה מעורב בעסקה, דרש עמלה של כ-300 אלף יורו.

דרישתו של זהבי לקבל עשרה אחוזים מהעסקה כמעט והפילה את העסקה, לאחר שהכוכב האדום בלגרד, קבוצתו הקודמת של השוער, סירבה להעביר לו את נתח שנחשב גדול מהמקובל. בקיץ האחרון המליצה פיפ"א לשלם לסוכנים עמלות של בין שלושה לחמישה אחוזים. 30 אחוזים משווי העסקה עברו ממילא ליאגודינה, שבה שיחק השוער לפני הכוכב האדום.

לבסוף, כך על פי הדיווח באתר "ספורט", הנהלת הצהובים הסכימה להגדיל את סכום ההעברה לשביעות רצונו של זהבי, ואפשרה את הוצאתה לפועל של העסקה היקרה בתולדות הכדורגל הישראל.

פיני זהבי סוכן שחקנים. ברני ארדוב
דרש עמלה גבוהה מהמקובל. פיני זהבי/ברני ארדוב

ראיקוביץ' בן ה-19 שימש קפטן נבחרת סרביה שזכתה בגביע העולם עד גיל 20 בקיץ החולף, וכונה "השוער הטוב בעולם לגילו". מאז הגעתו למכבי תל אביב, במקומו של חואן פאבלו לאחר העפלת הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' לליגת האלופות, הוא ספג שלושה שערים בשלושה משחקי ליגה, וארבעה שערים בליגת האלופות.

לאחר משחק ההפסד להפועל רעננה, 2:1, ספג הסרבי ביקורת על יכולות, והגיב על כך בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה לכל העיתונאים והאנשים שלא יכולים לחכות שאעשה טעות. אתם רק עוזרים לי לצאת מזה חזק יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully