וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:2 את קריסטל פאלאס בחוץ

שבוע אחרי הפתיחה הרעה עם ההפסד לווסטהאם, הצליחו התותחנים לרשום ניצחון ראשון לעונת 2015/16. ז'ירו כבש שער ענק (16), וורד איזן זמנית (28) ועצמי של דילייני (55) סידר לאורחת שלוש נקודות

חלוץ ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
אלכסיס חוגג את השער השני/רויטרס

המחזור השני בפרמיירליג, שהתחיל כבר ביום שישי עם ה-0:1 של מנצ'סטר יונייטד בווילה פארק מול אסטון וילה, נמשך היום (ראשון). במוקד יעמוד כמובן קרב הענקיות בין סגנית האלופה מנצ'סטר סיטי לאלופה צ'לסי, אבל עוד לפני כן הצליחה ארסנל לנצח 1:2 את קריסטל פאלאס במשחק קשה מאוד.

התותחנים, שפתחו את העונה רע מאוד עם הפסד ביתי 2:0 לווסטהאם, הצליחו לעשות את שלהם הפעם בזכות שער של אוליבייה ז'ירו ועוד אחד עצמי של דמיאן דילייני, ג'ואל וורד השווה זמנית עם שער יפה מאוד, שלא הספיק למארחת.

ארסנל, כאמור, כבשה את הראשון בדקה ה-16. מסוט אוזיל הגביה מאגף שמאל ומצא את ז'ירו, שבעט בצורה אקרובטית ומרשימה במיוחד לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 ענק. פאלאס הצליחה לאזן כעבור 12 דקות בלבד כשג'ואל וורד בעט חזק פנימה מ-22 מטר ובתום מהלך קבוצתי נהדר ובישול של יאניק בולאסי וזה 1:1. שער הניצחון הגיע בדקה ה-55 והיה אומלל במיוחד. הקטור ביירין הגביה מאגף ימין לעבר אלכסיס סאנצ'ס, שעלה ונגח חזק, דמיאן דילייני ניסה לבלום את זה והכדור נכנס לתוך השער שלו עצמו, 1:2 לארסנל.

חלוץ ארסנל, אוליבייה ז'ירו, חוגג עם חברו הקטור ביירין. AP
ז'ירו וביירין חוגגים שער ענק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully