וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: ראדה פריצה חתם בהלסינגבורג

11.8.2015 / 16:18

החלוץ בן ה-35, ששיחק בשלוש העונות האחרונות במכבי תל אביב, חוזר לשחק במדינתו אחרי 13 שנים. שיחק בקבוצה במשך ארבע עונות (1998-2002) במהלכן כבש 27 שערים. פריצה ישחק בהתקפה ביחד עם בנו של הנריק לארסון

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

חלוץ מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, ראדה פריצה בן ה-35, חוזר לשבדיה. פריצה יוצג היום (שלישי) בהלסינגבורג המקומית, בשורותיה שיחק בעבר במשך ארבע עונות (1998-2002), במהלכן כבש 27 שערים ב-74 הופעות. פריצה, שחתם לשנה וחצי, עזב את הלסינגבורג ב-2002 ועבר לגרמניה, ומאז לא שיחק עוד בשבדיה.

"אני מאוד שמח לחזור הביתה ולחתום בהלסינגבורג", אמר פריצה הנרגש במסיבת העיתונאים. "אני לא יכול לחכות לרגע שאשחק שוב מול הקהל הנפלא הזה. המועדון הוא חלק מהלב שלי".

החלוץ הגיע לצהובים בינואר 2013, ושיחק בשורות הקבוצה במשך שתי עונות וחצי. בעונתו הראשונה במכבי תל אביב כבש שמונה שערי ליגה ב-18 הופעות, בעונה שלאחר מכן הרשית 12 פעמים ב-30 הופעות בליגה, ובעונה החולפת כבש חמישה שערים בלבד בליגה. במסגרת האירופית הוסיף פריצה שני שערים במדי מכבי תל אביב - במוקדמות ליגת האלופות ובמוקדמות הליגה האירופית. הנהלת הצהובים החליטה שלא להאריך את חוזהו של השחקן בסיום העונה החולפת, למרות שסיים עם שלושער בגביע המדינה, ומאז חיפש לעצמו קבוצה חדשה.

19 מחזורים שוחקו עד עתה בליגה השבדית, אותה מוליכה גטבורג עם 38 נקודות. הלסינגבורג של פריצה נמצאת במקום השביעי עם 11 נקודות פחות מלמוליכה. בקבוצה אגב, ישחק החלוץ הוותיק בהתקפה ביחד עם ג'ורדן לארסון בן ה-18, בנו של אגדת העבר השבדית, הנריק לארסון.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזר הביתה. ראדה פריצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully