וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי השפילה את לאציו, ניצחון ראשון גם ליובנטוס

הקבוצה מדרום איטליה פירקה 0:5 את הרומאים והשיגה ניצחון בכורה בליגה. פוגבה כיכב וסידר לאלופה 0:2 על גנואה. טוטי כבש שער 300 ב-2:2 של רומא מול ססואולו, אינטר מושלמת

שחקני אינטר חוגגים. AP
בלתי עצירה. אינטר חוגגת/AP

המחזור הרביעי בסרייה A, שנפתח אמש (שבת) עם שני משחקים, נמשך היום עם שמונה קרבות נוספים. במשחק הראשון של היום אינטר גברה 0:1 על קייבו ופתחה פער זמני של חמש נקודות בפסגת הטבלה עם 12 נקודות מ-12 אפשריות. רומא אכזבה כשסיימה ב-2:2 בלבד עם ססואלו, בעוד יובנטוס חגגה סוף סוף ניצחון ליגה ראשון העונה עם 0:2 על גנואה, כשפיורנטינה ניצחה 0:1 בחוץ את קארפי העולה החדשה. אבל התוצאה של הערב הייתה שייכת לנאפולי, שפירקה 0:5 את לאציו האומללה והשיגה ניצחון בכורה בליגה.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג. GettyImages
כיכב בקונצרט של נאפולי. היגואין/GettyImages

נאפולי - לאציו 0:5

נאפולי פתחה את העונה בצורה רעה מאוד עם 2 נקודות בשלושה מחזורים, אך פשוט התפוצצה על לאציו האומללה והנחילה לה את התבוסה הכי קשה בחוץ מאז ה-6:1 מול יובנטוס באפריל 1994. אחרי ה-0:5 על קלאב ברוז' ביום חמישי בליגה האירופית, הקבוצה מדרום איטליה הגיעה במצב רוח קרבי גם למשחק הזה וגונסאלו היגואין העלה אותה ליתרון כבר אחרי 14 דקות. אלאן הכפיל בדקה ה-35, אינסינייה כבש את השלישי והיגואין השלים צמד בדקה ה-59. הקינוח היה שייך למנולו גביאדיני שחתם את החמישייה ואת ההשפלה הכבדה של הקבוצה מרומא, שהובסה כבר העונה 4:0 בחוץ גם מול קייבו ונראית רע מאוד מפתיחת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מארק האמשיק (מימין) עם אלאן שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
אלאן והאמשיק חוגגים/GettyImages

קייבו - אינטר 1:0

אולי זו סוף סוף תהיה השנה של הנראזורי? פתיחת העונה הנהדרת שלהם נמשכה, ואחרי ה-0:1 הקטן-גדול בדרבי על מילאן, הגיע ניצחון נוסף בתוצאה זהה, שפתח פער זמני של חמש נקודות בפסגה וקבע את פתיחת העונה הטובה ביותר שלהם זה 13 שנה. אז הרצף נעצר במחזור החמישי מול יובנטוס, והעונה הסתיימה במקום השני בלבד, אבל הפעם הם שוב מרשים לעצמים לחלום בגדול.

החבורה של מאנצ'יני לא נרתעה ממשחק החוץ בורונה, ונעזרה בשגיאה חמורה בהגנה של קייבו, שאיפשרה למאורו איקרדי לחלוף על פני השוער ולכבוש את שער הניצחון בדקה ה-42. החבורה הסימפטית מורונה ממשיכה לאבד גובה אחרי שני הניצחונות המרשימים בפתיחת העונה, ורושמת משחק שני רצוף ללא ניצחון, אחרי שבשבוע שעבר סיימה בתיקו עם יובנטוס.

מאורו איקרדי, אינטר. AP
בפסגה. איקרדי חוגג/AP

גנואה - יובנטוס 2:0

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי שני הפסדים ותיקו, הגברת הזקנה המשיכה את המומנטום מהניצחון על מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות וחוגגת ניצחון ליגה ראשון ב-2015/16. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-37, כשבעיטה של פול פוגבה נהדפה על ידי המשקוף הישר לשוער גנואה אוג'יניו לאמלה, ונכנסה. בדקה ה-60 כבר חגג הצרפתי בעצמו, כשג'ורג'יו קייליני הוכשל ברחבה ופוגבה בעט את הפנדל פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

שחקן יובנטוס פול פוגבה. Gabriele Maltinti, GettyImages
שער, וכמעט-שער. פוגבה/GettyImages, Gabriele Maltinti

רומא - ססואלו 2:2

תיקו שני רצוף לג'יאלרוסי, אלא שבעוד ה-1:1 עם ברצלונה היה מרשים, זה קצת פחות. ובכל זאת, היה במשחק הזה משהו משמח: זה קרה בדקה ה-36, כשפרנצ'סקו טוטי נשלח קדימה, ספק בעמדת נבדל, וכבש את השער ה-300 שלו בקריירה. לרוע מזלו, הכיבוש הזה רק השווה ל-1:1 אחרי השער המוקדם של גרגורי דפרל, ובדקה ה-44 שבה ססואלו ליתרון הודות למתאו פפליטנו. מוחמד סלאח דאג לאזן בדקה ה-49 עם פצצה נפלאה מהאוויר.

קארפי - פיורנטינה 1:0

אחרי שהפסיד לאקסית שלו באזל בליגה האירופית, פאולו סוזה השיג ניצחון קטן ולא מרשים מול העולה החדשה, אך השיג שלוש נקודות שמעלות את קבוצתו למקום השלישי. חומה בבאקאר, החלוץ הסנגלי שכבש את שער הניצחון גם מול גנואה במחזור הקודם, הכריע שוב בדקה ה-35 אחרי שהשתלט על כדור שהוכנס לרחבה ותחת הלחץ בעט לרשת.

שחקן רומא פרנצ'סקו טוטי חוגג עם מיראלם פיאניץ'. רויטרס
אליל. טוטי/רויטרס

משחקים נוספים

אטאלנטה - ורונה 1:1
לאטאלנטה: מקסי מוראלס (89), לוורונה: ארוס פיסאנו (90)

בולוניה - פרוזינונה 0:1
לבולוניה: אנתוני מונייה (27)

טורינו - סמפדוריה 0:2
לטורינו: פאביו קוואליירלה (17, 24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully