וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווה קרניירו סיפרה לי שהיא שכבה עם שחקן של צ'לסי. היא מטורפת על מין"

בן זוגה לשעבר של הרופאה שנמצאת בלב הסערה בצ'לסי העניק ל"סאן" ראיון חושפני עם שלל פרטים פיקנטים: "אווה אישה לוהטת, קיימנו יחסים כל יום. היא אכזרית ואוהבת בחורים עשירים עם אגו"

עריכה: מרום שפיצר

מי שעוד לא הכיר את אווה קרניירו, הרופאה של צ'לסי שהפכה לסנסציה בממלכה בשנים האחרונות, בין היתר בשל יופיה, הכיר אותה כנראה במהלך השבוע החולף. במשחק פתיחת העונה של צ'לסי, המנג'ר ז'וזה מוריניו התפרץ על קרניירו לאחר שזו נכנסה למגרש על מנת לטפל באדן הזאר, מה שהכריח את הבלגי לצאת מהמגרש לכמה שניות והשאיר את הבלוז, שהיו גם כך עם שחקן פחות, בתשעה שחקנים בלבד ברגעי ההכרעה מול סוונסי. מוריניו נצפה מקלל את קרניירו על הקווים ולאחר מכן, הודיע שהיא לא תשב על הספסל של הקבוצה בזמן הקרוב ובכלל, שהיא "מורחקת" מהאימונים ומהמפגשים של צ'לסי.

הבוקר (ראשון), הצהובון הבריטי "הסאן" החליט להצטרף לחגיגה ותפס את האקס של קרניירו, בחור בשם רופרט פטרסון וורד, לשיחה מלאה בכותרות סנסציוניות על הרופאה המדוברת: "לקראת סוף הקשר שלנו, במהלך ריבים עצבניים בינינו, אווה הייתה אומרת לי שהיא שכבה עם אחד שחקני צ'לסי. היא עשתה את זה כדי לעצבן אותי", סיפר הבחור בן ה-33 על הרופאה, המבוגרת ממנו בשמונה שנים.

פטרסון וורד הוסיף: "היא מתגאה בכך שהיא פופולארית בקרב השחקנים, היא אוהבת תשומת לב. אווה היא בחורה מאוד מינית ולא הרבה אנשים מכירים אותה באמת. היא אכזרית ומשיגה את מה ואת מי שהיא רוצה. הייתי מאושר איתה וחשבנו על משפחה, אבל היא רק השתמשה בי וזרקה אותי. היא הייתה מעליבה אותי כי הרווחתי 30 אלף ליש"ט בשנה, מה ששחקנים שעובדים איתה מרוויחים ביום. ניסיתי הכל, אבל שום דבר לא הספיק לה".

הפיזיותרפיסטית של צ'לסי אווה קרניירו. GettyImages
בלב הסערה. קרניירו/GettyImages

עוד קצת ממיטב הציטוטים של הבחור: "אווה אוהבת סקס, זה היה חשוב עבורה וקיימנו יחסי מין בכל יום. היא אישה לוהטת ומלאת תשוקה, שיודעת מה היא רוצה. הייתי בר מזל. יום אחד נפצעתי באימון בחדר כושר בכתף וכשאווה חזרה, היא ראתה שאני סובל מכאבים. היא לקחה אותי לחדר השינה שלה ואמרה 'אני צריכה לטפל בך'. היא קרעה ממני את הבגדים וקיימנו יחסי מין סוערים. היא הייתה משיגה לי כרטיסים לכל משחקי הבית של צ'לסי והייתי הולך גם למשחקי חוץ. כולם במועדון הכירו אותי, הוזמנתי לבית של פלורן מאלודה ופטר צ'ך ונסעתי עם בנות הזוג של השחקנים לגמר האלופות במינכן. ג'ון טרי ודרוגבה הכירו אותי, היה מדהים".

על התפרקות היחסים ביניהם אמר פטרסון וורד: "היא זרקה אותי אחרי יום ההולדת ה-39 שלה. ראיתי אותה נותנת את הטלפון שלה לבחור אחר והיא גם סיפרה לי איך אחד משחקני צ'לסי התחיל איתה, הסתובב עירום לידה בחדר ההלבשה בכל הזדמנות אפשרית ואחרי משחק אחד הוא גם הזמין אותה לחדר שלו בבית המלון ופתח את הדלת כשהוא עירום לגמרי. אווה סיפרה לי את זה במהלך אחד הריבים שלנו, זה היה אכזרי. היא בחורה לטינית לוהטת, מטורפת על מין. היא אוהבת להיות עם בחורים עשירים ומלאי אגו". השניים היו יחד מינואר 2012 עד אמצע 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully