וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.8: שאקירי חתם בסטוק, ולבואנה בליון

הקשר השוויצרי עבר לאנגליה, החלוץ בן ה-18 של באזל מבוקש, ולבואנה חזר לצרפת, סטויצ'קוב במסר בוטה לפדרו, פלגריני טוען שדה בראונה זה "רק שמועות", יובנטוס ואתלטיקו קרובות להשלמת עסקה

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

העברות

* הקשר השוויצרי, ג'רדאן שאקירי בן ה-23, חתם בסטוק סיטי, ששילמה לאינטר 12 מיליון ליש"ט, ובכך שברה את שיא המועדון. שאקירי, שעבר לאיטליה מבאיירן מינכן בעונה שעברה, שותף ב-15 משחקים וכבש שער אחד.

* הקשר הצרפתי הבינלאומי, מתיו ולבואנה בן ה-30, חזר למדינתו אחרי עונה אחת בדינמו מוסקבה, כשחתם בשורותיה של ליון, ששילמה לרוסים חמישה מיליון יורו בעבור שירותיו. ולבואנה עזב את צרפת אחרי שהיה לאחד מסמליה של מארסיי, אחת היריבות הגדולות של ליון.

* נאפולי השאילה לאמפולי את הקשר רפאלה מאיילו. האיטלקי בן ה-24 ישחק בקבוצה הטוסקנית בשנתיים הקרובות, ולאמפולי יש אופציה לרכוש אותו בקיץ 2017.

* פאוק סלוניקי המתחדשת החתימה שלושה שחקנים ביומיים האחרונים: הקשר אריק סאבו הגיע מספרטק טרנבה (סלובקיה) תמורת כ-700 אלף יורו, הבלם סטליוס מאלזס נגיע מפאנטוליקוס תמורת כ-100 אלף יורו והמגן השמאלי מארין לאובץ הגיע מרייקה (קרואטיה) תמורת כ-1.3 מיליון יורו.

* חלוץ מכבי תל אביב בשנתיים וחצי האחרונות, ראדה פריצה, יחזור לשבדיה. החלוץ בן ה-35 חתם היום בהלסינגבורג לשנה וחצי. פריצה שיחק בקבוצה בין השנים 1998-2002, וכבש 27 שערים ב-74 הופעות. מאז לא שיחק בארצו. לידיעה המלאה

* הבלם האיטלקי המבטיח, אלסיו רומאניולי בן ה-20, עבר רשמית מרומא למילאן, תמורת 25 מיליון יורו ועוד חמישה מילון בבונוסים. רומאניולי שיחק בעונה שעברה כמושאל בסמפדוריה, תחת מאמן הרוסונרי הנוכחי, סינישה מיכאילוביץ'.

* הבלם דוידה אסטורי בן ה-28 ישחק בעונה הבאה תחת פאולו סוזה, לאחר שהושאל לעונה אחת מקליארי.

* הקשר סימונה פפה, ששיחק בחמש העונות האחרונות ביובנטוס, חתם בקייבו. פפה בן ה-31 שותף בשלושה משחקי ליגה בלבד בשתי העונות האחרונות שלו בטורינו.

שמועות

* טוטנהאם המועמדת הבכירה לצרף את בריל אמבולו, החלוץ השוויצרי בן ה-18 של באזל, ומוכנה לשלם עליו 10 מיליון ליש"ט. על פי "מירור", נציגי המועדון צפו בו כובש צמד נגד לוצרן, והתרשמו. ב"דיילי מייל", לעומת זאת, אומרים שטוטנהאם רוצה את קלינטון נג'איי, חלוץ ליון.

* לוקאס לייבה רוצה לעזוב את ליברפול אחרי שמעמדו נשחק, האדומים ידרשו 8 מיליון ליש"ט על הקשר הברזילאי.

* "סאן" מדווח שצ'לסי תשלים היום את עסקת באבה רחמן ותשלם על מגנה השמאלי של אאוגסבורג 14.1 מיליון ליש"ט, ועוד 3.5 מיליון ליש"ט על בונוסים. השחקן בן ה-21 עבר לגרמניה בשנה שעברה תמורת 3 מיליון יורו.

* מאמן ברצלונה לואיס אנריקה על עסקת פדרו למנצ'סטר יונייטד: "כבר דיברנו על זה יותר מדי, בקרוב זה ייפתר". ב"סאן" טוענים שפדרו יחתום אחרי הסופרקאפ האירופי. בינתיים חריסטו סטויצ'קוב מפציר בפדרו לא ללכת ליונייטד: "ואן חאל בינוני, הוא אדם רע. הוא הרס את בארסה, והוא הורס את יונייטד. מקווה שפדרו יקשיב לי".

עוד באותו נושא

אל תטוס רחוק מדי: בריל אמבולו מלהיב את באזל

לכתבה המלאה
ברל אמבולו שחקן פ.צ. באזל (למעלה) מול יוריק ראבט שחקן לוזאן. Michael Kienzler, GettyImages
מבוקש. אמבולו/GettyImages, Michael Kienzler

* מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני על מעבר אפשרי של קווין דה בראונה לתכולים: "אלה רק שמועות, אני לא צריך להתייחס לכל שם שעולה. נראה מה יהיה. אם נוכל לחזק את הסגל שלנו, נעשה את זה".

* אברטון סירבה לעוד הצעה של צ'לסי על ג'ון סטונס על סך 30 מיליון ליש"ט, מאמן אברטון רוברטו מרטינז נגד חוקי החלון: "כשהחלון פתוח ואנחנו צריכים להתכונן למשחקים, זה מאוד לא הוגן. צריכה להיות תקופה שבה בונים את הסגל, וכשהליגה מתחילה כולם צריכים להיות מפוקסים".

* יובנטוס ואתלטיקו מדריד קרובות לסיכום על מעברו של גילרמה סיקרה, מגנה השמאלי של אתלטיקו, ששוב מאבד ממעמדו אחרי חזרתו של פיליפה לואיז.

* אחרי שמכרה את שרדאן שאקירי לסטוק, אינטר רוצה את איוון פריסיץ', החלוץ הקרואטי בן ה-26 שמשחק בוולפסבורג.

* רומא מעוניינת להחתים את ניקולה מקסימוביץ', 23, בלמה הסרבי של טורינו.

* מגן ברצלונה דני אלבס שמח על רכישת ארדה טוראן: "הקבוצה שלנו צריכה משוגעים כמוהו".

* "ספורט" הקטלאני מדווח כי ברצלונה לא קיבלה אף הצעה הקיץ על אלכס סונג, הקשר שהושאל אשתקד לווסטהאם, ונקנה על ידי ברצלונה לפני שלוש שנים בכמעט 20 מיליון יורו.

* אחרי הדיווחים על ההתעניינות של מנצ'סטר יונייטד בלוקאס ביגליה, "קוריירה דלו ספורט" טוען כי לאציו תדרוש על החוץ 50 מיליון יורו.

* יורגן קלופ דחה הצעה לאמן את מארסיי במקום ביילסה "אל לוקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully