וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטרקציה או הזדמנות? איזה בית עדיף למכבי תל אביב לקבל?

זו השאלה האולטימטיבית שמעסיקה כל אוהד צהוב. מהי ההגרלה הרצויה? בית נוצץ וחסר סיכוי שלפחות יביא את מסי לישראל או בית אפרורי אך כזה שיאפשר לחלום על הישג גדול עוד יותר? כותבי וואלה ספורט מתחבטים

ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
אם הוא רוצה את היריבות הכי קשות, למה להתווכח? ערן זהבי/קובי אליהו

לחשוב כמו ערן זהבי (עידן ויניצקי)

ב-14 העונות האחרונות, חמש פעמים הגיע קבוצה ישראלית לצ'מפיונס. בערך פעם כל שלוש שנים. למכבי תל אביב זה קרה עכשיו אחרי 11 שנות הפסקה. כלומר, אין לאוהדים בישראל בכלל ולאוהדי מכבי תל אביב בפרט יותר מדי הזדמנויות לראות פה את הטופ של היבשת. בגלל זה, ולפחות עד שמכבי תל אביב או כל קבוצה ישראלית אחרת תהפוך לחברה קבועה בליגת האלופות, עדיף שלפחות נהנה מהיריבות הכי קשות. גם ערן זהבי חושב ככה ובימים אלה, כדאי לחשוב כמו שערן זהבי חושב.

כשנבחרת ישראל קיבלה לאחרונה במוקדמות המונדיאל את ספרד ואיטליה, שני דברים היו ברורים לכולם תוך רגע: א') אנחנו לא הולכים לעלות למונדיאל 2018. ב') אנחנו ממש הולכים ליהנות פה מההגעה של שתיים מאימפריות הכדורגל העולמי. מוקדמות המונדיאל הן ארוכות יותר וגם יש יריבות שעוד ננצח, אבל בצ'מפיונס, חוויה כל כך קצרה ועילאית (כולה שישה משחקים), כשאתה בא עם סגל בינוני כמו של מכבי תל אביב, ברור שלא תגיע רחוק. אז לפחות נהנה מהדרך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן רומא, מוחמד סלאח. AP
ממילא נופלים עליהם ועל סלאח המאוס הזה/AP

תביא את מסי (ניצן ליבנה)

אל תביא ברצלונה, השתגעת? כל המדינה תבוא, זה נבחרת או מכבי? מה יובנטוס? באיירן? שוב, לא נמאס? שחרר אותי מצ'לסי, בסטמפורד ברידג' הייתי עם הילד ואת זניט אל תזכיר אפילו בצחוק, לרוסיה אני לא נוסע גם עוד שנתיים. בנפיקה? תעשה טובה. ומה קשור פ.ס.וו, למה איפה אייאקס?

דרג 3 אפורים מאוד, אבל הכי קשוחים, שתדע לך. זה לא סקסי אבל הם רציניים לאללה. ורומא האלה, ממילא נופלים עליהם ועל סלאח המאוס הזה, שמעת איזה ברקס דפק לפאולו? תגיד רגע, סביליה, כמה זה רחוק מברצלונה? המשחק ביום שלישי, נתפור קאמפ נואו ברביעי, מה רע? עד שנוסעים לא ניסע? וביברס מה? שחטאר מסוכנים, הכי מסוכנים.

רונאלדו? אתה רוצה לקבל 5 או 6? עזוב אותך מוולנסיה, זה סתם, גם יונייטד, הרי לא תתקע להם 3 ואז איך יסתלבטו עליך חיפה, וסיטי יכולים לקנות את אמא של גולדהאר פעמיים, ופורטו נחלשה אבל קסיאס ממש לא גמור, ריאל סתם זרקו אותו, אל תטעה.

מה זאת אומרת מה אני רוצה? עלינו לצ'מפיונס, תביא הגרלה של צ'מפיונס בחייאת, מה באת לזכות באליפות אירופה או לראות כוכבים? תביא, תביא את מסי. איזה כיף יהיה בסמי, אה?

ליאונל מסי, ברצלונה, בכותל המערבי. ברני ארדוב
אולי נזכה לראות אותו כאן - משחק, לא מתפלל. ליאונל מסי/ברני ארדוב

ליהנות משני העולמות (מור מרקוס)

מגיל קטן אמרו לי שבלתי אפשרי ליהנות משני העולמות. אמרו לי שאי אפשר לקבל גם את זה וגם את זה. שצריך לבחור - או זה, או זה. אבל אז הגיע הרגע שנשאלתי "תגיד, היית מעדיף שמכבי תל אביב תקבל בית קשה ואטרקטיבי או נוח ואפור?". מיד הבנתי שזו ההזדמנות שלי. בפעם הראשונה בחיי אוכל ליהנות משני העולמות. אפילו אם מדובר בכמה שעות בלבד.

אז הנה: הלוואי שהבית של מכבי תל אביב יהיה גם אטרקטיבי וגם נוח יחסית. לדוגמא: ברצלונה או באיירן מינכן מהדרג הראשון, סביליה, ולנסיה מהדרג השני ואולימפיאקוס, צסק"א מוסקבה או דינמו קייב מהדרג השלישי. כך, למכבי תל אביב יהיו סיכויים סבירים (הכול באופן יחסי כמובן) להוציא נקודות וגם נזכה לראות את ליאונל מסי או אריאן רובן בישראל. מי יודע, אולי בעוד כמה שעות אזכה ליהנות משני העולמות בפעם השנייה באותו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully