וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "0:3 זה המינימום שהגיע לנו", מוריניו: "התוצאה משקרת"

מנצ'סטר סיטי הרשימה ב-0:3 על צ'לסי, פלגריני עוקץ: "אנחנו תמיד שולטים מולם". מוריניו מצדו: "התוצאה לא משקפת". על החילוף של טרי: "הוא לא היה פצוע". הבלוז הודיעו על החתמת המגן עבדול באבה רחמן מאוגסבורג, וגם: ברשת מלגלגים על מוריניו

אימג'בנק GettyImages
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"הוא בשיא שלו". אגוארו/GettyImages

מנצ'סטר סיטי רשמה הערב (ראשון) ניצחון גדול, כשהביסה 0:3 את צ'לסי. הסיטיזנס נהנו משערים של סרחיו אגוארו (31), וינסנט קומפני (79) ופרננדיניו (85) כדי לרשום ניצחון 0:3 שני בשני משחקי ליגה. מנגד, צ'לסי עם נקודה אחת בלבד אחרי שני מחזורי ליגה ועם שני הפסדים בשלושה משחקים רשמיים עד כה, לאחר שהפסידה 1:0 לארסנל במגן הקהילה.

מנצ'סטר סיטי הביסה את צ'לסי 0:3 בקרב הגדולות באנגליה

פרשת מין בצ'לסי כוללת האשמות נגד הרופאה: "שכבה עם שחקנים, לוהטת"

התאוששה: ארסנל ניצחה 1:2 את קריסטל פאלאס בחוץ

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
"במחצית השנייה היינו טובים יותר". מוריניו/GettyImages

קומפני, שכבש את השער השני שלו בשני מחזורי ליגה, אמר לאחר המשחק: "מה שייתן לי לישון בשקט הלילה זו העובדה ששמרנו על רשת נקייה ולא זה שכבשתי שער". הבלם הבלגי המשיך ואמר: "זו טעות לומר שכל העונה שעברה הייתה רעה, אבל אנחנו מאוכזבים מאוד. זו התחלה טובה, אבל יש עוד עונה ארוכה מאוד לפנינו. סיטי היא כל החיים בשבילי ואני רוצה לחשוב שהראיתי את זה בכל פעם שהופעתי. עזרנו לעצב את התרבות של המועדון, אני לא מסכים עם אלה שאומרים שהעבר שלנו לא עשיר".

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני אמר: "שני הדברים שהכי מספקים אותי הם זה ששמרנו על רשת נקייה שוב וכבשנו שוב שלושה שערים". הצ'יליאני המשיך והתייחס להופעה של אליקים מנגלה, שרשם הופעה שנייה בשני משחקי פרמיירליג: "אני ממשיך לסמוך עליו כי הוא מתאים מאוד לפרמיירליג. הוא חזק מאוד, יש לו משחק ראש מצוין ובשנים הקרובות תראו למה הבאנו אותו".

על המשחק עצמו אמר פלגריני: "זה מספק מאוד כי ניצחנו את האלופה, צ'לסי היא הקבוצה הטובה ביותר, היא זכתה באליפות בעונה שעברה וב-45 הדקות הראשונות אני מאמין שהגיעו לנו לפחות שלושה שערים. אני חושב ש-0:3 זה המינימום שהגיע לנו מהמשחק הזה. אנחנו תמיד שולטים מול צ'לסי. אולי בשנה שעברה עשינו מולם תיקו ולפני כן הפסדנו, אבל אנחנו תמיד שולטים מולם. היו עשינו עבודה שלמה".

פלגריני החמיא לסרחיו אגוארו, שלא פתח בהרכב במשחק הראשון של הליגה בשל מנוחה שקיבל: "אגוארו נמצא בשיא הקריירה שלו. העונה הוא יכול להיות אפילו טוב יותר מאשר היה בעבר. הוא התבגר ועובד קשה מאוד. הוא משתפר בהרבה אלמנטים".

צ'לסי הודיעה הערב על החתמתו של עבדול באבה רחמן מאוגסבורג תמורת סכום המוערך ב-18 מיליון ליש"ט. בלי קשר ואחרי המשחק אמר ז'וזה מוריניו: "סיטי הייתה טובה יותר במחצית הראשונה. במחצית השנייה הכול השתנה ואז אנחנו היינו טובים יותר. במצב של 0:1, סיטי ביצעה חילופים הגנתיים כי שלטנו ואיימנו על השער. התוצאה משקרת, היא לא משקפת את מה שקרה על הדשא". על החילוף של ג'ון טרי במחצית אמר מוריניו: "קורט זומה נכנס כי הוא הבלם הכי מהיר שלנו ורציתי לשחק עם קו הגנה גבוה יותר". הפורטוגלי התלונן על העובדה שפרננדיניו קיבל רק צהוב אחרי ששלח מרפק לעברו של דייגו קוסטה: "הוא היה צריך לקבל על זה כרטיס אדום".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את צ'לסי

לכתבה המלאה
חלוץ ארסנל, אוליבייה ז'ירו, חוגג עם חברו הקטור ביירין. AP
"הדבר הכי חשוב היה להראות שאנחנו יכולים להתאושש מההפסד לווסטהאם". ז'ירו/AP

במשחק המוקדם יותר היום הצליחה ארסנל לרשום את ניצחון הליגה הראשון שלה, שבוע אחרי ההפסד 2:0 לווסטהאם. התותחנים עשו את זה עם 1:2 מול קריסטל פאלאס בסלהרסט פארק.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר לאחר המשחק: "הראינו תגובה חזקה והוכחנו שיש לנו כמה אספקטים במשחק שהם קריטיים מאוד בפרמיירליג. היה לנו משחק טוב ושוטף מאוד במחצית הראשונה וכשהם חזרו ל-1:1 זה היה לנו מבחן מנטאלי, לראות איך אנחנו יכולים להגיב לזה. הצלחנו לכבוש שער שני ואחרי זה במחצית השנייה נאלצנו לחפור עמוק כדי להוציא שלוש נקודות. אני מרוצה".

ונגר דיבר על אלכסיס סאנצ'ס, שחזר להרכב אחרי שקיבל מנוחה במחזור הראשון עקב הקופה אמריקה: "הוא מביא דחיפה גדולה קדימה, לחץ על היריבה, מצבים לשערים. כשהיה 1:1, לא פלא שהוא זה שהצליח לנגוח את הכדור שהוביל לשער, זה אולי אלכסיס טיפוסי. יש לו הרבה תשוקה, אבל הוא עדיין לא בכושר הכי טוב שלו אחרי הקופה אמריקה".

אוליבייה ז'ירו, שכבש שער ענק, אמר: "היינו חייבים את שלוש הנקודות האלה כדי לחזור לעצמנו אחרי ההופעה מול ווסטהאם במחזור הראשון. רצינו לשחק את המשחק שלנו. יכולנו להרוג את המשחק מוקדם יותר". על השער שלו אמר החלוץ הצרפתי: "זה היה וולה או מספרת על הצד, אבל אולי היה לי קצת מזל. מה זה משנה? העיקר שזה נכנס ואני מרוצה מאוד". על הביקורת שספג אחרי המשחק מול ווסטהאם, הוסיף ז'ירו: "אתה תמיד מקבל ביקורת אחרי הפסדים, במיוחד בבית, אבל אנחנו יודעים שאנחנו אותו הדבר גם בהפסדים וגם בניצחונות. אנחנו רוצים לזכות באליפות ונעשה הכול כדי להישאר במאבק האליפות. היינו חסרי מזל נגד ווסטהאם, אבל הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא לחזור ליכולת הטובה אחרי הפסדים".

ברשת מלגלגים על מוריניו אחרי התבוסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully