וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הכנה: נבחרת ישראל הובסה על ידי סרביה 85:70

שחקניו של אדלשטיין נראו רע מול סגנית אלופת העולם, וספגו הפסד רביעי רצוף במשחקי ההכנה ליורובאסקט. דאוסן בלט עם 20, רק 4 לכספי, גרין רשם הופעה ראשונה על הפרקט מאז שנפצע בדצמבר 2014

קובי אליהו

נבחרת ישראל המשיכה הערב (שבת) בהכנות שלה לקראת יורובאסקט 2015 בצרפת, כשאירחה את נבחרת סרביה למשחק הכנה ראשון מבין שניים. ישראל לא הצליחה להוות יריבה ראויה לסגנית אלופת העולם, והובסה על ידי הסרבים 85:70. שון דאוסן בלט בישראל עם 20 נקודות, ליאור אליהו ששותף לראשונה במשחקי ההכנה קלע 12, ואילו נציגנו ב-NBA עומרי כספי הפגין יכולת חלשה וסיים עם 4 נקודות בלבד. יניב גרין חזר לפרקט לראשונה מאז נפצע במדי הפועל ירושלים ב-31 בדצמבר 2014.

הנבחרת, שהגיעה להתמודדות אחרי שלושה הפסדים בשלושת משחקי ההכנה שנערכו עד כה, ואחרי שבוע אינטנסיבי בו נערך רק אימון אחד עם סגל מלא, ספגה הפסד רביעי והיא תנסה להפתיע את סרביה במשחק הכנה נוסף שהשתיים תקיימנה ביום ראשון.

לפני המשחק נערך טקס הוקרה לשחקני נבחרת ישראל בשנת 1979, כשגם גביע היורובאסקט הגיע לישראל היום עם שחקני נבחרת סרביה. במשחק נכח גם מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט.

הנבחרת ממשיכה להיראות לא טוב. אדלשטיין/קובי אליהו
שחקן נבחרת סרביה ניקולה קליניץ' (למעלה). קובי אליהו
הנחיל לנבחרת עוד הפסד במשחקי ההכנה. קליניץ'/קובי אליהו

רבע 1

נבחרת ישראל פתחה עם גל מקל, רביב לימונד, עומרי כספי, ליאור אליהו ואלכס צ'וברביץ', וניסתה לשחק מהר בדקות הפתיחה. יניב גרין, שלא שיחק מאז הפציעה במדי הפועל ירושלים מול הפועל חולון ב-31 בדצמבר 2014, נכנס למשחק כשתי דקות מפתיחתו. שתי הנבחרות הציגו משחק התקפה חלש וריצת 3:9 של סרביה העבירה לידיה את היתרון. שלשה של סימונוביץ' עם הבאזר קבעה 15:23 לסרבים בתום הרבע הראשון.

סנטר נבחרת ישראל יניב גרין (ימין). קובי אליהו
חזר לפרקט אחרי היעדרות של חודשים ארוכים. גרין/קובי אליהו

רבע 2

סרביה פתחה את הרבע השני בשלשה של נדוביץ', וישראל ניסתה לעקוץ במתפרצות. סרביה קלעה בקלילות מהצבע כשסימינוביץ' היה המוציא לפועל העיקרי שלה בהתקפה. דקות טובות של שון דאוסן וגל מקל השאירו את ישראל בתמונה, ובמחצית הסרבים הובילו 32:43. דאסון הוביל את קלעי ישראל במחצית עם 8, מקל ואליהו הוסיפו 6 כל אחד. את סרביה הוליך סימונוביץ' עם 10.

שחקן נבחרת סרביה ניקולה נדוביץ' (ימין) מול שחקן נבחרת ישראל גל מקל (שמאל). קובי אליהו
תפר נקודות מכל טווח. נדוביץ'/קובי אליהו

רבע 3

דקות טובות של ליאור אליהו מנעו מהסרבים לברוח בתחילת הרבע השלישי, ועומרי כספי התקשהנ מול ההגנה של האורחים. רדוליצה בלט בסרביה, שהובילה בבטחה. הנחיתות הישראלית בריבאונד אפשרה לסרבים לעלות ליתרון 18, ולאחר שלושה רבעים ישראל עמדה על 0 מ-11 לשלוש. שלשה של נדוביץ' עם הבאזר קבעה 50:69 לסרביה אחרי 30 דקות.

שחקן נבחרת סרביה מילוש תאודוסיץ' (ימין) שחקן נבחרת ישראל גל מקל (שמאל). קובי אליהו
תאודוסיץ' עוקף את מקל/קובי אליהו

רבע 4

שון דאוסן היה האיש של ישראל בהתקפה בדקות הראשונות, אבל זה לא מנע מהסרבים לעלות ליתרון 22, ולהפוך את הרבע האחרון לגרבאג' טיים. למרות משחק מפוזר של הסרבים, ישראל לא הצליחה לצמק והסרבים המשיכו לקלוע שלשות בקלות וניצחו בסיום 70:85.

שחקן נבחרת ישראל שון דאוסן. קובי אליהו
בלט בהתקפה הישראלית. דאוסן/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: שון דאוסן 20 נקודות (7 מ-9 לשתיים) ו-7 ריבאונדים, ליאור אליהו 12, רביב לימונד וגל מקל 6 כל אחד, עומרי כספי, דגן יבזורי ורוברט רות'ברט 4 כל אחד, אפיק ניסים, אלישי כדיר ובר טימור 3 כל אחד, יניב גרין 1.

קלעו לסרביה: ניקולה נדוביץ' 16 נקודות, מרקו סימונוביץ' 13, מירוסלב רדוליצה 11, זוראן ארצג 10, ניקולה קליניץ' 9, נמניה בייליצה 8, מילוש תאודוסיץ' 5 ו-7 אסיסטים, מרקוביץ' וקוזמיץ' 2 כל אחד, מילוטינוביץ' וסטימאק 1 כל אחד.

אוהדי נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
קיוו לראות ניצחון, ראו עוד הפסד. אוהדי הנבחרת ביד אליהו/קובי אליהו
נבחרת ישראל בכדורסל (ימין) נבחרת סרביה בכדורסל (שמאל). קובי אליהו
החגיגות שלפני המשחק. נבחרות ישראל וסרביה בצילום משותף/קובי אליהו
מיקי ברקוביץ' (מרכז) וסגל נבחרת ישראל משנת 1977. קובי אליהו
מיקי ברקוביץ' בטקס לכבוד נבחרת ישראל משנת 1979/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully