וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס אכזבה עם 1:1 מול קייבו, שנשארה במקום הראשון

האלופה ממשיכה להראות רע מאוד ופאולו דיבאלה הציל לה נקודה ראשונה העונה עם פנדל מדויק (83) במשחק הבית מול החמורים המעופפים. רומא צמודה לפסגה בזכות 0:2 בחוץ על פרוזינונה

פאולו דיבאלה יובנטוס. GettyImages
נקודה וזהו. דיבאלה/GettyImages

המחזור השלישי בסרייה A יצא היום (שבת) לדרך עם ניצחונות של רומא ופיורנטינה. סגנית האלופה, שניצחה את יובנטוס במחזור הקודם, השיגה 0:2 על העולה החדשה פרוזינונה. פיורנטינה התאוששה מההפסד לטורינו והשיגה גם 0:1 קטן על גנואה. יובנטוס שוב אכזבה וסיימה רק ב-1:1 ביתי עם קייבו, שסיימה את הערב במקום הראשון בטבלה.

seperator

יובנטוס - קייבו 1:1

פתיחת העונה הנוראית של הגברת הזקנה נמשכה עם תיקו ביתי מול החמורים המעופפים, ששומרים על המקום הראשון, לפחות עד להשלמת המחזור. הביאנקונרי, שהפסידו בשני מחזורי הפתיחה, נקלעו לצרות גדולות גם הפעם לאחר שהפיני פרפארים הטאמי כבש עם בעיטה מחוץ לרחבה כבר אחרי חמש דקות. בהמשך, יובה לא הפסיקה להחמיץ, עד שבדקה ה-83 הוכשל חואן קואדרדו ברחבה ופאולו דיבאלה לקח אחריות ושלח את הפנדל לחיבורים כדי להשיג לפחות נקודה, שכנראה לא מנחמת יותר מדי אנשים אצל סגנית אלופת אירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יאגו פאלקה שחקן רומא חוגג. AP
שער בכורה. יאגו פאלקה/AP

פרוזינונה - רומא 2:0

העולה החדשה קיוותה להשיג סוף כל סוף את הנקודה ההיסטורית שלה בסרייה ש, אך ספגה מהג'אלרוסי הפסד שלישי העונה. יאגו פאלקה, הרכש הספרדי מגנואה, כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-44, וחואן איטורבה סגר עניין עם מבצע אישי נאה בתוספת הזמן, אחרי שהחליף לפני כן את הקפטן פרנצ'סקו טוטי. אדין דז'קו נחבש לאחר פגיעה בראשו, רומא עם שבע נקודות וזמנית בפסגה.

חומה בבקאר שחקן פיורנטינה שולח רגל לפניו של ניקולאס בורדיסו שחקן גנואה. AP
כדי לכבוש השתמש בראש. חומה בבקאר מול ניקולאס בורדיסו/AP

פיורנטינה - גנואה 0:1

פאולו סוזה ראה את שחקניו מתאוששים מההפסד לטורינו ומשאירים את גנואה ללא ניצחון בארטמיו פרנקי מאז 1977. חומה בבקאר נגח את שער הניצחון בדקה ה-60, אחרי הכנה של בורחה ואלרו הספרדי, והמארחת שמרה על היתרון למרות הרחקתו של מילאן באדלי בחלוף שלוש דקות. יקוב בלאשצ'יקובסקי נכנס כמחליף וערך בכורה במדים הסגולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully