וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "אנחנו צריכים להיות מוכנים לאליפות ולא למשחקי אימון"

22.8.2015 / 23:01

מאמן נבחרת ישראל לא התרגש מהתבוסה לסרביה, שחתמה ארבעה הפסדים רצופים במשחקי ההכנה ליורובאסקט: "הציניקנים יגידו 4:0. אמרתי לשחקנים שבשבילי זה משחק אימון ראשון, כי כל הסגל נמצא"

קובי אליהו

סרביה הייתה משוכה גבוהה מדי הערב (שבת) לנבחרת ישראל, והנחילה לה הפסד רביעי רצוף במשחקי ההכנה ליורובאסקט. שחקניו של ארז אדלשטיין ערכו רק אימון אחד השבוע בסגל מלא, ובמשחק עצמו הפגינו יכולת התקפית חלשה, כשקלעו רק 2 מ-17 משלוש בדרך להפסד 85:70. עומרי כספי, שסיים עם 4 נקודות, ירד במהלך הרבע השלישי לחדרי ההלבשה מאחר שלא חש בטוב. שון דאוסן הצטיין בשורות הנבחרת עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. קובי אליהו
"אני לא יודע עוד מה יש לי ביד". אדלשטיין/קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין: "באתי עכשיו מחדר ההלבשה ואמרתי לשחקנים שבשבילי זה משחק אימון ראשון, כי כל הסגל נמצא. מבחינת כל הסגל, כולו נמצא, ואתה מקבל את היריבה הכי טובה. דקה לסוף החצי היה 6 הפרש, והיה פסק זמן, וזה נגמר ב-11. ההבדל מתחיל בזה שיש להם שחקן מטרה, ולרוב הקבוצות באליפות יש שחקן מטרה, כששחקן כזה מתגלגל בפיק אנד רול הוא מושך אליו עזרה ואז הקליעה בטוחה. אם אנחנו לא עוזרים בזמן, הכדור מגיע לקלע בקלות ואז יש קליעות בטוחות. הציניקנים יגידו 4:0, אנחנו צריכים להיות מוכנים לאליפות ולא למשחקי אימון. משחקי אימון נועדו לשפר, אני לא יכול לכמת בדקות, אבל היו הרבה רגעים טובים וראינו בהם את הנבחרת כמו שאנחנו רוצים לראות. היו דברים טובים, אבל רואים את ההבדל העיקרי והוא בסגנון הכדורסל. אנחנו לא מצליחים להתחיל תנועה בהתקפה".

עוד באותו נושא

משחק הכנה: נבחרת ישראל הובסה על ידי סרביה 85:70

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל שון דאוסן. קובי אליהו
"ינק בבית אבא את כישרון הסקורר". דאוסן/קובי אליהו

"כשאני מרים את הקול באימון אז אני נראה כאילו מפלנטה אחרת, אבל אלה משחקים שיקדמו אותנו", הוסיף אדלשטיין. "אנחנו רוצים לתת ביטחון ולבנות נבחרת, אני לא יודע עוד מה יש לי ביד, אני לא יודע עם איזה גבוה אני אשחק. ראיתם היום את החוכמה של יניב גרין. אנשים חסרים, יש ואקום, אז יבוא שון דאוסן, מחר יבוא בר טימור, אתם יודעים בדיוק מול מי הם שיחקו. אני רוצה לקוות שמחר נראה משחק עוד יותר טוב שלנו".

על דאוסן הוסיף אדלשטיין: "אפשר לקבל תפקיד יותר משמעותי ממה ששון היה היום? הוא ילד מוכשר, כולם יודעים את זה, הוא ינק בבית אבא את כישרון הסקורר, אנחנו רוצים לעשות לו את השדרוג לרמה הבאה. זה משחק בינלאומי וקמפיין ראשון שלו".

הנבחרת ממשיכה להיראות לא טוב. אדלשטיין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully