וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-1,000 איש הפגינו נגד ישראל בקרדיף ודרשו להרחיקה מפיפ"א

צפו בההפגנה הפרו פלסטינית בכיכר העיר לקראת המשחק הגורלי מול ויילס (19:00, ערוץ 1). הוולשים חוששים מפריצה של האוהדים לדשא בסיום שתוביל להורדת נקודות. חמד: "יש לנו הזדמנות שלא תחזור"

מערכת וואלה!

שלוש שעות לפני פתיחת המשחק הגורלי בין ויילס לישראל, נערכה היום (ראשון) הפגנה פרו פלסטינית בכיכר העיר קרדיף, בהשתתפות כ-1,000 מפגינים. מדובר בצעדת מחאה שיצאה מבניין העירייה ותגיע עד לאיצטדיון קרדיף סיטי סטדיום בו ייערך המשחק (19:00, ערוץ 1). המפגינים צעקו דרישות בגנות ישראל, דרשו לשים סוף לאפרטהייד ולהרחיק את ישראל מפיפ"א.

מערכת וואלה!, אורן יוסיפוביץ

"האמת, גם לי קר קצת", אמר חלוץ נבחרת ישראל תומר חמד, שלפי התכנונים והתדרוכים האחרונים לא אמור לפתוח הערב. "באנו מהחום של הארץ, ואנחנו מתרגלים לתנאים החדשים. לי אמנם יותר קל להתרגל כי אני מכיר את מזג האוויר הזה, אבל זה לא יהיה תירוץ ולא צריך לחשוב על זה. נבוא מוכנים".

חמד נשאל על המשחק הראשון בין שתי הנבחרת, בו ניצחה ויילס את ישראל 0:3 בחיפה. "הבנו את הטעויות, ונבוא יותר מוכנים", אמר. "כולנו מודעים לאיזו נבחרת ויילס, גם מי שלא היה מודע קודם, מבין עכשיו באיזה סדר גודל מדובר. כולנו ראינו לצערנו איך גארת' בייל מגיע למשחקים האלה ולוקח את הנבחרת שלו. נצטרך להתכונן גם אליו, אבל זה לא תלוי רק בגארת' בייל. הולך להיות משחק קשה מאוד, מול יריבה קשה, בעיקר פיזית. אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו ורק על זה צריך לחשוב".

על המאבק מול בוסניה אמר חלוץ ברייטון: "כרגע המקום השלישי צריך לעניין אותנו, ועדיין, צריך לחשוב קודם רק על המשחק מול ויילס, לא לעשות יותר מדי חישובים. כפי הנראה, אנחנו ובוסניה ניאבק על המקום השלישי, אבל צריך לעשות תוצאה טובה מול ויילס - זה הכי חשוב. כל נקודה חשובה במפגש הזה".

חמד נשאל איך ישפיע הלחץ שיש על הוולשים, להעפיל כבר הערב לטורניר גדול, לראשונה מאז 1958. "לא יודע אם יש לזה חשיבות, זה יהיה משחק קשה בכל סיטואציה. אבל נצטרך לחשוב על הצד שלנו - יש לנו הזדמנות שלא תחזור בקרוב".

ויילס - ישראל (19:00, ערוץ 1)

איתן טיבי בראיון: "זאת יכולה להיות השנה הגדולה בקריירה שלי"

תכנית המשחק של ויילס מסתכמת במילה אחת

גוטמן: "זהבי יטביע את חותמו בנבחרת"

ההבדל בין התלות של ויילס בבייל לתלות של מכבי תל אביב בזהבי

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל תומר חמד. ניב אהרונסון
"הולך להיות משחק קשה מאוד, מול יריבה קשה, בעיקר פיזית. אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו ורק על זה צריך לחשוב?". חמד/ניב אהרונסון

בהתאחדות הוולשית הזהירו הבוקר את האוהדים המקומיים שלא לפרוץ לכר הדשא במקרה של ניצחון. פריצה כזו, אם תהיה, "עלולה לסכן את תקוות העלייה ליורו 2016", כך נאמר.

עבור ישראל, זהו משחק גורלי מאוד. עבור ויילס, זהו משחק היסטורי. לראשונה מאז 1958 הוולשים יכולים לציין העפלה לטורניר גדול, והמתח ניכר. בעוד קואץ' גוטמן וקואץ' קולמן מרכזים את חששם בעניינים כדורגל, כאן עולה החשש המקומי מכיוון אחר לפני שנה, בניצחון הדרמטי על אנדורה, אוהדי ויילס פרצו לכר הדשא כדי לחגוג. ההתאחדות המקומית ספגה קנס של 5,000 יורו ואזהרה. לפי חוקת אופ"א, הישנות המקרה תגרור הורדת נקודות. כאן לוקחים את העניין ברצינות, וזה הסיפור שהגיע לשער ה"סאן".

ג'ונתן פורד, יו"ר ההתאחדות של ויילס, אמר: "אופ"א לוקחת את העניינים האלה ברצינות. אני לא בטוח מה הפרמטרים אבל יש את האפשרות שיורדו נקודות. אנחנו מבקשים מכל אדם באיצטדיון ובמדינה ליהנות מהאירוע ולחגוג, בתקווה, מה שעשוי להיות יום פנטסטי בתולדות ויילס".

העיתונאי פיל קיידן ציין שוויילס עלולה להיענש גם באירוח משחקים ללא קהל. אוהדים שיפרצו למגרש, על פי קיידן, יורחקו לתקופה ארוכה - ובוודאות לא תותר כניסתם למשחקי היורו בצרפת. עוד הוסיף קיידן שהחשש אכן רציני שדבר כזה יקרה. "הם פרצו נגד אנדורה", אמר, "והמקום 'יתפוצץ' אם ויילס תנצח הערב". "זו תהיה בושה אם מישהו לא יוכל ללוות אותנו לצרפת, ובטח אם הנבחרת עצמה לא תוכל להשתתף ביורו", סיכם פורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully