וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ': "תודה לכל העיתונאים והאנשים שלא יכולים לחכות שאעשה טעות"

שוער מכבי תל אביב הגיב לביקורות: "תודה, אתם רק עוזרים לי לצאת מזה חזק יותר". לפני צ'לסי ויונייטד: האתר של מכבי תל אביב במקום ה-13 מבין הקבוצות בליגת האלופות

one

מכבי תל אביב ספגה ביקורת רבה לאחר ההפסד המפתיע להפועל רעננה במחזור הליגה האחרון. הצהובים חזרו לזירה המקומית אחרי התבוסה לצ'לסי בשלב הבתים של ליגת האלופות וקיוו לאסוף שלוש נקודות, אך ליריבה היו תוכניות אחרות.

גם פרדראג ראיקוביץ', השוער הסרבי הצעיר של הצהובים, ספג ביקורות על יכולתו והוא בחר להגיב על כך בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה לכל העיתונאים והאנשים שלא יכולים לחכות שאעשה טעות. אתם רק עוזרים לי לצאת מזה חזק יותר".

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מתרגש. פרדראג ראיקוביץ'/ברני ארדוב

במכבי תל אביב עשו קפיצה משמעותית בשנים האחרונות לא רק בפן המקצועי. טכנולוגיות האימון התקדמו, הקשר עם האוהדים פותח, חנויות חדשניות נפתחו וגם האתר הרשמי של הקבוצה הפך לכלי חשוב לכל אוהד.

האתר של הצהובים קיבל מחמאה גדולה היום (שלישי) כשנבחר לאתר ה-13 בטיבו מכל קבוצות ליגת האלופות במחקר שנערך על ידי חברת המחקר האינטרנטית, דפרטמנטו דה אינטרנט (Departemnento De Internet).

החברה ערכה מחקר מקיף בין 32 הקבוצות שכלל קריטריונים כמו מטרת האתר, ידידות למשתמש, התמצאות, מראה כללי, מולטימידה ועיצוב וכן אלמנטים פונקציונליים יותר כמו הזמנת כרטיסים ומנצ'נדייס.

הצהובים כאמור, זכו לציון נהדר של 87 מתוך 100 ועברו קבוצות ענק כמו מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, צסק"א מוסקבה, סביליה, רומא ופורטו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
ג'ורדי וגולדהאר. הישג נוסף./אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

את המקום הראשון תופסת אלופת אירופה, ברצלונה, עם ציון של 97 ובמקום השני נמצאת ארסנל, שמצילה את כבוד הקבוצות האנגליות, שלא כל כך הצליחו ברשימה, עם 93 נקודות. יובנטוס נמצאת במקום השלישי, באיירן מינכן רביעית וריאל מדריד רק חמישית. מכבי הייתה רחוקה רק 2 נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום ה-11 ונקודה אחת מפאריס סן ז'רמן שבמקום ה-12.

עדכון ראשון: 11:25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully