וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טוב שיש: דירוג הכדורגלן הישראלי הטוב ביותר כיום

כחלק מדירוג וואלה לכל שחקני הליגה, ביקשנו מכל הנשאלים לענות על עוד משהו קטן וחשוב להשלמת התמונה: מיהו הכדורגלן הישראלי הטוב ביותר מכל אלה שמשחקים. התוצאה חד משמעית. המספרים לפניכם

ברני ארדוב

דירוג וואלה, פרויקט המדרג את שחקני ליגת העל — מהסוף להתחלה — נערך השבוע זו הפעם השלישית. והפעם התבצע גם דירוג בונוס, כדי לענות על השאלה "מי הכדורגל הישראלי הכי טוב כיום". לא רק בליגה שלנו.

על כן ביקשנו מ-88 המדרגים שלנו (מאמנים, שחקנים ועיתונאים משלל כלי התקשורת) לבחור את חמשת הכדורגלנים הכי טובים לדעתם, מהחמישי לראשון. התוצאות הסופיות לפניכם:


זהבי ראשון, בוזגלו שני, עטר שלישי: לעשירייה הראשונה בדירוג

לכל כתבות הפרויקט: מקומות 287 עד 11 בדירוג

ניר ביטון שחקן סלטיק. GettyImages
יקיר האוהדים של סלטיק. ניר ביטון/GettyImages

5. ניר ביטון, סלטיק

עד 2013 לא ידעו אם מדובר בפוטנציאל או הבטחה, אבל משעבר לסלטיק פורע שטרות, וההתקדמות ניכרת. אחד השחקנים הכי חמים בסקוטלנד בתקופה האחרונה, והספיק כבר לכבוש שלושה שערים העונה - כולל בומבה נהדרת. בקרוב יהפוך לנכס החשוב ביותר של הצד הירוק של גלזגו, לאחר שווירג'יל ואן דייק יימכר לסאות'המפטון. הפך ליקיר האוהדים של סלטיק, ובקרוב נראה שגם בנבחרת ישראל הוא יוכר כבאנקר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
במכבי תל אביב עדיין מצטערים. מונס דאבור/GettyImages

4. מונס דאבור, גראסהופרס

דאבור נמצא בזון. חמישה שערים בששת משחקי הליגה של גראסהופרס העונה, ו-27 גולים ב-53 הופעות מאז הגיע לשווייץ. במכבי תל אביב מצטערים עד היום על השחרור הזול והחפוז, וניסו להחזירו - בינתיים ללא הצלחה. לאחרונה שורבב שמו של דאבור כמועמד למספר קבוצות, בהן פאלרמו, אך בגראסהופרס רוצים סכום גבוה בעבור היהלום הצעיר שלה.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
הפציעה קיררה את ההתלהבות. ליאור רפאלוב/GettyImages

3. ליאור רפאלוב, קלאב ברוז'

יש סיכוי שאם הדירוג הזה היה נערך לאחר גמר הגביע הבלגי של העונה שעברה, רפאלוב היה מדורג גבוה יותר. אבל ייתכן שההופעות במדי הנבחרת והפציעה ממנה הוא סובל קיררו קצת את ההתלהבות. מה שבטוח — מאז יצא לקלאב ברוז', ב-2011/12, רפאלוב חווה שיפור מתמיד, שבעונה שעברה בא לידי ביטוי ב-18 גולים ו-18 בישולים בכל המסגרות, ו"שחקן העונה של האוהדים". יש לנו הזדמנות לקרוא תיגר על המיקום שלו בדירוג של העונה הבאה.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה לפני פאבל קומולוב שחקן אמקר פרם. GettyImages
השגריר הכי מוצלח, ועדיין רק מקום שני. ביברס נאתכו/GettyImages

2. ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה

הפנדליסט של צסק"א מוסקבה כבר עם שני כדורים ברשת בעונה הנוכחית של הליגה הרוסית, ואם יגיע למספר המרשים של השנה שעברה (12), בהחלט יוכל להיות מרוצה. בשנים האחרונות הוגדר כשגריר הכי מוצלח של הכדורגל הישראלי, ובנבחרת ישראל מחכים שיפגין באופן יציב את התכונות שהוא מפגין בעיר הבירה של רוסיה.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החודש המשוגע שלו עשה את שלו. ערן זהבי/ברני ארדוב

1. ערן זהבי, מכבי תל אביב

בעצם הניצחון של כוכב מכבי תל אביב גם בדירוג זה - ובפער רב - מסתתרת כנראה התשובה לשאלה "מה עדיף, גיבור בישראל או 'עוד אחד' מחוץ לה". כנראה שהחודש המשוגע שעובר על זהבי - חמישה צמדים בשישה משחקים, כולל בצ'כיה ובשוויץ - תרם לזינוק, אבל הנה ההוכחה: השחקן הגדול ביותר בישראל, נכון לעכשיו, מכדרר בין גבולותיה.

התפלגות ההצבעות למקום הראשון בקטגוריה

50 מדרגים בחרו בזהבי כישראלי הטוב ביותר
17 בחרו בנאתכו
8 ברפאלוב
4 בדאבור
1 בביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully