וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחרי נצרת נותרה מושלמת אחרי 1:3 על הפועל ראשון לציון

צמד של מוחמד חטיב (25, 59) ושער של מואמן סלאח (60) העניקו לקבוצה מהצפון ניצחון שני רצוף, שרם צימק (84). הפועל ירושלים - מכבי יבנה 0:1, הפועל בני לוד - עירוני קרית גת 1:0

שחקן מכבי אחי נצרת, אמג'ד סלימאן. קובי אליהו
שש משש. סלימאן/קובי אליהו

המחזור השני בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים, ובסיומו מכבי אחי נצרת נצמדה להפועל פתח תקוה ונותרה מושלמת עם שני ניצחונות אחרי 1:3 על הפועל ראשוןל ציון. עירוני קרית גת רשמה ניצחון בכורה כשגברה בחוץ על בני לוד 0:1, והפועל ירושלים אספה אף היא שלוש נקודות ראשונות עם 0:1 על מכבי יבנה.

מכבי אחי נצרת - הפועל ראשון לציון 1:3

שתי הקבוצות פתחו את העונה בניצחונות, ובמפגש ביניהן המארחת המשיכה לשמור על מאזן מושלם. בדקה ה-25 מסר הקפטן אמג'ד סולימאן כדור רוחב אותו דחק פנימה מוחמד חטיב ואחי נצרת עלתה ל-0:1. בדקה ה-59 אחי נצרת עלתה ל-0:2 אחרי שמהלך קבוצתי יפה הסתיים בנגיחה חזקה של חטיב, שחגג צמד. בדקה ה-60 ראשון לציון התפרקה, כשמואמן סלאח בעט מקצה הרחבה כדור חזק לפינה הרחוקה והעלה את נצרת ל-0:3. בדקה ה-84 ראשון לציון הצליחה לצמק ל-3:1 לאחר שעדן שרם קיבל כדור בצד ימין של הרחבה ובעט כדור חזק לפינה הרחוקה.

הפועל ירושלים - מכבי יבנה 0:1

אחרי ההפסד במחזור הקודם להפועל פתח תקוה, הירושלמים רשמו ניצחון ראשון העונה אחרי שגברו על האורחת מהשפלה, בזכות שער מוקדם של איתמר כהן בדקה ה-3, שהספיק לה כדי לאסוף שלוש נקודות ראשונות העונה.

הפועל בני לוד - עירוני קרית גת 1:0

אחרי מחצית ראשונה מאופסת האורחת השיגה את שלוש הנקודות הראשונות שלה העונה, כשעלתה ל-0:1 משער של עומר מולאי בדקה ה-77. עד לשריקת הסיום לוד לא הצליחה להשוות ורשמה הפסד ראשון העונה.

אוהדי מכבי קרית גת. יקיר כהן,
חגגו ניצחון ראשון העונה. אוהדי קרית גת/יקיר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully