וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודינזה הדהימה את יובנטוס עם 0:1, ניצחון לפיורנטינה על מילאן

הדאבליסטית רשמה הפסד בית ראשון בליגה זה שנתיים וחצי, משער של תרו. סוזה רשם בכורה מוצלחת כמאמן הויולה עם 0:2 על הרוסונרי, נאפולי הפסידה 2:1 לססואולו, 0:1 לאינטר על אטאלנטה

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס לפני דנילו שחקן אודינזה. GettyImages
לא הפתיחה לה ציפתה יובנטוס. מאנדג'וקיץ'/GettyImages

המסע של יובנטוס לעבר האליפות החמישית ברציפות (השוואת השיא האיטלקי) החל הערב (ראשון) עם משחק הבכורה שלה בסרייה A לעונת 2015/16, מול אודינזה בדרבי הזברות. אלפי אוהדיה ביציעים של יובנטוס סטדיום ראו היסטוריה, אבל מהצד הפחות נעים שלה. הגברת הזקנה, שעברה מהפכה בקיץ, פתחה ברגל שמאל את העונה כשנכנעה במפתיע לאודינזה 1:0, ורשמה הפסד בית ראשון בליגה זה שנתיים וחצי, ופסד ביתי במחזור הפתיחה של הסרייה A לראשונה ב-87 שנות קיומה של הליגה. 47 משחקי ליגה שיחקה יובה בטורינו ללא הפסד, עד שסיריל תרו הצרפתי כבש לאורחים וקטע את הרצף האדיר.

פאולו סוזה ערך את הבכורה שלו כמאמן פיורנטינה נגד מילאן של סינישה מיכאילוביץ', ורשם 0:2 מרשים עם הויולה, בעוד אינטר אירחה בסן סירו את אטאלנטה וניצחה אותה 0:1. נאפולי הובילה בחוץ על ססואולו, אך המארחת חוללה מהפך וניצחה 1:2. בכורות היסטוריות היו גם לעולות החדשות קארפי ופרוזינונה, שנחלו הפסדים.

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. AP
עלה כיתה. פאולו סוזה/AP

יובנטוס - אודינזה 1:0

הדאבליסטית האיטלקית עברה מהפך לא קטן במהלך הקיץ. יובנטוס נפרדה מעוגנים דוגמת אנדראה פירלו, ארתורו וידאל וקרלוס טבס, וצירפה במקומם את פאולו דיבאלה ומריו מנדז'וקיץ' שכבר פרעו שטר ראשון עם שערי הניצחון בסופרקופה נגד לאציו, וכן את סמי חדירה, סימונה זאזה, דניאלה רוגאני והרכש האחרון אלכס סנדרו. אבל לכל השינויים האלה היה מחיר כבר במחזור הפתיחה כשיובנטוס פתחה את העונה בהפסד ביתי, וראתה את אודינזה רושמת ניצחון חוץ ראשון על הגברת הזקנה מאז ה-1:2 בטורינו ב-2011. זה היה הפסד בית ראשון של יובנטוס בליגה מאז ה-6 בינואר 2013, אז נוצחו הזברות 2:1 על ידי סמפדוריה.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, בה שלטה יובנטוס והחזיקה יותר בכדור, אודינזה עלתה ל-0:1 מפתיע בדקה ה-78 כשפנאיוטיס קונה היווני הרים מצד ימין כדור וסיריל תרו דחק מקרוב. זאת הייתה הבעיטה הראשונה של אודינזה למסגרת של בופון, וזה הספיק לה כדי לסוף שלוש נקודות. אגב, באודינזה פתח עלי עדנאן, שעשה היסטוריה כשחקן העיראקי הראשון שמשחק בסרייה A.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני פיורנטינה חוגגים. GettyImages
יופי של פתיחת עונה לסוזה ושחקניו/GettyImages

פיורנטינה - מילאן 0:2

הקרב המסקרן בארטמיו פרנקי הסתיים עם ניצחון גדול של הויולה. פאולו סוזה, ששיחק בעבר במדי יובנטוס השנואה על אוהדי פיורנטינה, ערך את משחקו הראשון כמאמן הסגולים מול סינישה מיכאילוביץ', שמונה בקיץ למאמן מילאן למרות הזיהוי שלו עם היריבה המושבעת אינטר. הסרבי ביצע שינויים רבים בסגל של מילאן אך לא קיבל תמורה מידית מהחלוצים החדשים קרלוס באקה ולואיז אדריאנו והאיטלקים המוכשרים אלסיו רומניולי ואנדראה ברטולאצ'י. פיורנטינה מעודדת מחזרתו של הפצוע הנצחי ג'וזפה רוסי חסר המזל, כשהמצטפרים החדשים מריו סוארס וניקולה קאליניץ' צפויים לערוך בכורה בסרייה A.

מילאן איבדה את רודריגו איליי בדקה ה-36 אחרי שספג צהוב שני ובעקבותיו כרטיס אדום, בעקבות עבירה שביצע. מי שניצל זאת באופן מושלם הוא מרכוס אלונסו, ששלח את הכדור החופשי בצורה אמנותית ונדירה פנימה וקבע 0:1 לפיורנטינה. במחצית השנייה מילאן יזמה יותר, אך ללא תכלית ושוב ספגה, הפעם בדקה ה-56, לאחר שג'וסיפ איליצ'יץ' דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:2. מילאן סיימה את המשחק עם אפס בעיטות למסגרת, ונראה שלמיכאילוביץ' צפויה עוד עבודה רבה בגיבוש הסגל החדש שלו.

שחקן פיורנטינה מרכוס אלונסו. GettyImages
סובב את הכדור החופשי באמנות. מרכוס אלונסו/GettyImages

אינטר - אטאלנטה 0:1

רוברטו מאנצ'יני היה עסוק למדי הקיץ בניסיון להפוך את אינטר לקבוצה שלפחות תקרא תיגר על הכרטיסים לליגת האלופות. אחרי עונה מאכזבת, הנראזורי בנו מרכז הגנה חדש עם מירנדה הברזילאי וג'ייסון מוריו הקולומביאני, כשאת הקישור אמור להנהיג רכש 40 מיליון היורו ממונאקו, ז'ופרה קונדוגביה, ובהתקפה סטבן יובטיץ' המונטנגרי הצטרף לסקורר מאורו איקרדי. אטאלנטה, עם המאמן הוותיק אדי רייה, ניסתה להפתיע בסן סירו כפי שעשתה לפני שתיים ושלוש עונות, אבל בתוספת הזמן נכנעה לכדור מסובב ומדויק ששלח הרכש החדש של הנראזורי סטבאן יובטיץ', שקבע 0:1 והעניק למארחת שלוש נקודות מתוקות במיוחד.

שחקן אינטר סטבאן יובטיץ'. GettyImages
בכורה מוצלחת במיוחד. יובטיץ'/GettyImages

ססואולו - נאפולי 1:2

עוד אחת מהקבוצות המסקרנות בסרייה A היא נאפולי, שמינתה את מאוריציו סארי למאמן במקום רפא בניטס. האיש שהגיע אחרי עונה מרשימה באמפולי, קיווה לפתוח עם ניצחון על ססואולו, אך טעם הפסד כבר בבכורה שלו על הקווים. הפרטנופי פתחו מצוין ועלו ל-0:1 בדקה השלישית משער שכבש מארק האמשיק, אבל המארחת, שבשקט בשקט מתחילה כבר עונה שלישית בליגה הבכירה, השוותה בדקה ה-32 משער של אנטוניו פלורו פלורס ולקחה את שלוש הנקודות בזכות שער של ניקולה סנסונה בדקה ה-84 שהשלים מהפך וקבע 1:2.

שחקן נאפולי מארק האמשיק. GettyImages
חגג בהתחלה, ססואולו חגגה בסוף. האמשיק/GettyImages

סמפדוריה - קארפי 2:5

סמפ פתחה את העונה עם ניצחון רב שערים על העולה החדשה והצנועה קארפי, ובתוך 23 דקות הבקיעה חמישה שערים וסגרה עניין. אדר פתח את החגיגה בשער מהנקודה הלבנה בדקה ה-14, פרננדו מוריאל כבש צמד בדקות ה-21 וה-31 וקבע 0:3, אדר השלים צמד משלו בדקה ה-33 ולוקאס מרטינס פרננדו קבע 0:5 בדקה ה-37. אנדראה לזארי כבש שער היסטורי לקארפי בסרייה A כשכבש בדקה ה-38 וצימק ל-5:1. בדקה ה-88 קארפי שוב חחגה משער של ריידר פינטו שקבע 2:5.

פרוזינונה - טורינו 2:1

העולה החדשה נוצחה במחזור הפתיחה אבל סיפקה לאוהדיה נחת במשך דקות ארוכות לאחר שכבשה שער היסטורי בסרייה A בדקה ה-7 מרגלי דנילו סודימו, שהמשיך מהאוויר כדור שהוגבה לרחבה, והובילה עד לשוויון של פאביו קוואריארלה בדקה ה-59. בדקה ה-65 דניאל באסללי השלים מהפך לזכות טורינו וקבע 1:2.

משחקים נוספים

פאלרמו - גנואה 0:1
לפאלרמו: עבד אלחמיד אל קוטארי (90)

אמפולי - קייבו 3:1
לאמפולי: ריקרדו סאפונרה (8), לקייבו: ריקרדו מג'יוריני (55), וולטר בירסה (60), אלברטו פאלוסקי (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully