וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר עדיין מושלמת, יובנטוס ספגה שוויון בתוספת הזמן

פליפה מלו העניק למוליכה 0:1 על ורונה וניצחון חמישי מחמישה משחקים. האלופה איבדה יתרון מול העולה החדשה פרוזינונה שהשיגה נקודת בכורה. פיורנטינה ופאולו סוזה במקום השני לאחר ניצחון 0:2 על בולוניה

יובנטוס חוגגת כיבוש שער. GettyImages
מיהרו לחגוג. יובנטוס חוגגת את השער של זאזה/GettyImages

המחזור החמישי בליגה האיטלקית הושלם הערב (רביעי), שבסופם נותרה המוליכה אינטר עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים לאחר 0:1 על ורונה, כשאחריה צועדת פיורנטינה של פאולו סוזה שגברה 0:2 על בולוניה. האלופה יובנטוס, שפתחה את העונה עם נקודה אחת מתשע אפשריות, הייתה קרובה לניצחון שני ברציפות אך ספגה שער שוויון בתוספת הזמן מהעולה החדשה פרוזינונה.

יובנטוס - פרוזינונה 1:1

הגברת הזקנה כבר ספרה ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות אחרי פתיחת עונה מזעזעת, אבל בתוספת הזמן הגיע לאונרדו בלנקארד, הדהים את האלופה והשיג עבור פרוזינונה נקודת בכורה בתולדות המועדון בסריה א'. עוד קודם לכן, סימונה זאזה בבכורה שלו העלה את מסמיליאנו אלגרי ליתרון בדקה ה-50, וקירב אותו למאזן של שני ניצחונות, תיקו ושני הפסדים, שהיה מוציא את יובנטוס מהמשבר. אך אז הגיע בלנקארד, קטע את רצף ארבעת ההפסדים של העולה החדשה והימם את איטליה כולה.

אינטר - ורונה 0:1

הקבוצה הכי לוהטת בסרייה A, אינטר, רשמה ניצחון חמישי העונה בחמישה משחקים, וגם הפעם היא עשתה זאת בהפרש של שער אחד. רצף המשחקים הביתיים של אינטר ללא הפסד מול ורונה נמשך, והוא עומד כעת על 27, בזכות שער של פליפה מלו בדקה ה-56.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. רויטרס
ניצחון חמישי ברציפות. רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

משחקים נוספים

סמפדוריה - רומא 1:2

פתיחת העונה המגומגמת של רומא נמשכה גם בגנואה, הפעם עם הפסד. אדר המצוין הכניע את מורגן דה סנקטיס בדקה ה-50 וקבע 0:1 לסמפדוריה, מוחמד סלאח השווה בדקה ה-69, אבל המארחת ניצחה בזכות שער עצמי של קוסטאס מנולאס בדקה ה-85.

פיורנטינה - בולוניה 0:2

עקב בצד אגודל, הוויולה רצים בצמרת ומשאירים לא מעט קבוצות גדולות מאחור. קובה (71) וניקולה קאליניץ' (82) כבשו שערים מאוחרים בדרך לניצחון שלישי ברציפות.

קייבו - טורינו 0:1
לקייבו: לוקאס קסטרו (75)

לאציו - גנואה 0:2
ללאציו: פיליפ ג'ורג'ביץ' (35), פליפה אנדרסון (62)

פאלרמו - ססואולו 1:0
לססואולו: סרג'יו פלוקארי (35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully