וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בירך את ארז אדלשטיין: "זו פשוט בשורה ענקית והישג כביר"

על אף שמדובר רק במשחק הראשון ביורובאסקט, ראש הממשלה נתניהו התקשר למאמן הנבחרת: "עשיתם את זה בגדול. אמרו לי שעם צאת השבת התחיל הניצחון. כל עם ישראל איתכם"

צלמים זמניים מורשים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר הערב (שבת) לברך את מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין על הניצחון של הנבחרת על רוסיה (73:76) בפתיחת אליפות אירופה. על אף שמדובר בניצחון בודד בבית המוקדם, שעדיין לא מבטיח כלום, נתניהו החמיא לשחקנים ולמאמן וכינה את הניצחון על רוסיה כ"הישג כביר".

"נזכרתי בטל ברודי, והתחלתי לצעוק 'או אה מה קרה'", אמר נתניהו לאדלשטיין, "זה פשוט בשורה ענקית והישג כביר. אני רוצה לברך אותך ארז ולהגיד לעומרי ולכל השחקנים, עשיתם את זה ובגדול, ואני מאחל המשך הצלחה".

יורובאסקט: נבחרת ישראל ניצחה את רוסיה 73:76

אדלשטיין: "ניצחון חשוב לכדורסל הישראלי", אליהו: "התאבדנו על כדורים"

עומרי כספי, מחויב רק לניצחון: סיכום הניצחון הגדול על רוסיה

ראש הממשלה בנימין נתניהו, אוגוסט 2015. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
תגובה מוגזמת? נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

אדלשטיין ניסה להכניס לפרפורציות כשאמר כי "תודה רבה לך, בוא נשמור על צניעות, יש עוד הרבה משחקים. אבל הבשורה הגדולה היא שראית את המשחק".

נתניהו אמר ש"האמת שהייתי עסוק בכמה דברים אחרים, שקשורים בכולנו, אבל הדברים הגיעו אליי. כמו שאמרו לי, עם צאת השבת התחיל הניצחון הגדול. זה כמובן קשור בעוד כמה דברים, כמו רוח הלחימה. הבאתם הישג גדול לספורט הישראלי".

אדלשטיין אמר שוב ש"זו רק ההתחלה, נשמח אם תראה מחר את המשחק מול פינלנד", ונתניהו סיכם: "מבטיח שאראה לפחות חלק מהמשחק, ואתמקד בסוף. הרוח קובעת, אבל גם התוצאה. כל עם ישראל איתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully