וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: צרפת הביסה 61:86 את ישראל

עומרי כספי, ליאור אליהו וגל מקל לא שותפו, מה שאפשר למארחת ואלופת אירופה המכהנת לטייל לניצחון קליל. צרפת ברחה בפתיחה, ישראל חזרה, אבל ההמשך היה כולו של הצרפתים. 11 נקודות ללימונד, דאוסון ורות'בארט

צילום: יהונתן אליהו עריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל סיימה הערב (חמישי) את הופעותיה בשלב הבתים של היורובאסקט עם תבוסה 86:61 מול המארחת של בית א' ואלופת אירופה המכהנת, נבחרת צרפת. בעקבות התוצאה, הצרפתים סיימו במקום הראשון בבית ועם מאזן מושלם והם ישחקו מול טורקיה בשמינית הגמר בליל. ישראל, שסיימה במקום השני ובמאזן 2:3.

הנבחרת ידעה עוד לפני המשחק שהיא תסיים באחד משני המקומות הראשונים וארז אדלשטיין החליט שלא להיאבק על הפסגה בכל הכוח ולאפשר מנוחה לכוכבים הגדולים שלו, שנשחקו בימים הראשונים של האליפות. עומרי כספי, ליאור אליהו וגל מקל, שסבל מכאבים בברכו, לא שותפו כלל, מה שצמצם את הרוטציה ואת האפשרות של ישראל לייצר נקודות.

מנגד, גם הצרפתים שיחקו בהילוך שני, אולם לא התקשו לרוץ במהרה ליתרון של 17 נקודות. בתחילת המחצית השנייה, הצליחה ישראל לייצר קאמבק בזכות דקות טובות של בר טימור, רוברט רות'בארט ורביב לימונד, שניצלו בצורה יפה את ההזדמנות לה זכו. אלא ששם גם נגמר הכוח לסגל הישראלי, צרפת ברחה שוב וטיילה לניצחון.

אדלשטיין: "יש בעיית מאצ' אפ מול איטליה", הנבחרת תשחק בערב החג

פוטנציאל ענק ו-3 שחקני NBA: הכירו את איטליה, יריבת ישראל בשמינית הגמר

השר אורי אריאל: "ההחלטה של פיב"א - יריקה בפרצופה של מדינת ישראל"

מצאו את ההבדלים: נבחרת ישראל הנוכחית לעומת זו שכשלה ב-2013

רבע 1:

הנבחרת פתחה עם שון דאוסון, רביב לימונד, יוגב אוחיון, אלישי כדיר ודיאור פישר. צרפת עלתה עם ניקולא באטום, טוני פארקר, ננדו דה קולו, בוריס דיאו ורודי גובר. המשחק נפתח צמוד ושלשה של לימונד קבע 4:5 לישראל. אלא שצרפת רצה 0:10 ואדלשטיין לקח פסק זמן. המארחת המשיכה לטייל ועלתה ל-8:18. הרבע הסתיים ב-10:22.

רבע 2:

היתרון הלך וצמח גם בתחילת הרבע הבא, בעוד ישראל מתקשה לקלוע. 5:30 דקות למחצית, צרפת עלתה ל-14:31. רוברט רות'בארט נכנס לקבל קצת דקות, בר טימור קלע סל יפה וצימק למינוס 15, 35:20. דאוסון עלה על הלוח לראשונה באליפות עם שלשה, אך הצרפתים שמרו בלי יותר מדי בעיות על יתרון דו ספרתי ויציב. רות'בארט עוד ניסה לקלוע לפני ההפסקה, אך הסל נפסל והמחצית נגמרה ב-27:38 לצרפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רביב לימונד שחקן נבחרת ישראל מול ננדו דה קולו. AFP, מערכת וואלה! NEWS
דה קולו נאבק בלימונד/מערכת וואלה! NEWS, AFP

רבע 3:

דאנק מרהיב של דאוסון בפתיחת המחצית השנייה הוריד את ההפרש לחד-ספרתי אחרי דקות ארוכות, 40:31 ובהמשך, רות'בארט הוסיף שלשה מפתיעה, אך דה קולו צלף אחת משלו. לימונד וטימור המשיכו להראות טוב והורידו את ההפרש למינוס חמש, 47:42 בלבד. הצרפתים לא נבהלו, הגיבו בריצה משלהם וחזרו לפלוס עשר במהרה. גובר המשיך להפציץ וקבע 44:57. הרבע הסתיים ב-48:62 לצרפת.

רבע 4:

פורנייה קלע שלשה והעלה ל-54:69, ישראל שוב התקשתה למצוא את הטבעת והצרפתים החלו לסגור עניין. ההפרש הגיע מהר מאוד ל-20 נקודות, כאשר ארבע דקות לסיום התוצאה התייצבה על 56:76 לצרפת. לקראת הסיום זה כבר הפך להתעללות וההפרש הגיע לאזור ה-30, כשישראל פשוט לא מייצרת כלום. זה נגמר עם 61:86 מוחץ לצרפת.

שחקן נבחרת ישראל רוברט רות'בארט. AFP, מערכת וואלה! NEWS
רות'בארט מעל הצרפתים/מערכת וואלה! NEWS, AFP

סטטיסטיקה:

קלעו לישראל: שון דאוסון, רביב לימונד ורוברט רות'בארט 11, אלישי כדיר 10 (9 ריבאונדים), בר טימור 9 (4 איבודים), דגן יבזורי 4, דיאור פישר 3, יוגב אוחיון 2 (1 מ-7 מהשדה), יניב גרין שיחק ולא קלע.

קלעו לצרפת: רודי גובר 15 (10 ריבאונדים), ז'ופרי לאברג' 14, אוון פורנייה 12, מיקל גלאבל 10, ניקולא באטום וליאו וסטרמן 8, שארל קאודי וננדו דה קולו 5, בוריס דיאו 4, מיקל פייטרוס 3, מוהמדו ג'ייטה 2, טוני פארקר שיחק ולא קלע (0 מ-5 מהשדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully