וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל לאלופות עוד לא הושלם: מכבי תל אביב מעוניינת בדילמוני וליפשיץ

אחרי צירוף ראדוניץ', האלופה מנסה להתחזק בישראלים נוספים. פרט למועמדות של שוער רעננה, גם גיגי וניצן ממכבי פתח תקוה מועמדים. המועד האחרון לרישום: הלילה בין שלישי לרביעי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב צירפה אתמול (רביעי) את החלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' לקראת שלב הבתים של ליגת האלופות, אך לא חתמה את הסגל. האלופה מנסה לצרף שחקנים נוספים, ועל הפרק נמצא כעת מגן עירוני קרית שמונה חן דילמוני. המועד האחרון לרישום שחקנים הוא 1 בלילה שעון ישראל ב-2 בספטמבר, בין שלישי לרביעי.

ב-18:45 - מכבי תל אביב בהגרלת שלב הבתים באלופות

נפצע ללא הפסקה, פרץ רק אשתקד: הכירו את דיאן ראדוניץ'

מכבי תל אביב באלופות: כל הדיווחים, הניתוחים והטורים

דור מיכה מכבי תל אביב מול חן דילמוני עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני, אתר רשמי
יגיע במקום בדש וגולדברג? דילמוני מול מיכה בעונה שעברה/אתר רשמי, סוכנות ג'יני

קרית שמונה דורשת לבצע טרייד, כשאיזי שרצקי מבקש את החלוץ ברק בדש ואת המגן שון גולדברג, שמיעטו לשחק מפתיחת העונה.

מכבי תל אביב מחפשת גם שוער נוסף, כאשר מכבי פתח תקוה מסרבת לוותר על איתמר ניצן אך מוכנה להשאיל את צחי גיגי. גם שמו של דניאל ליפשיץ הוזכר כמועמד, כשברעננה הבהירו כי בינתיים לא נרשמה כל התעניינות בנוגע אליו. אם מכבי תל אביב תפנה, ברעננה יהיו מוכנים לוותר על אחד השוערים תמורת פיצוי הולם, לאור האמון בשוער השלישי עומרי גלזר.

אם שוער נוסף אכן יגיע, הוא לא אמור לבוא על חשבונו של חביב אוחיון, אלא להוות תחרות עבורו על עמדת השוער השני. מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, זיו אריה, ביקש שאוחיון בן ה-17 ישחק עם הנוער בליגת האלופות, אליה העפילה הקבוצה בעקבות העפלת הבוגרים.

דיאן ראדוניץ' ערך אתמול אימון בכורה, אבל הסתפק רק בריצה מסביב למגרש. במכבי תל אביב הסבירו שהחלוץ הקרואטי שחתם אתמול לא הגיע בכושר שיא ולכן ספק אם ישותף במשחק הליגה מול הפועל באר שבע ביום ראשון. בסיום האימון ערך הצוות המקצועי אימון בעיטות אישי לעדן בן בסט ונראה כי הוא יפתח בהרכב בטדי. ההגעה של ראדוניץ' תזרז כנראה את ההחלטה של ברק בדש לעזוב. מלבד הפועל רעננה, גם מכבי נתניה מתעניינת בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוטרדים. אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

מי שיהיו בוודאות בשלב הבתים הם אוהדי מכבי תל אביב, שלחוצים לקראת ההגרלה הערב (18:45) ולא רק בגלל היריבות הצפויות לקבוצה. מאז ההעפלה הגיעו לראשי האוהדים ידיעות רבות לפיהן אוהדי כדורגל רבים מכל רחבי הארץ מתכננים לרכוש את הכרטיסים למשחקי הקבוצה באיצטדיון בחיפה על מנת שיוכלו ליהנות מצפייה במועדוני הכדורגל האירופאיים שיגיעו לישראל. אוהדים רבים פנו ביממה האחרונה בדרכים שונות להנהלת מכבי תל אביב וביקשו: "למנוע מטרמפיסטים להשתלט על הכרטיסים".

אוהדי האלופה חוששים כי למעט בעלי המנויים שיקבלו זכות לרכוש כרטיס כפי שהיה מול באזל השבוע, יהיו באיצטדיון בחיפה אלפי אוהדים שאין להם זיקה למכבי תל אביב, ואחד מהם אמר: "נבוא למשחק מול ברצלונה או ריאל מדריד ונראה אלפי אוהדים שלהן".

בפניות שנעשו להנהלה הציעו האוהדים כי למעט הזכות לרכוש כרטיס לכל בעל מנוי, תתאפשר גם קניית כרטיס נוסף על מנת שכל בעל מנוי יחזיק בשני כרטיסים ויוכל לחלק אחד לטובת אוהד אחר של מכבי תל אביב. עוד הצעה שעלתה היתה להוציא את הכרטיסים למכירה בקופה בקרית שלום אשר בה יושבים אנשים אשר יודעים לזהות מי אוהד מכבי ומי לא. ההערכה היא כי הקבוצה תוציא למכירה 25 אלף מנויים לשלושת משחקי הבית בעלות ממוצעת של 500 שקל למנוי. בקבוצה מחכים בדריכות להגרלה הערב והבעלים מיטש גולדהאר כבר נמצא במונאקו.

שחקן מכבי תל אביב, ברק בדש. קובי אליהו
רעננה ונתניה בין המתעניינות. ברק בדש/קובי אליהו

שוער מכבי תל אביב, חואן פאבלו, התראיין ל"דיאריו דה לאון" הרואה אור בעיר ממנה הוא הגיע: "אני נהנה מאוד מהחוויה החדשה הזו ומנסה ללמוד בכל יום דברים חדשים", אמר הספרדי הוותיק, "האמת היא שאני נהנה בעיקר מהחוויה של להתחרות בליגה שונה מזו שבה שיחקתי תמיד. מעבר לכך, להיות בליגת האלופות זה אושר גדול מאוד עבורי. בליגה הישראלית יש פחות קבוצות מאשר בספרד, אבל זה דבר טוב. יש חמש או שש קבוצות ברמה די דומה".

חואן פאבלו המשיך: "כבר שיחקתי בעבר במוקדמות הצ'מפיונס. בשנה הראשונה שלי בקבוצה הודחנו מול באזל, אבל הפעם הצלחנו להפוך את הדברים ולהגיע לשלב הבתים. לקהל שלנו מגיע ציון 10 ורואים את זה בכל משחקי הבית שלנו. בתל אביב חיים ונושמים כדורגל ואנחנו מרגישים את הדחיפה הזו בכל שבוע. בגלל זה אנחנו משאירים כל טיפת זעה על המגרש, בניסיון להשיג את הדברים הגדולים עבור האוהדים".

(עדכון ראשון: 11:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully