וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 2:3 את פאלרמו, צמד לקרלוס באקה

הקולמביאני סידר לרוסונרי ניצחון שני העונה, היליימארק כבש צמד לסיציליאנים, שנחלו הפסד בכורה. מאסימו מקארונה כבש בתוספת הזמן והעניק לאמפולי 1:2 דרמטי בחוץ על אודינזה

אחרי ההפסד הכואב בדרבי, מילאן התאוששש הערב (שבת) כשגברה 2:3 על פאלרמו במסגרת המחזור הרביעי. עוד לפני כן, אמפולי ביצעה מהפך וניצחה בתוספת הזמן 1:2 את אודינזה.

קרלוס באקה שחקן מילאן. GettyImages
פורע את השטרות. קרלוס באקה/GettyImages

מילאן - פאלרמו 2:3

אחרי פתיחת עונה רעה שכללה שני הפסדים וניצחון, מילאן הנחילה הפסד בכורה לסיציליאנים במשחק דרמטי רווי בשערים. קרלוס באקה, השם הכי גדול שהגיע לסאן סירו בקיץ פתח את מסכת השערים בדקה ה-21 כשקיבל כדור בתוך הרחבה מבונבנטורה ועם החלק החיצון בעט לרשת הגבוהה, אבל 11 דקות לאחר מכן אוסקר היליימארק השבדי ניצל יציאה אומללה של דייגו לופס ונגח מקרוב לרשת. הנדנדה נמשכה עם שער נהדר של ג'אקומו בונבנטורה שחמש דקות להפסקה סובב כדור חופשי נהדר לרשת הגבוהה, אבל בדקה ה-72 אוסקר היליימארק השלים צמד כשניצל מסירה בתזמון מושלם של ג'ילארדינו כדי להבקיע גדול. גמור? לא אצל קרלוס באקה ששלוש דקות בלבד אחרי השוויון ניצל הרמה של קוצ'קה ונגח חזק ומדויק לפינה הרחוקה של סורנטינו. בדקה ה-70 גם באלוטלי קיבל דקות ממיכאלוביץ' כשנכנס כמחליף במקום לואיז אדריאנו, אך לא הצליח למצוא את הרשת.

מאסימו מקארונה שחקן אמפולי כובש מול אודינזה. GettyImages
הרגע שסידר ניצחון לאמפולי. מאסימו מקארונה כובש/GettyImages

אודינזה - אמפולי 2:1

האורחת ניצחה רק פעם אחת בפריולי בעבר, לפני שמונה שנים וחצי, והערב עשתה זאת שוב מול שחקנה לשעבר והסמל הנוכחי של אודינזה, אנטוניו די נטאלה. הקפטן המקומי דווקא בישל לדובאן ספאטה שנגח בעוצמה לרשת בדקה ה-17, אבל אמפולי השוותה עם בעיטה אלגנטית של המחליף הארגנטינאי לאנדרו פארדס בדקה ה-72 והשיגה את ההכרעה הודות לשער של מאסימו מקארונה הוותיק בדקה השלישית של תוספת הזמן. ניצחון ראשון העונה לאמפולי, אודינזה נותרה עם אותן שלוש נקודות מהניצחון המפתיע על יובנטוס.

ג'אקומו בונבנטורה שחקן מילאן. GettyImages
גול נהדר בבעיטה חופשית. בונבנטורה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully