וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "צריכים להשתפר הרבה לקראת האליפות"

23.8.2015 / 6:30

פורוורד נבחרת ישראל מוטרד אחרי ההפסד לסרביה: "מה שאנחנו עוברים השבוע ייתן אינדיקציה למה שנעבור באליפות אירופה". כספי החולה עשוי להיעדר הערב (19:40, ספורט 5+) במשחק השני נגד סגנית אלופת העולם

קובי אליהו

נבחרת ישראל רשמה אמש (שבת) את הפסדה הרביעי בארבעה משחקי אימון, כשנוצחה 86:70 על ידי נבחרת סרביה ביד אליהו. השחקנים של ארז אדלשטיין, שחוגג היום את יום הולדתו ה-54, החזיקו מעמד כמעט עד סיום המחצית הראשונה, אך אז הסרבים לחצו והגדילו את ההפרש לדו ספרתי ומשם לא הביטו לאחור. ישראל נקלעה ליום קליעה נורא מחוץ לקשת, כשסמוך לסיום החטיאו את כל 14 הנסיונות לשלוש, ולבסוף סיימו עם 2 מ-17 בקטגוריה זו. בנבחרת יודעים שאם לא יחול שינוי רציני בתחום זה, הם יתקשו מאוד גם במשחק הערב (19:40, ספורט 5+) מול הסרבים.

מסדר הפצועים בנבחרת קיבל אליו גם את עומרי כספי, שבמהלך הרבע השלישי ירד מהפרקט כשהוא לא חש בטוב, ולא שב לשחק. גם לאחר סיום המשחק התלונן כספי על חולשה, ולא חש בטוב גם הבוקר, יחליט לקראת שעת המשחק האם ישחק, אך ההערכות הן שיחמיץ את ההתמודדות. מי שאמור לשחק הערב נגד הסרבים הוא דיאור פישר, שלא שיחק לאחר שלא התאמן מאמצע השבוע בשל התייבשות, אך אמש ערך אימון לפני המשחק.

פורוורד נבחרת ישראל עומרי כספי. קובי אליהו
התלונן על חולשה. כספי/קובי אליהו

"אני עושה מה שאני יכול לעשות על המגרש, אם יש שחקנים פנויים אני מוסר, לא חושב שאי פעם הכרחתי דברים בקריירה", סיפר ליאור אליהו שביחד עם שון דאוסן היה מנקודות האור של הנבחרת, "היום מי שהיה חופשי ניסיתי למצוא, יש לנו הרבה לעבוד, צריכים להשתפר הרבה לקראת האליפות, פגשנו נבחרת שהיא מועמדת רצינית לזכות באליפות אירופה, משחקים פנימה והחוצה, נבחרת מהמושלמות באירופה. הייתה נקודה במשחק שזה היה יכול ללכת לפה או לפה, 0 מ-14 היה? ארז אמר שהוא לא מוטרד, אז מה אני אגיד. יש לנו קלעים טובים, ויש ימים פחות טובים של קליעה".

על המשך הדרך של הנבחרת אמר שחקנה של הפועל ירושלים, "מה שאנחנו עוברים השבוע, חמישה משחקים בשישה ימים פלוס מינוס, ייתן לנו אינדיקציה למה שאנחנו הולכים לעבור באליפות. זה לא פשוט לשחק יום אחרי יום, נצטרך לעשות שדרוג בנושא הזה, אנחנו לא רוצים להגיע למצב של 2 מ-17 לשלוש, אני אנסה לתת את הטיפים שלי לשחקנים, זה לא דומה לשום דבר. זאת תחרות לא הכי בריאה אבל זה מה שיש".

הפסד רביעי ברציפות: נבחרת ישראל הובסה על ידי סרביה 85:70

עוד באותו נושא

אדלשטיין: "אנחנו צריכים להיות מוכנים לאליפות ולא למשחקי אימון"

לכתבה המלאה
פורוורד נבחרת ישראל ליאור אליהו. קובי אליהו
"זה לא פשוט לשחק יום אחרי יום, נצטרך לעשות שדרוג בנושא הזה". אליהו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully