וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "יש בעיית מאצ' אפ מול איטליה", הנבחרת תשחק בערב החג

מאמן הנבחרת שם את ה-86:61 לצרפת מאחוריו והתייחס לשמינית הגמר: "מקווה שהעתיד ורוד". גרין, ששבר את שיא ההופעות: "הכוכבים שלהם לוקחים את ההחלטות". למרות שתי בקשות, ישראל תשחק בראשון ב-19:30

צילום: יהונתן אליהו עריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל בכדורסל הגיעה למשחק סיום הבית המוקדם ביורובאסקט מול צרפת בידיעה שכבר העפילה לשמינית הגמר. המאמן, ארז אדלשטיין, נתן לשלושת הכוכבים שלו, עומרי כספי, ליאור אליהו וגל מקל לנוח וספג הפסד 86:61, שגרם לנבחרת לסיים במקום השני בבית ולפגוש בשמינית את נבחרת איטליה.

המשחק יתקיים ביום ראשון, ובאיגוד הכדורסל ביקשו מפיב"א כבר לפני חודשים ארוכים לא לשחק בערב ראש השנה והעבירו בקשה נוספת בעניין הבוקר. עם זאת, בפיב"א לא התחשבו וקבעו את המשחק לשעה 19:30 שעון ישראל, כשעה ורבע לאחר כניסת החג. הנבחרת תמריא עוד הלילה לליל, ויערכו מחר אימון ראשון באולם המרכזי בעיר בשעות הצהריים. בסיום המשחק אלישי כדיר נחתך ודימם ברגלו בסמוך לספסל.

המשחק התנהל בצורה חד צדדית מאוד למרות מספר דקות בהם השחקנים המשלימים של ישראל, בראשות רביב לימונד, שון דאוסן ורוברט רות'בארט, נתנו פייט לנבחרת הכוכבים הצרפתית, אך לקראת הסיום הפער הלך ותפח לזכות המארחת, שעלתה מהמקום הראשון מהבית. אגב, יניב גרין שבר את שיא ההופעות של הנבחרת הלאומית עם 189. גרין עבר את דורון ג'מצ'י, השיאן הקודם.

צרפת הביסה 61:86 את ישראל

פוטנציאל ענק ו-3 שחקני NBA: הכירו את איטליה, יריבת ישראל בשמינית הגמר

השר אורי אריאל: "ההחלטה של פיב"א - יריקה בפרצופה של מדינת ישראל"

מצאו את ההבדלים: נבחרת ישראל הנוכחית לעומת זו שכשלה ב-2013

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. AFP, מערכת וואלה! NEWS
"העתיד ורוד". אדלשטיין./מערכת וואלה! NEWS, AFP

המאמן, ארז אדלשטיין, התייחס למשחק ואמר: "ניסינו להסתכל להם בלבן בעיניים, אבל זה לא הלך. יש פה אווירה מדהימה בנבחרת וכיף פה בסך הכל וזה מה שחשוב".

"ההפרש גדול כי בסוף היה תסכול שלא היה אפשר להתקרב אליהם וחלק מהשחקנים שיחקו באופן אישי מדי לטעמי. אי אפשר לשתף 12 אנשים בכל משחק והיום המחליפים קיבלו את הדקות. אנחנו דואגים לבריאות השחקנים שלנו. הייתה לנו משימה לעלות ועשינו אותה, נסתכל קדימה מעכשיו".

"לשחקן צעיר זה דבר קשה מאוד, תשאלו את עודד קטש ושחקנים נוספים שיגידו לך מה זה קמפיין ראשון בנבחרת. אני מקווה שהעתיד ורוד בנבחרת שלנו".

על היריבה הבאה אמר אדלשטיין: "איטליה ניצחה את ספרד, יש להם ארבעה שחקני NBA, ויש להם סגנון בעייתי שיעשה לנו בעיית מאצ'אפ. כולם חושבים שספרד יותר קשה וזו טעות. כרגע זה לא מעניין אותי את מי קיבלנו. נפלנו בהצלבה בבית היותר קשה, אבל מה שבא ברוך הבא".

"באופן אישי אני מצטער שאין עוד בית, אבל אחרים יגידו שבמשחק אחד אפשר להפתיע. נעבור לליל וננסה לעשות את המיטב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלישי כדיר שחקן נבחרת ישראל מול טוני פארקר. AFP, מערכת וואלה! NEWS
"אפשר לנצח". כדיר מול פארקר/מערכת וואלה! NEWS, AFP

הפורוורד, אלישי כדיר, התייחס גם הוא למשחק: "אין ספק שזו הרמה האמיתית של הטורניר. זו נבחרת מהטופ של אירופה ולשם אנחנו שואפים, אבל נכשלנו בזה היום. בתור ספורטאי באתי לנצח היום וקשה לי שהפסדנו. בסופו של דבר השגנו את המטרה ואנחנו מסתכלים קדימה".

על השלב הבא אמר: "זה לא משנה מי קיבלנו, אנחנו מכירים את כל הנבחרות. אני מאמין שאפשר לנצח כל נבחרת ביום נתון. נצטרך לחזק את ההגנה ולא לקבל את הסלים הקלים שקיבלנו".

שחקן נבחרת ישראל דגן יבזורי מול אוון פורנייה. AFP, מערכת וואלה! NEWS
אפשר להפתיע? יבזורי מול פורנייה/מערכת וואלה! NEWS, AFP

יניב גרין, שהפן לשיאן ההופעות בנבחרת ישראל, אמר בסיום: "ההפרש היה גבוה, לא שיחקנו טוב, השחקנים המרכזיים היו פצועים, וכרגע אני בעיקר בתחושת אכזבה, לא חושב על שום דבר אחר. המאמן והרופאים החליטו שעומרי, ליאור וגל ינוחו, יש שחקנים שרוצים לנוח, יש משחק יותר חשוב מול איטליה, ועשינו הכל כדי להיות מוכנים".

על איטליה: "שיחקנו נגדם לא מעט פעמים, לפי דעתי ניצחנו אותם בפעם האחרונה, אבל יש לאיטליה כבר כוכבים גדולים שלוקחים את הרוב המוחלט של ההחלטות. ראינו אותם קצת בטלוויזיה, יהיו לנו כמה ימים להתכונן אליהם, הם שונים מהצרפתים, למרות שהם לא פחות טובים מהם".

אגב, גרין היה גיבור הניצחון הקודם על איטליה, לפני 4 שנים ביורובאסקט 2011 בליטא. הסנטר הוריד ריבאונד במצב של שוויון, ספג עבירה מיותרת של האיטלקים, קלע פעם אחת מהקו וניצח את המשחק.

בר טימור דיבר גם הוא על המשחק: "לא נעים להפסיד ככה, היה משחק מאוד קשה ואינטנסיבי, זה מבאס. במשך שלושה רבעים היינו בעניינים, חבל, למרות שהיינו בלי שלושה שחקנים מרכזיים. אלה החיים, נמשיך לחשוב על המשחק הבא".

על ההחלטה לאפשר לכוכבים לנוח: "יש פה שחקנים שמשחקים יום אחרי יום, זה מאוד מאוד קשה והם צריכים מנוחה. היום הם קיבלו אותה, ואני בטוח שהם מוכנים למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully